Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kai se on tänään tirvastava toi kossu pois tuolta pakastimesta. Huomenna tuun sitten kertoon, että kuinka pahasti se ilta meni överiks... jos jotain illasta muistan.

perkele kun pelästyin! Tarvi käydä ihan kurkkaamassa ja kääntelemässä pulloo, että onko se perhana jäätyny. eihän se ollut, onneksi. Matkalla pakastimelle näky jo kauhukuvia kun muut tinttaa ja mä hiillostan kossupulloo mikrossa sulaksi :D

Eilen pidettiin kavereiden kanssa pikkujoulut. Tänään pidetään kavereiden kanssa pikkujoulut.

Ps. Kaveri heräs tänä aamuna paidat kintuissa. :D Luuli että vetää housuja jalkaan mut olikin pari paitaa.

Hävis lompakko eilen.:curs: Kaikki kortit hankittava uudestaan. Onneks ei ollu rahaa lompakossa.

Kannattaa odottaa hetki ja kysellä paikallisesta löytätavaratoimistosta tai poliisiilta. Oma lompakko palautu poliisille noin 2-viikon jälkeen, väliaikainen ajokortti/lupa pitää hakea poliisilta tai näin ainakin sillon toimittiin..

vittu mikä ilta.... Ei tod pitänyt juoda....

kympin aikaan alko naisväki tuputtaa viinaa hieman provosoivalla tyylillä ja siitähän se sitten lähti...

4 tunnin sisään 12 kaljaa, pullo jallua ja pullo 60% kossua. en muista kauheesti mutta sen verran että olin yhden kyydissä olleen emännän tisseissä kiinni koko illan.

Puhelimessa on kaikenlaista epämääräistä , en herännyt ainakaan yksin mutta mitään käryä illan tapahtumista ei ole.

Noh, en tässä kunnossa oo kyllä ketään pannu ainakaan.

vittu mikä ilta.... Ei tod pitänyt juoda....

kympin aikaan alko naisväki tuputtaa viinaa hieman provosoivalla tyylillä ja siitähän se sitten lähti...

4 tunnin sisään 12 kaljaa, pullo jallua ja pullo 60% kossua. en muista kauheesti mutta sen verran että olin yhden kyydissä olleen emännän tisseissä kiinni koko illan.

Puhelimessa on kaikenlaista epämääräistä , en herännyt ainakaan yksin mutta mitään käryä illan tapahtumista ei ole.

Noh, en tässä kunnossa oo kyllä ketään pannu ainakaan.
Sonni :kippis1: :pano:

Back
Ylös Bottom