http://www.facebook.com/group.php?gid=7246725906&ref=ts
Mikähän tuo on?
Mikähän tuo on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu sun verokortista paljon menee.vuositulo rajaa tulee ylittymään seuraavassa tilissä, meneekö rajan ylittävästä osalta 40.5%?
Kannattaa kyllä hankkia se omakin mielipide. Vanhoilta äijiltä kun alkaa kyselemään, niin kitkoilla ei tee hevon vittua. Ja kyllä, uudet hyvät kitkat on kyllä sellaiset, ettei niillä pelätä tarvitse liikenteessä. Paljaalla jäällä ja kovaksi tamppaantuneella lumella nasta hakkaa, mutta muuten ei. Itse olen kitkamies ja olen ne siinä määrin hyväksi todennut, että nastaa ei tule enää ikinä mun autoon.Ei vaan, ammatikseen henkilö autoa ajavien mielipiteeseen, ja oon kyllä itekkin n. 200 kilsaa kitkoilla ajanu enkä tykkää.
Kannattaa kyllä hankkia se omakin mielipide. Vanhoilta äijiltä kun alkaa kyselemään, niin kitkoilla ei tee hevon vittua. Ja kyllä, uudet hyvät kitkat on kyllä sellaiset, ettei niillä pelätä tarvitse liikenteessä. Paljaalla jäällä ja kovaksi tamppaantuneella lumella nasta hakkaa, mutta muuten ei. Itse olen kitkamies ja olen ne siinä määrin hyväksi todennut, että nastaa ei tule enää ikinä mun autoon.
vaikuttaa mielipiteeseen muuten pirun paljon missä päin suomea ajelee...
vuositulo rajaa tulee ylittymään seuraavassa tilissä, meneekö rajan ylittävästä osalta 40.5%?
Kuka tuo etusivun Dennis on? Iso ja lihaksikas mies, mutta tylsin 18min vähään aikaan.
Miks helvetissä Panda on vaihtanut Juhlapöydän konvehteja-rasian uuteen? Siis ei shäätttänä.
Kaikki hyvät mässyt lähteny pois. Lehtikarkki. Eih! Miksi?! Appelsiiniä, mansikkaa, vadelmaa..
Mulla on paketti tulossa USAsta ja postin seurannassa lukee tälleen:
21.12.2009, klo 17:08 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
Voiko paketti keretä jopa tänään mulle, tai huomenna (jos posti edes kulkee silloin)?
Ja palveluna lukee: Priority-paketti
:joulu6:
No niinpä! Missä on lehtikarkki! :curs: Joku paska ananas taas ei lähe rasiasta kulumallakaan, syökö sitä oikeasti joku? En ole tainnut tavata ketään joka siitä tykkäisi.
Ananaksesta tuli hyvä ku niitä oli pakko syödä. Joulunaikaan tyhjeni repullinen rasioita -> kaikissa ananakset JA kukka (pehmee toffee). Molemmat uppoo nykyään. Tota Pandan sisältömuutosta en oo huomannu, parempi olla omissa konvehdeissa vielä vanha kokoonpano jäljellä!No niinpä! Missä on lehtikarkki! :curs: Joku paska ananas taas ei lähe rasiasta kulumallakaan, syökö sitä oikeasti joku? En ole tainnut tavata ketään joka siitä tykkäisi.
No niinpä! Missä on lehtikarkki! :curs: Joku paska ananas taas ei lähe rasiasta kulumallakaan, syökö sitä oikeasti joku? En ole tainnut tavata ketään joka siitä tykkäisi.