Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oon ollu intissä ja kävin sitten toissapäivänä ekaa kertaa kahteen kuukauteen salilla.
Rintalihakset sitten vähän otti itteensä ja hyvä kun nyt saa takin päälle kun ei meinaa taipua.

Ei perustellut, kyllä tuo mulle ainakin käy järkeen. Ei näytä terveeltä kun pojat salilla veivaa ensin 800-1000x pelkkä tanko ja sen jälkeen lähtee vääntämään ykkösiä satasella.

No luulis sulla tulevan ainakin tarpeeks lämppäreitä.

Itse en sitä pelkällä tangolla kitkuttamista oo tehnyt enää vuosiin, se ei tunnu yksinkertaisesti missään.

Lähden aina jostain 45-60kg:sta tekemään lämppärisarjoja ja korottelen niitä sitten 10-15kg kerrallaan niin että tullaan siihen varsinaiseen sarjapainoon. Varsinkin 1-jakoisella treenatessa ei lähes 10 lämppärisarjaa pelkästään penkissä tunnu kovin järkevältä.

Savolainen kyllä tarkoitti, että nimenomaan se viimeinen lämmittelysarja ennen varsinaisia työsarjoja olisi mahdollisimman lähellä sitä painoa, millä sitten eka varsinainen sarja aloitetaan. Toki lämmittely aloitetaan ihan pienillä painoilla.

Oon ollu intissä ja kävin sitten toissapäivänä ekaa kertaa kahteen kuukauteen salilla.
Rintalihakset sitten vähän otti itteensä ja hyvä kun nyt saa takin päälle kun ei meinaa taipua.
:hyvä: Mulla on yleensä sama juttu. Ikinä ei opi, vaikka esim. hauikset ja kyynärvarret on ollu monta kertaa niin jumissa, ettei saa käsiä suoraksi. Kannattaa aloittaa aina vähän varovaisemmin.

Meinasi vituttaa tänään, kun ajattelin tehdä hyvän työn. Lumenluonnin jälkeen oli rappukäytävän edestä siirtynyt paikoiltaan kaivonkansi. Ajattelin asettaa kannen takaisin paikalleen, ettei kukaan kävele siihen ja tipu. Tietenkin sormi jäi väliin. Kävi vitun kipeätä. Kaiken lisäksi joku viiksiveijo oli kävelemässä parin metrin päässä, niin ei kehdannut edes huutaa ihan perkeleesti.:D

vituttaa kun ei oo selkärankaa. kalja kyllä maistuu. nyt 3v jälkeen alottanu salilla käynnin ja yrittäny alottaa kunnollisen elämäntavan, palautusjuomat ym ostettu mutta vkn loppusin aina löytyy joku tekosyy juoda kaljaa. VITTU

Tänään teki niin mieli lyödä jotain, ton Kelan hölmöilyn takia. Voi perkele.
Äitimuorille siitä ei olisi kannattanut mainita, mutta jos joku ois tönässy tai vittuillu kadulla, niin oisin pistänyt kaverin nippuun ja saanut siitä lämpimän olon tonne sisälle sydämen seutuville.

Mul on joku huono karma tai jotain. Aina ku odotan jotain, niin jollain muulla ihmisellä menee vituiks joku juttu, ettei sitä odottamisen syytä voikaan tapahtua.

edit. Niille tyypeille käy siis paljon pahemmin, kuin mitä se peruuntuminen aiheuttaa. Mutta tulee sellanen olo, et onko se mun syy.. :eek:

Taidanpa kaataa jotain happoa iholleni että saan nämä punaiset arvet lähtemään.:evil: Muutenkin hirveä yleisvitutus päällä sen jälkeen kun tulin elokuvista. Miksi aina käykin niin, että kun näen jotain hienoa tai koskettavaa olen suunnattoman ärsyyntymisen vallassa koko loppupäivän?

En osaa mitään, en tiedä missä mun kuuluisi olla enkä tiedä enää yhtään, mitä haluan.
Ja aika menee liian nopeasti.

Hyi teitä, lopettakaa.

Joo mutta ettei mee ihan OT:ks niin kyllä tässä vituttaakin kun viidettä (vai kuudetta?) viikkoo saikulla:( aattelin ettei se possunuha muhun iske, mut iski kummiski ja sit tuli keuhkokuume ja sydänlihaksen tulehus. Vuoden loppuun vielä pitäis ottaa iisisti:curs: Se niistä isoista pyssyistä ja paksuista reisistä

Joo mutta ettei mee ihan OT:ks niin kyllä tässä vituttaakin kun viidettä (vai kuudetta?) viikkoo saikulla:( aattelin ettei se possunuha muhun iske, mut iski kummiski ja sit tuli keuhkokuume ja sydänlihaksen tulehus. Vuoden loppuun vielä pitäis ottaa iisisti:curs: Se niistä isoista pyssyistä ja paksuista reisistä

Sydänlihaksen tulehdus, selviät muutamalla viikolla saikkua ja takas treenaamaan?? :rolleyes:

Sydänlihaksen tulehdus, selviät muutamalla viikolla saikkua ja takas treenaamaan?? :rolleyes:

kuukaus sitten se todettiin sen keuhkokuumeen yhteydessä ja olin sairaalassa joitain päiviä kunnes sydän entsyymit (tai mitkä vittu olikaan) alkoi olemaan normaali arvoissa. Joka viikko tässä on EKG:ssä joutunut käymään. Eli on siittä jo kuukausi aikaakin kun siellä se tulehdus oli.

Back
Ylös Bottom