Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin tänään sellasessa paikassa mistä sai kossua hanasta :o

Kävin viime kesänä Turussa ja oli tosi kiva paikka! :)

Joskus uudestaan...

Turku on paras paikka.

Juu ihan kivat muistot jäi. Kävin kesällä kattoo ton TPS-Inter pelin ja sit shoppailtiin seuraavana päivänä keskustassa.
Keli oli molempina päivinä aivan mahtava!!

Turkulaiset kieltämättä aika lepposta porukkaa. Paljon tuttuja turussa vaikka ite asustelen mansesterissa. Turkua kaupunkina/paikkana en kommentoi :D

Jätin firman pikkujouluissa viinat juomatta, että pääsin salille. Salilla leukoja tehdessäni jäi kikuli puristuksiin leuanvetovyön kettingin ja kiinnityslenkin väliin, kun nousin liian nopeaa lattialta ylös ja kettinki loksahti useamman pykälän kireämmälle. Ois ehkä sittenki vaan kannattanu jäädä ryypiskelemään niin tätäkään ei olisi sattunut:(. Korjaillaan nyt tilannetta parilla oluella.

Turkulaiset kieltämättä aika lepposta porukkaa. Paljon tuttuja turussa vaikka ite asustelen mansesterissa. Turkua kaupunkina/paikkana en kommentoi :D

Turkulaiset on kivoja :) Tai mä oon ainakin tykännyt.

Moi Alyssa, miten menee?

Ihan jees, mites itselläsi?

Nyt taidan kyllä mennä nukkumaan, huomenna leppoisa 12h duunipäivä :(

Ötyä.

Back
Ylös Bottom