Jos oman pojan hoitotäti jäisi tuommoisesta kiinni, saattaisin joutua vankilaan.
Komppaan(jos löytyisi lapsia). Ihan sairas video. Toivottavasti kyseinen nainen joutuu vankilaan piiiiitkäksi aikaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos oman pojan hoitotäti jäisi tuommoisesta kiinni, saattaisin joutua vankilaan.
Vähän sama mulla. Ja helposti katsoin loppuun asti. Pisti se kyllä ajattelemaan, että pitää siellä korvien välissä olla aika paljon jotain vialla, jos tollasta menee tekemään. Ja suretti kun noin pieni muksu ei edes pääse mihinkään karkuun eikä voi kertoa kenellekään tapahtuneesta. Toivon kyllä tolle akalle sellaista rangaistusta, että tuntuu.Onkohan mulla joku ruuvi päästä vinksalla kun ei tämä video itsessäni vihaa tai raivoa herätä? Ensimmäinen ajatukseni on saada vauva turvaan.
Onkohan mulla joku ruuvi päästä vinksalla kun ei tämä video itsessäni vihaa tai raivoa herätä? Ensimmäinen ajatukseni on saada vauva turvaan.
Tietenkin on käsittämätöntä kuinka kukaan voi tehdä mitään tuon kaltaista, mutta en myöskään ymmärrä kuinka vastaavissa tilanteissa, ainakin kommenttien perusteella, ihmiset tuntevat ensisijaisesti kostonhimoa, sitten vasta tarvetta suojella puolustuskyvytöntä.
Onkohan mulla joku ruuvi päästä vinksalla kun ei tämä video itsessäni vihaa tai raivoa herätä? Ensimmäinen ajatukseni on saada vauva turvaan.
Tietenkin on käsittämätöntä kuinka kukaan voi tehdä mitään tuon kaltaista, mutta en myöskään ymmärrä kuinka vastaavissa tilanteissa, ainakin kommenttien perusteella, ihmiset tuntevat ensisijaisesti kostonhimoa, sitten vasta tarvetta suojella puolustuskyvytöntä.
No mitäs tämmösessä tapauksessa voi muuta tehdä kun saada niitä kostoajatuksia kun pahoinpitely on jo tapahtunut eikä lasta voi saada enää turvaan? Eri asia jos tuota seuraisi live-kamerasta niin totta vitussa sinne olis jokainen terve ihminen ryntäämässä pelastamaan lasta.
Riittää kun kattoo ekat sekunnit.. Ei tota pysty kattoo sen pidemmälle.. :curs:
Noi Nannycam:it ei oo kyllä mikään huono veto. Voisin helposti kuvitella isänä hankkivani tollasen. Jos on aihetta kiitokseen niin sekin paljastuu.
Mut karmee video..