Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä haittaa nopeista hiilareista on? Moni sanoo että vatsa alkaa kasvaa (lihoo), mutta jos syö yli kulutuksen niin silloinhan käy niin? ja mun siis pitää syödä yli kulutuksen.
Altistavat mm. verenkiertoelimistön sairauksille
. "The effects of carbohydrates and of lauric acid-rich fats on CAD risk remain uncertain."Viimeksi kun kävin konttorilla oli siellä paloauto katsastettavana. Eli kyllähän ne niitä joutuu leimaamaan.Kuka valvoo poliisien ja paloautojen katsastamisen? Kertaakaan en ole nähnyt katsastusasemalla tai sen pihassa poliisi tai paloautoja että olisivat menossa katsastukseen.
No ei ainakaan tuon tutkimuksen mukaan. "The effects of carbohydrates and of lauric acid-rich fats on CAD risk remain uncertain."
Eiks kukaan tosiaan tiedä??? Tällasta ei varmaan siis edes ole olemassa.
http://www.klf.fi/ ja Tsadissa taajuus 100.0 MHz
Suosittelen!
edit. Kuuntelen lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin ja silloin mainoksia on todella vähän. Arkipäivistä ei ole kokemusta.
Kannattaisko olla itse yhteydessä dhl:ään ja kysellä ovatko edes ottaneet pakettia kuljetukseen?Mitenkä menetellään jos ostaa luottokortille tavaraa netistä ja tavaraa ei tulekkaan. Itellä nyt keissi jossa (muka) DHL hukannut paketin ja jo viikko kulunut eikä englantilainen nettikauppa ole saanut (muka) DHL:ltä tietoa missä tavara on. Kohta tekisi mieli olla yhteydessä luottokorttifirmaan ja perua maksusuoritus, mutta mitenkäs tuo käytännössä hoidetaan.
Tietty eniten toivon että se helvetin paketti tulisi onnellisesti minulle...

Kannattaisko olla itse yhteydessä dhl:ään ja kysellä ovatko edes ottaneet pakettia kuljetukseen?![]()
Kasvata semmonen hauis, et näkyy paidan altakin :DMistäköhän löytäisi semmosia t- paitoja, missä on lyhyet hihat. Nettikauppoja?. Siis ei semmosia missä ei näy hauista. :D
Kuka valvoo poliisien ja paloautojen katsastamisen? Kertaakaan en ole nähnyt katsastusasemalla tai sen pihassa poliisi tai paloautoja että olisivat menossa katsastukseen.
Sekä jo kerran esitetty kysymys johon en saanut vastausta. Millä tavoin palokunta toimii jos tulee useampi häly samaan aikaan? Joskus kovilla ukkosilla laukeaa noita palohälyjä pitkin kaupunkia niin missä järjestyksessä niitä palokunta käy läpi? Vai jakaantuuko se porukka useampaan ryhmään?
edit. "taistelija" tais olla kalju, ja valkoinen.
Vai että kalju ja valkoinen vapaaottelija, no näitähän ei montaa ole... :D
Mistäköhän löytäisi semmosia t- paitoja, missä on lyhyet hihat. Nettikauppoja?. Siis ei semmosia missä ei näy hauista. :D