Joo elikkä käyn salilla 4 kertaa viikossa ma, ti, to ja pe. Treenaan 2-jakoisella ohjelmalla tyyliin työntävät+vatsat ja vetävät+jalat. Käyn myös keskiviikkoisin ja sunnuntaisin pelaamassa sählyä eli ainut lepopäivä viikossa on lauantai. Kyselisinkin semmoista, että pitäisikö minun jättää toi Malto6 hiilihydraatti pois salipäiviltä? Vedän sitä aina treenin jälkeen sen 50 g eli 1 dl veden kanssa + tonnikala purkin. Ennen salia otan Hera80 sen 1 dl eli 30 g. Kaikkina ei-salipäivinä otankin sitten purkillisen raejuustoo ja ananasmurskaa + kanan munan aamiaisella. Mutta itseasiaan onko toi Malto6 välttämätöntä, jos haluaa saada sitä lihasmassaa? Itelläni tullu jotenkin semmonen olo, että onkohan toi turha minulle tai urheilenko ihan tarpeeki tuon käyttöä varten? Onko Malto6 muutes haimalle hyväksi kun sehän sisältää aika paljon hiilareita (sokeria) ja kun minä sitä otan vielä 4 kertaa viikossa, niin voiko haiman insuliinituotanto alkaa temppuilemeen, ja voisiko tulla vaikka diabetes?
Sitten vielä semmoista, että minä juon aika paljon salitreenin aikana niin onko sekään hyvä asia? Minulla aina yleensä sarjan jälkeen suuta kuivaa ja hengästyttää, niin vesihörpyllä se tulee aina korjattua. Minulla menee 1 - 2 tunnin treeniin keskimäärin vettä noin 1 - 2 litraa ja kusettaa aika paljon reenin loputtua ja kotiin päästyäni. Onko tämäkään haimalle hyväksi ja muutenkaan koko treenille?
Kiitoksia todella paljon kaikille vastanneille!