Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei perustellut, kyllä tuo mulle ainakin käy järkeen. Ei näytä terveeltä kun pojat salilla veivaa ensin 800-1000x pelkkä tanko ja sen jälkeen lähtee vääntämään ykkösiä satasella.
No luulis sulla tulevan ainakin tarpeeks lämppäreitä.
Itse en sitä pelkällä tangolla kitkuttamista oo tehnyt enää vuosiin, se ei tunnu yksinkertaisesti missään.
Lähden aina jostain 45-60kg:sta tekemään lämppärisarjoja ja korottelen niitä sitten 10-15kg kerrallaan niin että tullaan siihen varsinaiseen sarjapainoon. Varsinkin 1-jakoisella treenatessa ei lähes 10 lämppärisarjaa pelkästään penkissä tunnu kovin järkevältä.
:hyvä: Mulla on yleensä sama juttu. Ikinä ei opi, vaikka esim. hauikset ja kyynärvarret on ollu monta kertaa niin jumissa, ettei saa käsiä suoraksi. Kannattaa aloittaa aina vähän varovaisemmin.Oon ollu intissä ja kävin sitten toissapäivänä ekaa kertaa kahteen kuukauteen salilla.
Rintalihakset sitten vähän otti itteensä ja hyvä kun nyt saa takin päälle kun ei meinaa taipua.

En osaa mitään, en tiedä missä mun kuuluisi olla enkä tiedä enää yhtään, mitä haluan.
Ja aika menee liian nopeasti.

Asiaa!!Sua pitäis vetää kunnolla rektaaliin![]()
Hyi teitä, lopettakaa.
Joo mutta ettei mee ihan OT:ks niin kyllä tässä vituttaakin kun viidettä (vai kuudetta?) viikkoo saikulla:( aattelin ettei se possunuha muhun iske, mut iski kummiski ja sit tuli keuhkokuume ja sydänlihaksen tulehus. Vuoden loppuun vielä pitäis ottaa iisisti:curs: Se niistä isoista pyssyistä ja paksuista reisistä

Sydänlihaksen tulehdus, selviät muutamalla viikolla saikkua ja takas treenaamaan??![]()