Minä en sitten kyllä jaksa ymmärtää näitä Halla-ahon kannattajien fanaattisuutta. Mies on kannattajiensa keskuudessa puolijumalan asemassa ja puolittainenkin arvosteleva sana Halla-ahon blogeista tai esiintymisestä niin heti ollaan täydellä hyökkäyslinjalla. Vaikka siis ei edes arvostelisi Halla-ahon mielipiteitä vaan tapaa esittää niitä. Ja samat henkilöt kuitenkin täälläkin peräävät sananvapautta.
Mulla itellä ei kyllä ole politiikassa tai muussakaan elämän alueessa ketään esikuvaa jota noin kritiikittömästi fanittaisin. Melkein jokaisesta hyvästä tyypistä jota tiedän keksin kyllä tiettyjä puutteitakin enkä koe tarvetta puolustaa kenenkään täydellistä oikeassa olemista. Että ihan pikkusen jos sais kriittistä ajattelua, vai onko tosiaan niin että ikinä ei ole edes puolikasta lausetta kyseinen profeetta väärin esittänyt.
Ja sanon nyt taas että kyseessä on minun oma mielipiteeni enkä aio seuraavaksi kaivaa Halla-ahon blogeista todisteita ja kohtia mitkä eivät minua miellytä (jotta Halla-ahostit saisivat sitten lynkata mielipiteeni).
Peace, saatte kivittää minut.
Mitä olen tuota hommaforumia lueskellut, niin edes siellä ei vaikuta olevan mitään erityisen laajaa H-a:n fanittajakuntaa, vaikka paljon häntä mahdollisesti äänestäviä yms. onkin. Mielipiteet vaihtelevat aika lailla, enkä ole huomannut H-a:n kirjoitusten edes kummemmin johdattavan keskustelua, pikemminkin Halla-aho heittää lyhyesti jotain "nasevaa" väliin, ja asiaan ei välttämättä sen enempää puututa. Halla-aho vaikuttaa olevan hiukan sellaisessa asemassa, että häntä äänestetään koska henkilöllä tiedetään olevan realistinen mahdollisuus läpimenoon ja muutenkin H-a on orientoitunut tuon liikkeen kasvoiksi. Veikkaisin että lopulta aika harva hänen äänestäjistäänkään on täysin samaa mieltä hänen kanssaan, erityisesti tuo aseharrastuksen puolestapuhuminen ei oikein tunnu saavan tuulta alleen (vaikka ihan perusteltuja mielipiteitä ovatkin).