Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä haittaa nopeista hiilareista on? Moni sanoo että vatsa alkaa kasvaa (lihoo), mutta jos syö yli kulutuksen niin silloinhan käy niin? ja mun siis pitää syödä yli kulutuksen.

Mitä haittaa nopeista hiilareista on? Moni sanoo että vatsa alkaa kasvaa (lihoo), mutta jos syö yli kulutuksen niin silloinhan käy niin? ja mun siis pitää syödä yli kulutuksen.

Altistavat mm. verenkiertoelimistön sairauksille ja tyypin 2 diabetekselle. Ravintoaineiden saanti jää myös vähäisemmäksi; kannattaa muistaa, että ravinnossa on muitakin yhdisteitä kuin välttämättömät vitamiinit ja kivennäisaineet.

e. Siis jää siinä tapauksessa, jos nopeilla hiilihydraateilla tarkoitetaan runsasta määrää puhdasta tärkkelystä tai sokereita.

Kuka valvoo poliisien ja paloautojen katsastamisen? Kertaakaan en ole nähnyt katsastusasemalla tai sen pihassa poliisi tai paloautoja että olisivat menossa katsastukseen.
Viimeksi kun kävin konttorilla oli siellä paloauto katsastettavana. Eli kyllähän ne niitä joutuu leimaamaan.

No ei ainakaan tuon tutkimuksen mukaan :confused:. "The effects of carbohydrates and of lauric acid-rich fats on CAD risk remain uncertain."

"Replacing fats with carbohydrates increased fasting triacylglycerol concentrations."

Rasva-arvojen huononeminen taas vaikuttaa liittyvän nimenomaan nopeisiin hiilihydraatteihin:
http://circ.ahajournals.org/cgi/content/full/120/11/1011#SEC4

"A diet such as the DASH (Dietary Approaches to Stop Hypertension) diet that replaces fat with carbohydrate from fruits, vegetables, whole grains, and nonfat and low-fat dairy products does not increase triglycerides but still lowers high-density lipoprotein cholesterol somewhat."

"In summary, although the mechanisms are unclear, relative to other carbohydrate sources, sugar intake appears to be associated with increased triglyceride levels, a known risk factor for coronary heart disease; however, relative to other sources of carbohydrate, the effects of sugar intake on high-density lipoprotein and low-density lipoprotein levels remain unclear."

Mitenkä menetellään jos ostaa luottokortille tavaraa netistä ja tavaraa ei tulekkaan. Itellä nyt keissi jossa (muka) DHL hukannut paketin ja jo viikko kulunut eikä englantilainen nettikauppa ole saanut (muka) DHL:ltä tietoa missä tavara on. Kohta tekisi mieli olla yhteydessä luottokorttifirmaan ja perua maksusuoritus, mutta mitenkäs tuo käytännössä hoidetaan.

Tietty eniten toivon että se helvetin paketti tulisi onnellisesti minulle...

http://www.klf.fi/ ja Tsadissa taajuus 100.0 MHz

Suosittelen!

edit. Kuuntelen lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin ja silloin mainoksia on todella vähän. Arkipäivistä ei ole kokemusta.

Töissä soi joka arkipäivä 08-17. Kerran pari kuuluu jokin mainos, kun tarkalleen kuuntelee, mutta yleensä menee ohi. Paras kanava? Kyllä. Parasta musiikkia? Kyllä.

Itse asiassa tulee vaan mielee joku Monkey, pizza online sekä ajanvarauskone mainokset :D

Tää on nyt varmaan kaikkien aikojen tyhmin kysymys, mutta mistä pääsee lisäämään ikänsä profiiliin pakkiksella? Kattelin tuota omaa profiilia, mutta en vaan löydä mitään semmoista kohtaa mihin voi iän lisätä.

Edit. Onnistuikin jo. Sori, olen vähän kaljoissa.

Mitenkä menetellään jos ostaa luottokortille tavaraa netistä ja tavaraa ei tulekkaan. Itellä nyt keissi jossa (muka) DHL hukannut paketin ja jo viikko kulunut eikä englantilainen nettikauppa ole saanut (muka) DHL:ltä tietoa missä tavara on. Kohta tekisi mieli olla yhteydessä luottokorttifirmaan ja perua maksusuoritus, mutta mitenkäs tuo käytännössä hoidetaan.

Tietty eniten toivon että se helvetin paketti tulisi onnellisesti minulle...
Kannattaisko olla itse yhteydessä dhl:ään ja kysellä ovatko edes ottaneet pakettia kuljetukseen? :rolleyes:

Kannattaisko olla itse yhteydessä dhl:ään ja kysellä ovatko edes ottaneet pakettia kuljetukseen? :rolleyes:

Oon ollut mutta DHL Suomessa ei tunnista numeroa. Oma kokemus työelämästä kuitenkin kertoo että se ei vielä täysin poista sitä etteikö DHL olisi ottanut pakettia kuljetukseen...

edit: siis pakettien katoamiseen matkalla liittyy yleensä hyvin usein se että seurantanumero on tavalla tai toisella väärä koska tuon seurantanumeron avulla myös DHL kuljettaa sitä pakettia ja jos se on eri kuin järjestelmässä niin se on käytännössä menossa eri paikkaan.

Tää voi olla aika typerä kysymys koska en oo ihan varma, että näinkö tästä unta vai näinkö tämän oikeasti. Joku video vapariäijästä (suomalainen?), jolla oli tapana ennen matsia ottaa paljaalla nyrkillä turpaan niin että heikottaa ennen matsia ns alkulämmittelynäi ja sitten naama veressä valmiina matsiin. Tää nyt vaivaa päätä kun en oikeesti tiiä näinkö videosta vain unta vai onko se oikeesti olemasa :D. Jos joku tietää kyseisen pätkän olemassa olon, niin olisi mukavaa jos linkki löytyis.

edit. "taistelija" tais olla kalju, ja valkoinen.

Mistäköhän löytäisi semmosia t- paitoja, missä on lyhyet hihat. Nettikauppoja?. Siis ei semmosia missä ei näy hauista. :D
Kasvata semmonen hauis, et näkyy paidan altakin :D

Kuka valvoo poliisien ja paloautojen katsastamisen? Kertaakaan en ole nähnyt katsastusasemalla tai sen pihassa poliisi tai paloautoja että olisivat menossa katsastukseen.

Sekä jo kerran esitetty kysymys johon en saanut vastausta. Millä tavoin palokunta toimii jos tulee useampi häly samaan aikaan? Joskus kovilla ukkosilla laukeaa noita palohälyjä pitkin kaupunkia niin missä järjestyksessä niitä palokunta käy läpi? Vai jakaantuuko se porukka useampaan ryhmään?

Itse olen poliisipartion nähnyt katsastusasemalla ja käsitykseni mukaan olivat kesken vuoron hakemassa leiman pirssiin. Ihan normaalisti kai noikin katsastaa pitää.

Mistäköhän löytäisi semmosia t- paitoja, missä on lyhyet hihat. Nettikauppoja?. Siis ei semmosia missä ei näy hauista. :D

Yleensä jokaisessa vaatekaupassa ja marketissa on näitä. Kysy myyjältä t-paitaa, niin luultavasti osaavat opastaa.

Back
Ylös Bottom