Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ajoit tyhjänä ja meni silpuksi?

Jos siinä on pelkkä reikä niin se on alle 20 egellä paikattu.
Kyllä paineet oli kohillaan, avokki ajo ja ilmeisesti osu johonkin kanttariin tms. ja sit meni nakki paskaks. Ja reikä on semmonen et sitä ei voi paikata (kuulemma, itse en ks. nakkia ole vielä nähnyt, mutta asiantunteva ihminen on).

No, sattuuhan näitä. Olis noi nakit menny varmaan ens talvena muutenki vaihtoon.

Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä! Itse käytän jatkuvasti salilla vanhaa kulahatnutta pyyhettä jonka muistaakseni sain melko nuorena joululahjaksi. Silloin häpesin sitä ja se sai lojua kaapinpohjalla mutta muutama vuosi sitten löysin pyyhkeen taas ja ajattelin että toihan sopii salipyyhkeeksi. Siinä on Karvisen kuvia, yksi jossa Karvinen pyöräilee puuskuttaen kovaa ja toinen jossa Karvinen on työntänyt mahottoman rautakasan suorille käsille. Tanko on taipunut tollaset 60 astetta. Siitä pyyhkeestä mut salilla tunnistaa.... ei oo varmana montaa ketä tuollaisen pyyhkeen kanssa salilla heiluis! :rock:
Nyt kyl menee hieman :offtopic::n puolelle, mutta sen verran hassu yhteensattuma, että pakko mainita. Meikäläiseltä löytyy aivan identtinen pyyhe! :wtf: Ei kyllä toistaseks oo tarttunu salille mukaan, mutta ehkäpä vielä joku päivä. :D

Saatana ku tekis välillä mieli hapettaa toi muija ja teljetä se johki saatanan komeroo

Meillä käy salilla yks kaveri jolla on erikoisin penkkipunnerrustekniikka ikinä. Jätkä lataa tankoon about 130kg rautaa ja itse suoritus tapahtuu siten, että itse tanko pysyy paikallaan suorilla käsillä, mutta tyyppi puskee MAHALLAAN tankoon. Aivan uskomattoman kova suoritus jo sinänsä, en oo monesti nähny että joku taipuis tolla tavalla. Jokanen sarja loppuu siihen, että voimat ehtyy ja tuo 130kg jää rinnalle ja kaveri rullaa sitten tangon mahan yli penkille ja pyytää jotain auttamaan tangon nostamisessa takas telineeseen. Näitä sarjoja tehdään sitten parin tunnin aikana 5-6 kappaletta.

Näin tuon suorituksen pari viikkoa sitten ekaa kertaa ja olin jo juoksemassa hätiin kun tanko jäi rinnalle ja kukaan muu ei tehnyt mitään. Ilmeisesti olivat todistaneet tuota aiemminkin, sillä aika näppärästi pääsi tyyppi sieltä tangon alta pois.

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt miksi jotkut ottavat "lämmittelyt" lähellä sarjapainoja. Itse lämmittelen aina vähintään neljä sarjaa alkaen tangosta, ja joskus neljännenkään lämppärin jälkeen en koe että olisin vielä valmis sarjapainoihin.

Savolaisen Marko neuvoi että lämmittelypainojen ja varsinaisten sarjapainojen välillä ei kannatais olla hirveetä eroa, altistaa loukkaantumisille.

Savolaisen Marko neuvoi että lämmittelypainojen ja varsinaisten sarjapainojen välillä ei kannatais olla hirveetä eroa, altistaa loukkaantumisille.

Perusteliko Savolainen tätä mitenkään?

Ite oon erilaisia lämmittelytapoja kokeillut ja pidemmän kaavan lämmittelyt oon todennut parhaimmaksi. Esim. jos penkissä tavoitteena 6x90, niin lämppärit menee jotakuinkin näin: 10x20kg, 5x40kg, 15x40kg, 6x60kg, 8x60kg, 4x70kg, 3x80kg, 1x90kg. --> varsinaiset sarjat.

Perusteliko Savolainen tätä mitenkään?

Ite oon erilaisia lämmittelytapoja kokeillut ja pidemmän kaavan lämmittelyt oon todennut parhaimmaksi. Esim. jos penkissä tavoitteena 6x90, niin lämppärit menee jotakuinkin näin: 10x20kg, 5x40kg, 15x40kg, 6x60kg, 8x60kg, 4x70kg, 3x80kg, 1x90kg. --> varsinaiset sarjat.

Ei perustellut, kyllä tuo mulle ainakin käy järkeen. Ei näytä terveeltä kun pojat salilla veivaa ensin 800-1000x pelkkä tanko ja sen jälkeen lähtee vääntämään ykkösiä satasella.

No luulis sulla tulevan ainakin tarpeeks lämppäreitä.

Itse en sitä pelkällä tangolla kitkuttamista oo tehnyt enää vuosiin, se ei tunnu yksinkertaisesti missään.

Lähden aina jostain 45-60kg:sta tekemään lämppärisarjoja ja korottelen niitä sitten 10-15kg kerrallaan niin että tullaan siihen varsinaiseen sarjapainoon. Varsinkin 1-jakoisella treenatessa ei lähes 10 lämppärisarjaa pelkästään penkissä tunnu kovin järkevältä.

