Onks kaupat auki sunnuntaina? Isot ruokakaupat siis.
Jep, ihan normisunnuntai se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks kaupat auki sunnuntaina? Isot ruokakaupat siis.
Jep, ihan normisunnuntai se on.
Käytännöt tosiaan vaihtelee. Itse tekisin juuri toisin päin, eli tekstissä viittaisin julkaisuvuoden mukaan. Hakupäivämäärä sitten lähdeluetteloon (tietysti myös julkaisuvuosi sinne). Tätä perustelisin niin, että viitattu teos yksilöidään yleensä julkaisuvuoden mukaan, ja kun sellainen kerran tässäkin tapauksessa on saatavilla, niin sitä voisi johdonmukaisuuden vuoksi käyttää.Nuo viittausmerkinnäthän vaihtelee jonkun verran riippuen siitä kenelle kirjoittaa, mutta minä viittaisin tekstissä e-kirjan hakupäivämäärään ja sitten lähdeluettelossa mainitsisin julkaisuvuoden ja hakupäivämäärän. Voin olla myös väärässä.
Pahoittelen, mutta Posti auki seuraavan kerran vasta maanantaina, ensi viikolla.Onko mikään posti loppuviikosta auki, pitäis saada paketti postiin? Vantaan suunnilla?
Kun viitataan osittain julkaistuun e-kirjaan niin viittaanko mä tekstin seassa kirjan julkaisuvuoteen vaiko siihen e-kirjan viittauspäivämäärään?
Onko mikään posti loppuviikosta auki, pitäis saada paketti postiin? Vantaan suunnilla?
Minkä takia monissa rannekelloissa on pyörivä reunus siinä kellotaulun ympärillä? Mullakin tuossa Citizenissä on sellainen, ja siihen reunukseen on merkitty minuutit.
Mulla on SEIKO kello ja siinäkin on luvut 60 asti, tosin ei pyöri. En tiedä onko tolla mitään käyttötarkotusta..? Sit on joku tachymeter ja luvut 500 asti.
Koristeita?
mistä löydän jouluksi ok näköstä panoseuraa kun en baareihin jaksais mennä ettimään?
Ei ainoostaan hyvä vaan paras!onko huomenna hyvä päivä lähtä baariin?
Miksi baareissa naiset tykkäävät enemmän fruittareista sun muista meikatuista homppelin näköisistä kundeista, kuin perus taviksista tai vaikkapa rokkareista nykyään?