Koordinaatio oli sen verran hukassa että en varmaan olis osunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai jumalauta, tuo on kyllä jo aikamoinen suoritus! :kippis1: rispektit.vittu mikä ilta.... Ei tod pitänyt juoda....
kympin aikaan alko naisväki tuputtaa viinaa hieman provosoivalla tyylillä ja siitähän se sitten lähti...
4 tunnin sisään 12 kaljaa, pullo jallua ja pullo 60% kossua. en muista kauheesti mutta sen verran että olin yhden kyydissä olleen emännän tisseissä kiinni koko illan.
Puhelimessa on kaikenlaista epämääräistä , en herännyt ainakaan yksin mutta mitään käryä illan tapahtumista ei ole.
Noh, en tässä kunnossa oo kyllä ketään pannu ainakaan.
vittu mikä ilta.... Ei tod pitänyt juoda....
kympin aikaan alko naisväki tuputtaa viinaa hieman provosoivalla tyylillä ja siitähän se sitten lähti...
4 tunnin sisään 12 kaljaa, pullo jallua ja pullo 60% kossua. en muista kauheesti mutta sen verran että olin yhden kyydissä olleen emännän tisseissä kiinni koko illan.
Puhelimessa on kaikenlaista epämääräistä , en herännyt ainakaan yksin mutta mitään käryä illan tapahtumista ei ole.
Noh, en tässä kunnossa oo kyllä ketään pannu ainakaan.

Kuka uhos olevansa selvänä vuoden vaihteeseen ja pudottavansa 10 kiloa ihraa?![]()

Perjantaina tuli vedettyä semmoset tumut, että henkinen krapula ei oo vieläkään väistyny. Olin känniääliö pelle ja en millään saa unholaan niitä idioottimaisuuksia mitkä tallentui päänsisään filmille. Tuo filmi pyörii nyt vähänväliä päässä enkä pysty keskittymään mihinkään.
Toi on parempi vaihtoehto, kun se, että sulta on menny muisti ja kaverit toimii sun muistina. Kaikki sun töppäilyt tulee nimittäin hieman väritettyinä sulle sillon.Perjantaina tuli vedettyä semmoset tumut, että henkinen krapula ei oo vieläkään väistyny. Olin känniääliö pelle ja en millään saa unholaan niitä idioottimaisuuksia mitkä tallentui päänsisään filmille. Tuo filmi pyörii nyt vähänväliä päässä enkä pysty keskittymään mihinkään.
Pikkuhiprakassa tässä mietin: onks tänään ketään yleensäkään baariin menossa? On kuitenkin keskiviikko ja monella viikon viimeinen työpäivä.
Pikkuhiprakassa tässä mietin: onks tänään ketään yleensäkään baariin menossa? On kuitenkin keskiviikko ja monella viikon viimeinen työpäivä.