Hyvä Kela, kävin, enkä edes huutanut, rahat tulee vasta ensi maanantaina.
Mitä vittua! Olin Kelassa ekaa kertaa kesätöissä 1989, ja rahat sai tilille kolmessa päivässä.
Kehitys, kehittyy.

Duunissa sykkiminen ihan vittu turhaan ku ois muutakin tekemistä. muija lähti 3 viikoks ulkomaille <3, joudun hakee muijan pikkuproidin joululahjan viimeistään tänään postista, mut jos käyn postissa niin sit melkeen kerkeen salille... elämä on ihanaa.. rahat on ollu tässä kuukauden ihan finaalissa . pitäs varmaan käydä testeissä tammikuus. ja hyväslykys ensviikol teneriiffal sataa :P

Tämä varmasti pitää paikkansa, mutta kyllä siinä pitää olla hyvät lämmöt alla. En mitenkään pysty uskoa että joku voisi suoraan talvipakkasesta tulla ja ottaa tyylillä;
3x200kg penkki
5x220kg penkki
jne.
Kyllä ne lämmittelyt pitää vaan tehdä ennen kun isompiin painoihin mennään tai noutaja tulee. Westsiden kaverit aloittavat _aina_ tangolla, ja tuskimpa huvikseen.

Meillä käy salilla yks kaveri jolla on erikoisin penkkipunnerrustekniikka ikinä. Jätkä lataa tankoon about 130kg rautaa ja itse suoritus tapahtuu siten, että itse tanko pysyy paikallaan suorilla käsillä, mutta tyyppi puskee MAHALLAAN tankoon. Aivan uskomattoman kova suoritus jo sinänsä, en oo monesti nähny että joku taipuis tolla tavalla. Jokanen sarja loppuu siihen, että voimat ehtyy ja tuo 130kg jää rinnalle ja kaveri rullaa sitten tangon mahan yli penkille ja pyytää jotain auttamaan tangon nostamisessa takas telineeseen. Näitä sarjoja tehdään sitten parin tunnin aikana 5-6 kappaletta.

Näin tuon suorituksen pari viikkoa sitten ekaa kertaa ja olin jo juoksemassa hätiin kun tanko jäi rinnalle ja kukaan muu ei tehnyt mitään. Ilmeisesti olivat todistaneet tuota aiemminkin, sillä aika näppärästi pääsi tyyppi sieltä tangon alta pois.
Kenties Entinen Atletico nyk. Syke Tampereella kyseessä ? Sielä oli kanssa saman tyyppinen kaveri.

Tämä varmasti pitää paikkansa, mutta kyllä siinä pitää olla hyvät lämmöt alla. En mitenkään pysty uskoa että joku voisi suoraan talvipakkasesta tulla ja ottaa tyylillä;
3x200kg penkki
5x220kg penkki
jne.
Kyllä ne lämmittelyt pitää vaan tehdä ennen kun isompiin painoihin mennään tai noutaja tulee. Westsiden kaverit aloittavat _aina_ tangolla, ja tuskimpa huvikseen.

Justhan sanoin että lämppärit kyllä tehdään mutta mitään pelkällä tangolla kitkuttamista en kyllä ymmärrä jos suoraan sen jälkeen on aikomus alkaa tehdä 1-4 toiston settejä sitten 100kg isommilla painoilla.

3x200kg penkki
5x220kg penkki
jne.

En kyl usko et kukaa voi renkuttaa tankoa, laittaa pari levyä, renkuttaa taas ja ottaa ton 5x220kg:P

Eiköhän tää oo kuitenki sellanen asia et kaikki tekee niinku parhaakseen näkee.. Mä ite en tee 3 enempää lämppäreitä ollenkaan ja neki kaikki ihan ok painoilla, toimii MULLA ITSELLÄ.

Eiköhän tää oo kuitenki sellanen asia et kaikki tekee niinku parhaakseen näkee.. Mä ite en tee 3 enempää lämppäreitä ollenkaan ja neki kaikki ihan ok painoilla, toimii MULLA ITSELLÄ.

Juuri näin.

Itsellä ainakin tuntuu ne varsinaiset painot aika paljon raskaammilta jos ne lämppäripainot on helvetin paljon pienemmät ku varsinaiset. Eli joku lämppärit tangolla ja siitä suoraan reilusti yli huntin rautoihin ei tunnu kyllä hyvältä ainakaan omalla kohdalla.

Juuri näin.

Itsellä ainakin tuntuu ne varsinaiset painot aika paljon raskaammilta jos ne lämppäripainot on helvetin paljon pienemmät ku varsinaiset. Eli joku lämppärit tangolla ja siitä suoraan reilusti yli huntin rautoihin ei tunnu kyllä hyvältä ainakaan omalla kohdalla.

joo ei, jos painot on liia pienet nii en saa siihen tuntua ollenkaan, menis eka työsarja aivan päin helvettiä ja loukkaisin jos hyppäisin niin paljo jne

olen koko ajan kirjoittamassa sinkuille ainoastaan threadiin vaikka en ole sinkku >(

Back
Ylös Bottom