Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myönnettäköön etten ole Hotmailia käyttänyt sitten 90-luvun, mutta jos on ongelmaa niin antaako se mitään virheilmoituksia? Onko ongelma itse palvelussa (sivuissa) vai sähköpostin kulussa?

:D no nettimestari, kun menee hotmail.com sivulle tulee teksti Internet explorer ei voi näyttää www-sivua, voit yrittää seuraavaa: tee yhteyden vianmääritys. Sitä kun klikkaa tulee: vianmääritys ei pystynyt tunnistamaan ongelmaa.

:D no nettimestari, kun menee hotmail.com sivulle tulee teksti Internet explorer ei voi näyttää www-sivua, voit yrittää seuraavaa: tee yhteyden vianmääritys. Sitä kun klikkaa tulee: vianmääritys ei pystynyt tunnistamaan ongelmaa.

Niin taisit olla jossain vieraassa verkossa? Oliskohan siellä jokin palomuuri mihin on laitettu esto Hotmailiin ja mahdollisesti muillekin sivuille. Voi tuohon olla vaikka mitä syitä mutta tuo kuulostaisi todennäköiseltä. Mutta onneksi pakkis toimii. ;)

raipat, sekin saattaa olla :D

Niin taisit olla jossain vieraassa verkossa? Oliskohan siellä jokin palomuuri mihin on laitettu esto Hotmailiin ja mahdollisesti muillekin sivuille. Voi tuohon olla vaikka mitä syitä mutta tuo kuulostaisi todennäköiseltä. Mutta onneksi pakkis toimii. ;)
En tullu edes ajatelleeks :D Tärkeintä, että pakkikselle pääsee (ja facebook siinä sivussa) :)

Hyvää huomenta vaan kaikille. Yö valvottu ja hengissä ollaan (vielä). :)

Oon pieni pervo, puhuin mun ex-gf:n jonka pyysin yhdelle mökki bileisiin uutenavuotena panemaan mua ja mun hc kaveria siellä sitten urakalla ja suostu xDD Paras uusvuos edessä ever tulossa! :D :D

Back
Ylös Bottom