Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin äsken parilla oluella pubissa ja siinä jostain kumman syystä hörppäsin epämääräisen "taiteilijan" tuopista kaljaa kun tarjosi. Nyt tuli vainoharha, että siitä tarttui joku tauti syljen välityksellä. Ei kait siitä mitään vakavaa voi tarttua? Kaikenlaisia vainoharhoja sitä tulee.

Olin äsken parilla oluella pubissa ja siinä jostain kumman syystä hörppäsin epämääräisen "taiteilijan" tuopista kaljaa kun tarjosi. Nyt tuli vainoharha, että siitä tarttui joku tauti syljen välityksellä. Ei kait siitä mitään vakavaa voi tarttua? Kaikenlaisia vainoharhoja sitä tulee.
HIV tarttuu:hyper:

HIV tarttuu:hyper:

No mutta onko se muka vakavaa. Enemmän olisin huolissaan mahdollisesta H5B1tippurista joka voi kuulemma tiputtaa kullin irti alle viikossa.

edit. hepatiitit tarttuu kait myös syljen välityksellä mutta nekin on kai aika pikkupöpöjä

Kummisetä nelosella. Who wants to make me an offer I cannot refuse? :evil:

Ai saatana.
Hepatiitti tarttuu joko syljen tai veren välityksellä, en nyt muista tässä vaiheessa yötä kumpsin se oli.

Kummisetää katsellaan viinin kera. Aamulla herätään sitten hevosenpää sängyssä:hyper:
Ota mylly esille, saat metukkaa leivälle. :D

Saitko just sitä parasta?

Tulin töistä, kävin suihkussa ja kohta suuntana sänky. Eli ei oo näkyny...

Taas vaihteeks "hieman" väsynyttä keskustelua:D
Onneks ens viikolla vaihtuu työvuorot ja ei ehdi tänne sekoilemaan:rolleyes:

Nyt vois laittaa tän koneen kii ja rauhassa seurata leffa loppuun (ja rasvata leima). Hyvät yönjatkot kaikille! ;)

Back
Ylös Bottom