Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ensimmäisen kokeilun jälkeen: The One = Zanzibar(poikkeuksena juotavien hinta, ensimmäisessä siis kalliimpaa). Ikäraja taitaa myös olla alempi ensimmäisessä.

Pääsin just kotiin sieltä... Ihan jees paikalta vaikutti, oli vaan tosi tylsää tällä kertaa... Ja Alyssa, siel oli muutamiaki blondeja tissuttelemassa :)

Pääsin just kotiin sieltä... Ihan jees paikalta vaikutti, oli vaan tosi tylsää tällä kertaa... Ja Alyssa, siel oli muutamiaki blondeja tissuttelemassa :)

Mä olin se, jolla oli musta löysä paita, pitkät vaaleet hiukset ja mustat bootsit :D Lähdettiin kyllä jo joskus 12 maissa...

Mä olin se, jolla oli musta löysä paita, pitkät vaaleet hiukset ja mustat bootsit :D Lähdettiin kyllä jo joskus 12 maissa...

Ööh... Istuiks sä siin telkkarin alla vai siin lähempänä sisäänkäyntiä? :) Mä istuin siel ikkunan edessä nurkassa(lyhyet hiukset, pieni leukaparta, musta t-paita) ja mulla oli kuski mukana, mut se oli nii väsyny ettei siit oikee tullu mitää, nii lähettii sit kans siin 12 aikoihin :D

Ja kohta pitäis lähtee kouluun :hyvä:

Ööh... Istuiks sä siin telkkarin alla vai siin lähempänä sisäänkäyntiä? :) Mä istuin siel ikkunan edessä nurkassa(lyhyet hiukset, pieni leukaparta, musta t-paita) ja mulla oli kuski mukana, mut se oli nii väsyny ettei siit oikee tullu mitää, nii lähettii sit kans siin 12 aikoihin :D

Ja kohta pitäis lähtee kouluun :hyvä:

Ihan siinä sisäänkäynnin lähellä. Ja taidan muuten sit tietää sut! Tai siis taisin bongata.
Oltiin kämppiksen kanssa liikenteessä. Mäkin olin kuskina ja hiukan väsynyt, mutta hyvä meininki oli silti :)

Oli vähän pettymys se The One tosiaan. Ainoa muutos Zanzibariin on nimi.

Mä taas tykkään hirveästi Onesta. Tietysti olen hiukan puolueellinen siinä mielessä että tunnen sieltä aika paljon jengiä, mutta yleisesti ottaen siellä on rento henkilökunta, hyvä hinta-laatusuhde, hyvää musiikkia ja kiva tunnelma. Zanzi oli vähän enemmän jäykkis.

Ihan siinä sisäänkäynnin lähellä. Ja taidan muuten sit tietää sut! Tai siis taisin bongata.
Oltiin kämppiksen kanssa liikenteessä. Mäkin olin kuskina ja hiukan väsynyt, mutta hyvä meininki oli silti :)

Mä taas tykkään hirveästi Onesta. Tietysti olen hiukan puolueellinen siinä mielessä että tunnen sieltä aika paljon jengiä, mutta yleisesti ottaen siellä on rento henkilökunta, hyvä hinta-laatusuhde, hyvää musiikkia ja kiva tunnelma. Zanzi oli vähän enemmän jäykkis.

Joo, no sit näin sut. Oot varsin kaunis nainen :)

Ja tosta Onesta, nii munki mielest se oli ihan jees tosiaan, palvelu oli tosi hyvää ja tyyliltään sopi mun makuun, mut hinnat oli kyl mun mielest vähän korkeet. Tosin mä oon tottunu pikkukaupungin hintoihin :rolleyes:

Kokeile imasta pari litraa vettä, se auttaa monesti jos ei tahdo bisse nousta putken loppupäässä enää päähän. Ja kyllä se päähän nousee, nousuhumala ei vaan enää iske kun putki on päällä niin vaikutus on laimeahko:D

Eilen tuli pyörähdettyä baarissa. Vitutus oli aamulla melkoinen huomatessani kaikkien seteleiden muuttuneen mystisesti kolikoiksi. Se ei ollut aivan tarkoitus, enkä edes sinänsä juonut paljon tai mitään kalliita juomia, perkele!

Noh, tänään pitäisi ilmeisesti taas lähteä.:D

Kohta Karjalaa kehiin!:kippis1:

Joo, no sit näin sut. Oot varsin kaunis nainen :)

Ja tosta Onesta, nii munki mielest se oli ihan jees tosiaan, palvelu oli tosi hyvää ja tyyliltään sopi mun makuun, mut hinnat oli kyl mun mielest vähän korkeet. Tosin mä oon tottunu pikkukaupungin hintoihin :rolleyes:

:haart:

Hinnat on aika perushintoja. Halvempaa kuin esim. Onnelassa, missä bisse maksaa muistaakseni 5,20e (Onessa 4,50e ja Velko 5e).

Mä olin TAAS eilen ulkona. Ekan Velkon jälkeen meinasi lähteä homma lapasesta, mutta onneksi olin ajanut auton duunipaikan pihalta pois ja jättänyt sakkopaikalle, joten oli pakko olla ajokunnossa illan päätteeksi. Vaikka ei sillä, nukuin silti aamulla pommiin ja töissä duunikaverin eka kommentti: "Ootko taas ollu juomassa? Näytät ihan hirveeltä." :jahas:

Eilinen viski on hirveen makusta tänään :(

"Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävänä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä sairaskohtauksia"

Mahtava ilta, valomerkin jälkeen joku porukka valopäitä piti höyhentää kaverin kanssa. On nyrkki pikkusen ruhjeilla :(

Back
Ylös Bottom