Järkyttävä video lapsen hoitamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Tuota videota kun katsoi niin aivan alkoi rinnasta puristamaan.

Tuo ämmä on kyllä taas yksi vitun arkipäivän sankari.

Itellä ei ole lapsia, mutta lapsirakas olen. Yleensäkään en puolustuskyvyttömän satuttamista voi sietää.
Tää video sai vittuuntumaan samalla sekunnilla kun toi hoitaja otti ensimmäistä kertaa kiinni tuosta lapsesta.
Sit ku se hoitaja heittää pallon sille lapselle siinä alussa, se nappula alkaa leikkimään sillä saman tien niinku ei mitään. Kertoo jotain lapsien sopeutuvuudesta. Onneksi tuolla oli tuo kamera. Isänä voisin kuvitella olevan melkoiset tunnekuohut päällä kun tuota on kattonu, todellakin miehen teko malttaa oikeuteen asti.
Täysin sairas yksilö hoitamassa viatonta lasta. Hyi saatana ku sylettää tommoset paskaläjät, jotka nytkin pääsevät liian vähällä, edes jenkeissä.

Ei helvetti, yleensä ei kyl tälläset videot hirveesti liikauta mut nyt kyl pisti raivostuttamaan oikeen kunnolla!
ja se viel jotenki pahensi asiaa ku lapsi ei näyttäny itkevän tai mitää (vaikea tosin sanoa tästä videosta kun ääniäkään ei oo) mitähän tuolta kameralta viel jäi näkemättä...
Lohduttaa vaan se ajatus ettei tääkää ämmä varmaan kauaa elä. :curs:

Ei helvetti, yleensä ei kyl tälläset videot hirveesti liikauta mut nyt kyl pisti raivostuttamaan oikeen kunnolla!
ja se viel jotenki pahensi asiaa ku lapsi ei näyttäny itkevän tai mitää (vaikea tosin sanoa tästä videosta kun ääniäkään ei oo) mitähän tuolta kameralta viel jäi näkemättä...
Lohduttaa vaan se ajatus ettei tääkää ämmä varmaan kauaa elä. :curs:
Kuis nyt niin päättelit?

Hyi vittu. Nyt olisi tilaus visvakullisten hiv-neekereiden joukkoraiskaukselle...

Ai SITENKÖ rangaistaan fiksusti? Taidat olla pervo naisviihaaja. Tiesitkö että sellaisille tulee nuo raiskaamiset ekaks mieleen?

Kyllä tuollaiset usassa rangaistaan paljon fiksumminkin, tuomiot ovat kovemmat ja rangaistusmaksut korkeammat kuin halihalipusipusi-ymmärrämme sinua- euroopan valtioissa. Lisäksi siellä voi saada turpaansa ihan taviksilta eikä poliisit välttämättä "näe" sakinhivutusta.

Ai SITENKÖ rangaistaan fiksusti? Taidat olla pervo naisviihaaja. Tiesitkö että sellaisille tulee nuo raiskaamiset ekaks mieleen?
Toki tuohon joukkoraiskaukseen voisi osallistua myös pirihuorat jos se sua helpottaa?

Kyllä tuollaiset usassa rangaistaan paljon fiksumminkin, tuomiot ovat kovemmat ja rangaistusmaksut korkeammat kuin halihalipusipusi-ymmärrämme sinua- euroopan valtioissa. Lisäksi siellä voi saada turpaansa ihan taviksilta eikä poliisit välttämättä "näe" sakinhivutusta.
Nimenomaan, tuon kansalaissanktion voisi myös poliisit katsoa läpi sormien. Tuossahan isketään kaksi kärpästä yhdellä iskulla: vauvan pahoinpitelijä saa ansionsa mukaan ja joukkoraiskaajat saavat tyydytettyä tarpeensa.

SAIRASTA!!!! Ei pysty edes katsomaan kokonaan...

Lapsille kuuluu täysi koskemattomuus, myös suomessa tarvii saada laki uudistettua lapsiin kohdistuneiden rikoksien tuomioihin!!!!

Ei pidä paikkaansa. Kyllähän ollaan ehdoteltu poikalasten ympärileikkausia uskonnollisista syistä maksettavan verovaroista eikä pahemmin ole poliittikkojen suusta kuulunut poikkipuolista sanaa joten voitanee olettaa että lasten silpominen on ok suomessa.
Itsellä ei ainakaan mitään tunnekuohuja aiheuttanut tuo iltapaskan juttu. Kommentoin paremmin kun pääsen himaan, ei suostu töissä toistamaan kyseistä videota.

Lisäksi siellä voi saada turpaansa ihan taviksilta eikä poliisit välttämättä "näe" sakinhivutusta.

Ai saatana nyt on kyllä faktaa, kuunnelkaa kaikki!!1one

Viimeksi muokattu:
Näkisin ongelma o perheen isän joka toi asian julkisuuteen eikä mennyt ja suolistanut tota vanhaa lehmää omin käsin niin kuin olisi pitänyt.

Miten mun pieni pää nuppi ei vaan voi käsittää että kuka hullu saa edes päähänsä tehdä tuollaista!? Joskus tulevaisuudessa jos minun lasta kohdeltaisiin tuolla tavoin voin sanoo että on hoitajalla hengenlähtö hyvin lähellä! ei tuollaista vaan voi. Mutta onneksi tollaset saavatkin (hope so) ansionsa mukaa.. Kotiini tuleekin sitten muutama tollane nannycam..

Enpä viiti alkaa kattomaan ollenkaan tuota pätkää, IS:n juttu riitti mulle. Vitunmoista törkeyttä! Oon miettinyt monesti että jos mun lapsia menis joku kohtelemaan kaltoin niin mulla saattais kiehahtaa niin pahasti yli että joutuisin itse kuseen. Lapset on kuitenkin niin aikuisen huolenpidosta riippuvaisia ja lapsen ainoa mahdollisuus on LUOTTAA aikuiseen joka on lähellä, että jo noin pienelle voi jäädä syvät jäljet kaltoin kohtelusta.

Back
Ylös Bottom