Järkyttävä video lapsen hoitamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä pistää miettimään et mikä tolla ämmällä on mennyt elämässä pieleen niin pahasti että pitää purkaa vihat tollaseen puolustuskyvyttömään vauvaan. Todella raivostuttavaa! Onneksi toi on nauhalla, toivottavasti toi ämmä saa rajun tuomion.

Edit: Ja mies kiistää tämän tapahtuneen "Aviomiehen mukaan nainen on hoitanut lapsia kunniallisesti 35 vuoden ajan.

- Mitään tällaisia syytöksiä ei ole koskaan ollut. Ei koskaan, aviomies sanoi Channel 4 -kanavalle."

Tekee pahaa ajatella miten monta muuta toi norsuhuora on riepotellu.

Riittää kun kattoo ekat sekunnit.. Ei tota pysty kattoo sen pidemmälle.. :curs:

Noi Nannycam:it ei oo kyllä mikään huono veto. Voisin helposti kuvitella isänä hankkivani tollasen. Jos on aihetta kiitokseen niin sekin paljastuu.

Mut karmee video..

Ja miksi tuommoinen väkivallalle altis hoitaja hakeutuu tuommoiseen hommaan ylipäätänsä? Jos jollain on korkeanpaikankammo, niin tuskin se menee ikkunanpesijäksi ekana.

Yleensä henkilöt, joilla on joitakin ns. epäterveitä taipumuksia, hakeutuvat sellaisiin ammatteihin, joissa niitä pääsee toteuttamaan. Ei se ole mitään sattumaa että iso osa halujaan toteuttavista pedofiileistä on opettajia/lastenhoitajia/valmentajia jne. Aikuisella ei muuten oikein ole hyväksyttävää syytä hengailla vieraiden lasten keskuudessa. Väkivallalle alttiit henkilöt tarvitsevat itseään heikompia uhreja toteuttaakseen päämääriään.

Hyi vittu. Nyt olisi tilaus visvakullisten hiv-neekereiden joukkoraiskaukselle...

Taidanpa jättää videon katsomatta, jo tuo Iltasanomien kuvaus mitä siinä videolla tapahtuu saa veret kiehahtamaan. Enpä tiedä jos omalle lapselle joku tekisi noin, varmaan järki sumenisi ja tulisi tehtyä rumaa jälkeä...

En pystynyt kattomaan kuin ensimmäiset 15 sekuntia.

Jos oman pojan hoitotäti jäisi tuommoisesta kiinni, saattaisin joutua vankilaan.

Tää on aika lailla ainoita tilanteita, joissa itselläni pää sumenee raivosta!!! Avuttoman lapsen pahoinpitely... onko mitn alhaisempaa??? Tekisi mieli riepoa tuota stnan tanttaa tukasta pitkin kämppää, läimiä lärviin ja potkia munasarjoihin niin ettei muija muistaisi syntyneensäkään! :curs:

Toivottavasti tuon naisen tuleviksi vankilakavereiksi valitaan epäinhimillisen väkivaltaisia äitejä, joille näytetään tuo video enne naisen vankilaan astumista. Tai ehkä hänet voisi laittaa miesten puolelle, jossa seksirikolliset saisivat vapaasti toteuttaa itseään. Harvoin toivon toiselle ihmiselle pahaa, mutta toivottavasti tuo nainen saa kärsiä.

SAIRASTA!!!! Ei pysty edes katsomaan kokonaan...

Lapsille kuuluu täysi koskemattomuus, myös suomessa tarvii saada laki uudistettua lapsiin kohdistuneiden rikoksien tuomioihin!!!!

Tekipä pahaa tuon katsominen, pelkkä alku riitti. Mulla on itsellä pieni lapsi ja tuollaiset jutut tuntuvat jotenkin sen takia erityisen inhottavilta. Juuri noiden lasten pahoinpitelyjen ym. takia pelottaa laittaa oma lapsi hoitoon jollekin vieraalle hoitoon, varsinkin, jos ei ole muita ihmisiä läsnä. Onneksi olen sellaisessa elämäntilanteessa, että voin pitää lapseni kotona niin kauan, kunnes hän osaa edes itse kertoa, mitä hoitopaikassa on mahdollisesti tapahtunut. Joku 11-kuinen on paljon huonommassa asemassa, jos pahoinpitely ei jätä jälkiä. :(

Tekipä pahaa tuon katsominen, pelkkä alku riitti. Mulla on itsellä pieni lapsi ja tuollaiset jutut tuntuvat jotenkin sen takia erityisen inhottavilta. Juuri noiden lasten pahoinpitelyjen ym. takia pelottaa laittaa oma lapsi hoitoon jollekin vieraalle hoitoon, varsinkin, jos ei ole muita ihmisiä läsnä. Onneksi olen sellaisessa elämäntilanteessa, että voin pitää lapseni kotona niin kauan, kunnes hän osaa edes itse kertoa, mitä hoitopaikassa on mahdollisesti tapahtunut. Joku 11-kuinen on paljon huonommassa asemassa, jos pahoinpitely ei jätä jälkiä. :(

Suomessa suurin osa, ellei about kaikki, vauvojen pahoinpitelyt on vanhempien tekemiä eli siinä mielessä ei huolta kunhan pitää huolta että itse tai puoliso hakee ajoissa apua jos yhtään alkaa siltä tuntumaan.

Nyt ois kirveelle töitä. Kaikista eniten pistää vituttamaan pahoinpitelyt jotka kohdistuu puolustuskyvyttömiin. Onneks tämä ei tapahtunut Suomessa jossa tuskin sakkoja kummenpaa sais, mutta jenkeissä tuosta saa kovemman tuomion.

Huhhuh...

Niskalaukaus sanon minä. Maailma ois paljon parempi paikka, jos kaikki sairaat yksilöt lopetettaisiin heti kättelyssä. Tuokin akka varmasti uusii tekonsa, jos vielä joskus tuon alan töitä saa jostakin. Ens kerralla se vaan tajuaa tarkistaa, että onko jossain kamera.

Ennen sitä halus tappaa tuollaiset ihmiset, ja tietenkin vieläkin, mutta nykyään ei enää vaan halua katsoa tälläistä kun tuntuu että sitä tulee joka tuutista. Sitä tulee vaan niin surulliseksi kun ei voi tehdä mitään asian eteen, ihmettelen kyllä miten ihminen voi pienelle lapselle tehdä pahaa, täytyy olla läpeensä paha ihminen :(

Back
Ylös Bottom