Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Onko terveellistä ottaa Extra neitsyt oliivi öljyä ruokalusikallinen illalla puuron sekaan? Pitäis saada niitä kaloreita, mutta monissa paikoissa sanotaan, että noita öljyjä (rypsiöljy, kylmäpuristettu oliiviöljy...) ei olisi hyvä syödä tai ne olisi jotenkin epäterveellisiä.

Onko terveellistä ottaa Extra neitsyt oliivi öljyä ruokalusikallinen illalla puuron sekaan? Pitäis saada niitä kaloreita, mutta monissa paikoissa sanotaan, että noita öljyjä (rypsiöljy, kylmäpuristettu oliiviöljy...) ei olisi hyvä syödä tai ne olisi jotenkin epäterveellisiä.

Missä noin sanotaan? :D On nimittäin niin täyttä shaibaa, ettei mitään rajaa. Ei toki kannata pullon suusta välttämättä juoda, mutta hyviä rasvoja noista mainitsemastasi öljyistä nimenomaan saa.

Suomi24 voimailulajien ravinto-osiossa :D

Helvetin hyvät lähteet sulla. Tuskimpa suolikaksneljässä liikkuu ne alan parhaat tietäjät. Välillä siellä voi käydä hakemassa huumoripitoisia kevennyksiä arjen harmauteen ja sitten naureskella päälle. Niinku just vaikka tuo rasvajuttu.

Kuinka kauan ennen kesää kannattaisi ruveta diietille että on päkki 100% kunnossa ja muutenkin timmimmässä kunnossa? Rasvaa löytyy sillee kohtuullisesti ja päkkikin näkyy jotenkin säälittävästi, mutta jännittää saa koko ajan jos sen kanssa haluaa rannalle mennä, ja istuessa massiivinen makkara tulee esiin.. Mutta olisi mukava ehtiä kasvattaa lihasmassa ensin kuntoon ja sitten armoton dieetti ja kaikki mahd rasva pois. Onko tähän jotain kikkoja vielä sen lisäksi et syö n500kcal vähemmän kun kuluttaa ja juoksee aamulla tyhjällä vatsalla? Ja tietysti ruokavalio kunnossa?

Eli Syön nyt plussakaloreilla ja yritän saada lihaksistoa kasvamaan näin ennen kesää vielä oikein kunnolla. Niin koska tämä dieetti aloittaa?

Ja vielä, vatsalihakseni ovat suht."pienet" johtuen varmaan geeneistä. Pumppasin ne puolisentoista vuotta sitten esiin joka ilta 50 x 3 vatsalihaspenkissä plus sama määrä vinoja, ja selkä suorassa.

Vatsalihakset tulivat näkyviin, mutta ei ole mitkään kovin massiiviset, olen kokeillut näitä vatsarutistus sarjoja sun muita, mutta kasvaako vatsalihakset suuriksi (kuten 300 elokuvan korstoilla :D ) vain ja ainoastaan tälläisessä vatsalihas koneessa jossa otetaan naruista kiinni ja vedetään alas kovalla painovastuksella? Tai sitten istumaan nousua lisäpainoilla?

Kiitos vaivautuville =)

Mikähä on ois hyvä maku toho maustamattomaan rahkaan ku ei mee millään alas tollasena. Oon käyttäny hilloa siinä mut siinä taas on aika paljo noita hiilihydraatteja

Mikähä on ois hyvä maku toho maustamattomaan rahkaan ku ei mee millään alas tollasena. Oon käyttäny hilloa siinä mut siinä taas on aika paljo noita hiilihydraatteja

Samaa miettiny itekki... Hilloa oon itekki laittanu ja huolinut samaa pulmaa.

Mites paljon näitä hyviä suolapähkinöitä voi syyä ilman mielipahaa, siis chili pähkinät jne , eikös näissä kummiski ole "hyviä" rasvoja ;)

Mites paljon näitä hyviä suolapähkinöitä voi syyä ilman mielipahaa, siis chili pähkinät jne , eikös näissä kummiski ole "hyviä" rasvoja ;)

Naposteluun vaan. Sisältää aivan tuhottomasti suolaa ja lisäaineita. Pähkinät pähkinöinä, ja noita sitten herkutteluun joskus, jos niitä on pakko saada.

maitorahkan sekaan ihan ykkönen on fun light mehutiivisteet :) Montaa oon ite koittanu ja vadelma/mansikka on ehkä parasta. suosittelen kokeilemaan. Sekaan voi myös heittää esim. ruis leseitä jos tahtoo. :p

Tuota... Nyt on paino tullut tuohon 78.5kg. Tarkoitus on pudottaa vielä 3kg... Kuitenkin vaikka fyysistä merkkiä alkaa näkyä sillä tavalla, että ennen mahaa alkava "kupru" on melkein kadonnut niin nuo perhanan jenkkikahvat on vielä tosi isot lantioilla :(...

Tässä on vaan se vaikka tiputan tuon 3kg vielä niin ehkä mahan osiolta näyttää ihan suht hyvältä, mutta leveyttä tulee paljon ylimääräistä noitten kahvojen takia. Mitenhän nuo saisi pois mahdollisimman kivuttomasti? Onko pakko vain vetää rasvaa niin paljon pois, että kahvatkin lähtee ja sen jälkeen sitten massaa hommata tilalle vai :/?

Inhottavan paljon tulee ns. ylimääräistä työtä jos noin pitää tehdä. Niin olen 178cm pitkä.

Back
Ylös Bottom