Onko se nyt niin helvetin vaikea ymmärtää, että mua ei kiinnosta käydä keskustelua, koska a) maahanmuuttokeskustelu ei kiinnosta mua juurikaan
Kiinnosti sen verran, että tulit pätemään tänne ilman mitään oikeeta asiaa.
ja b) sun kanssa on suoraan sanottuna ihan helvetin rasittava "keskustella" mm. siksi, koska se menee välittömästi tähän paskanheittelyyn..
Jokainen voi käydä lukemassa 6.2.2010 alkaen, kuka aloitti välittömästi paskanheittelyn...minä se en ollut.
Tämä ei tarkoita sitä, että etten halutessani keskustelua voisi käydä.
Ei tietenkään, et vain viitsi perustella meitä rasisti vihaajia suohon.
Ei sun kannata kovasti vielä ylpistyä, että sulle ei omaa termiäsi käyttäen "mokuttajat" pysty mitään perustelemaan.
Sitä päivää odotellessa. Mokuttaja ei ole minun termini.
Sulle ei myöskään tunnu menevän perille, että mua vitutti vain keskustelun sävy alunperin.
Plussaa sinulle siitä, että olet omalta osaltasi onnistunut luomaan täysin erilaisen sävyn keskusteluun.
Perille ei ole myöskään mennyt se, että minä en ole halunnut tänne jokaista maahanmuuttajaa. Nyt noin kuudennen kerran sanottuna. Pitää olla ihan saatanan sokea, jos väittää, ettei tämä keskustelu olisi jossain määrin vihavärittynyttä.
Totta, vaikutat melkoisenkin vihaiselta.
Mulle on ihan sama, vaikka joukko ihmisiä veti sen sanomisesta hirveen herneen nenään.
Se herne tuntuu olevan kyllä ihan toisen henkilön nenässä?
Vastaan sen mitä lupasin, mutta sitä ennen tämä asia on osaltani käsitelty.