Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Selvisin! kaivoin sen viinapullon pakkasesta ja se litranen kiskottii pohjille. baarissa kaksin käsin koko ilta juomaa naamaan. Eilen niin järkyttävä olo, että nukuin koko päivän, heräsin vasta äsken. Aivan pallo hukassa, että mihis vittuun se sunnuntai hävis? :jahas:

vittu mikä ilta.... Ei tod pitänyt juoda....

kympin aikaan alko naisväki tuputtaa viinaa hieman provosoivalla tyylillä ja siitähän se sitten lähti...

4 tunnin sisään 12 kaljaa, pullo jallua ja pullo 60% kossua. en muista kauheesti mutta sen verran että olin yhden kyydissä olleen emännän tisseissä kiinni koko illan.

Puhelimessa on kaikenlaista epämääräistä , en herännyt ainakaan yksin mutta mitään käryä illan tapahtumista ei ole.

Noh, en tässä kunnossa oo kyllä ketään pannu ainakaan.
Ai jumalauta, tuo on kyllä jo aikamoinen suoritus! :kippis1: rispektit.

Vähän nyt on kyllä päässyt repsahtamaan :kippis1:

vittu mikä ilta.... Ei tod pitänyt juoda....

kympin aikaan alko naisväki tuputtaa viinaa hieman provosoivalla tyylillä ja siitähän se sitten lähti...

4 tunnin sisään 12 kaljaa, pullo jallua ja pullo 60% kossua. en muista kauheesti mutta sen verran että olin yhden kyydissä olleen emännän tisseissä kiinni koko illan.

Puhelimessa on kaikenlaista epämääräistä , en herännyt ainakaan yksin mutta mitään käryä illan tapahtumista ei ole.

Noh, en tässä kunnossa oo kyllä ketään pannu ainakaan.

Kuka uhos olevansa selvänä vuoden vaihteeseen ja pudottavansa 10 kiloa ihraa? :puntti:

Vittu saatana, humalasTA sitä raportoidaan. Lomaa siis pari viikkoa tässä, ja Wintersunin Winter Madness soi. Ei jumalauta, tämä biisi muun muassa sai tarttumaan kuusikieliseen aikanaan. Jokunen olut ja Jallupaukku alla tässä. Jatketaan.

Perjantaina tuli vedettyä semmoset tumut, että henkinen krapula ei oo vieläkään väistyny. Olin känniääliö pelle ja en millään saa unholaan niitä idioottimaisuuksia mitkä tallentui päänsisään filmille. Tuo filmi pyörii nyt vähänväliä päässä enkä pysty keskittymään mihinkään.

Perjantaina tuli vedettyä semmoset tumut, että henkinen krapula ei oo vieläkään väistyny. Olin känniääliö pelle ja en millään saa unholaan niitä idioottimaisuuksia mitkä tallentui päänsisään filmille. Tuo filmi pyörii nyt vähänväliä päässä enkä pysty keskittymään mihinkään.

Story of my life! :lol2: Tai ainakin ryyppyreissujen tarina. Mutta vieläkin morkkis jos pe siis dokasit? Aika paha jo..

P.S. Ei sentään ole aktuaaliselle filmille tallentunut, se on ainakin plussaa toisin kuin eräillä. ;)

Toi on parempi vaihtoehto, kun se, että sulta on menny muisti ja kaverit toimii sun muistina. Kaikki sun töppäilyt tulee nimittäin hieman väritettyinä sulle sillon.

Juu on, eli ei liene kovin montaa ihmistä (=idioottia) tänään liikenteessä.
Jouluaatto? Pitääks olla perheen taikka sukulaisten kanssa pari tuntii ja vasta sit vetää viunaa? No mulle se on ihan sama, kyselin vaan. Ei näemmä oo ketään missään, jään sit kotiin ja säästän rahaa. Hmm, jos nyt lähtis, nin vois kyllä olla vaivan arvonen reissu...

Tää joulu on alkanu ihan hyvin. Aamusta kauppaan, sitten jääurheilua ja vähän juomaa. Nyt lisää juomaa! No, miten tää eroaa esim. jostain normi lauantaista? No ei kyllä mitenkään. Illalla baariin ja nakit ja muusit. Ja jos jouluna tekee jotain tyhmää, niin sitä ei lasketa! :pano:

Mielenkiintoista. Edes vesi ei tunnu pysyvän sisällä. Aamulla, kun herää hieman oudosta paikasta ihan vieraat housut jalassa, pistää myös hieman ihmettelemään, että mitä edellisenä iltana on tapahtunut...

Back
Ylös Bottom