Ihan miten haluat, jos siitä jotain kicksejä saat. Minä en koe tulleeni nöyryytetyksi, vaikka vastassa oli parisenkymmentä nettinatsia. Se oli semmonen perseilyvääntö, jossa varmasti oli molemmilla osapuolilla hauskaa.
Ootko muuten uskaltanut käydä Ruotsissa? Minä olen tuossa ennen vuodenvaihdetta, eikä tullu puukosta.:lol2:
Joo, kävin viimeks lokakuussa! Oli mahtavaa!!
Vieläkös oot sitä mieltä, että lähtisit milloin vaan Malmöhön hiippailemaan musulmaanien kulmille juutalaislakki päässä? Vai valahtiko paska viime kerralla pysyvästi housuun?
Ja jottei poiketa aiheesta niin kysytään nyt tältäkin mokuttajalta nää samat kysymykset, jotka mykisti yhden intoilijan:
- Miten kuvittelet Suomessa estettävän esim. Ruotsissa esiintyvät mellakat nykyisellä politiikalla? Mikä on se taikakeino, jota yhdenkään Euroopan maan päättäjät eivät ole tajunneet?
- Kuinka paljon mielestäsi on taloudellisesti järkevää tai mahdollista syytää maahanmuuttoon ja siitä aiheutuviin kustannuksiin? Olet kai perillä paljonko maahanmuuttaja kustantaa valtiolle (eli veronmaksajille) vuodessa + tuet+välilliset kustannukset.
- Koska selvää on, että Euroopan eikä Suomen kantokyky riitä ottamaan vastaan kaikkia pakolaisia, turvapaikanhakijoita etc. niin mihin kohtaan asetetaan se raja, että ei enää?

Kokoomusnuorten Rydman kirjoitti kyl hyvin blogissaan, sitä ei voi kukaan kiistää.