Tää on vieläkin parempi! Palaa hyvin mieleen armeija ajat.
http://www.youtube.com/watch?v=hURmOmTrNYA&feature=related
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
" tai "rajat täysin kiinni!" Ja sitten ollaankin hirmuinen rassissti kun sanoo että humanitaarista maahanmuuttoa vois pikkaisen rajoittaa...Olen 21-v Hollannissa asuva suomalaisnainen...Tämä maa on jo täysin pilattu, pelastaminen on liian myöhäistä...Olen täällä asuessani päässyt näkemään, millaista meno on, kun oman maan alkuperäiset kansalaiset alkavat olla vähemmistö (joissakin kaupungeissa ovat jopa 30-20 prosentin vähemmistö), ja kaikki on päästetty sisään siitä riippumatta, osaavatko edes kirjoittaa vai ehtivätkö rukoilemisiltaan töissä käymään...En vain pidä islamista (kuinka hassua, että jos tämän sanoo ääneen, kutsutaan fasistiksi - vaikka islamhan sitä varsinaista fasismia on)...Lisäksi on aikas normaalia, että sylkevät alkuperäisiltä hollantilaisilta näyttävien päälle...
Jatkakaa hyssyttelyn ja pakotetun konsensuksen vastustamista.
Omakohtainen kokemus mamuista lauantaina yö bussissa. Oltii tulos mimmin kans baarista himaan ja mimmi meni enne minua sisään bussiin. Tulin ite perästä ja olin menos istuu muijan viereen NO siihen änkäsi joku naapuri jolla oli oma akka mukana ja noita paikkoja oli bussis jälel. Kysyin että voisinko päästä tyttöystäväni viereen istumaan koska se nyt on aika normaalia ja hyvätapaista päästää. varsinkin kun mimmi oli tullut ehkä 5sek enne mua siihe istuun. No naapuri aloitti hirveen älä mölön tästä ja vähähän siellä rasistikortti heilui. OIkeesti mitä vittua oliko niin iso asia sille neekerille mennä sen oman akkansa viereen istumaan 1 paikka rivin taaksepäin?????? Kysyin sitten et mikä vittu on ongelma ja selitin asian nii kyllä siinä sitten yhteisymmärykseen päästiin mutta mikä vittua oli heti tämä "becouse im black" juttu helvetin asenne ongelma sillä.
Omakohtainen kokemus mamuista lauantaina yö bussissa. Oltii tulos mimmin kans baarista himaan ja mimmi meni enne minua sisään bussiin. Tulin ite perästä ja olin menos istuu muijan viereen NO siihen änkäsi joku naapuri jolla oli oma akka mukana ja noita paikkoja oli bussis jälel. Kysyin että voisinko päästä tyttöystäväni viereen istumaan koska se nyt on aika normaalia ja hyvätapaista päästää. varsinkin kun mimmi oli tullut ehkä 5sek enne mua siihe istuun. No naapuri aloitti hirveen älä mölön tästä ja vähähän siellä rasistikortti heilui. OIkeesti mitä vittua oliko niin iso asia sille neekerille mennä sen oman akkansa viereen istumaan 1 paikka rivin taaksepäin?????? Kysyin sitten et mikä vittu on ongelma ja selitin asian nii kyllä siinä sitten yhteisymmärykseen päästiin mutta mikä vittua oli heti tämä "becouse im black" juttu helvetin asenne ongelma sillä.

"Tutkijat joutuivat rasististen uhkailujen kohteiksi"
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkijat+joutuivat+rasististen+uhkailujen+kohteiksi/1135254434931
Eikö juuri tuollaisiin tutkimuksiin vetoaminen olisi järkevää maahanmuuttokritiikkiä joka ei perustu ennakkoluuloihin, vaan tutkimuksiin.
Tiedätkö miten tutkijan uran käy, jos hän vihervasemmistolaisessa yliopistomaailmassa tekee tutkimuksen, jonka lopputulemana maahanmuutto ei olekaan ihanaa ja väistämätöntä?
Viitteeksi se, että Halla-aho sai monoa omasta tutkijan työstään kirjoitustensa takia sekä se, että Jukka Hankamäki ei tule koskaan saamaan virkaa yliopistosta kirjoitustensa takia.
Mielestäni Halla-ahon kirjoitukset ovat aika asenteellisia.