Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.
Oltiin ulkona syömässä OLI TODELLA HYVÄÄ ruokaa ( Alkupalat, pääruoka ja jälkiruoka) . Kävin vielä kotimatkalla hakemassa nakkarilta lihiksen makkaralla. Vaikkakin söin puolet, eräästä hyvästä rintafileestäkin, oman sisäfilepihvin lisäksi.:) Taidan olla isoruokainen...

Öitä.

Ei missään esitteessä sanottu että täällä joutuu pannua nuoleen.

Nyt Make hei, nyt katot, mä haluun et sä opit tän homman!

Nyt Make hei, nyt katot, mä haluun et sä opit tän homman!
Mäpäs oonki nuollu aina pannuni hyvin...:dance2: Ei olla kyllä haukuttu....

Vaihda työtä :D

... Tai ei kannatakaan. Tarjoilu on täyttä paskaa.
Kesällä sai vielä ihan ok tippejä, paras taisi olla joku 70e luokkaa illassa.
Sun pitää nyt ajatella kuin mies. Kesällä lämpimämpää, vähemmän kampetta. Tipin määrä on suoraan verrannollinen paljaaseen pintaan. Eli boobsit kehiin. Ei nyt ihan topless kuitenkaan tarvitse olla. Ja tippiä tulee varmasti.

Mäpäs oonki nuollu aina pannuni hyvin...:dance2: Ei olla kyllä haukuttu....
Ei ole jäänyt niitä kuivia kohtia?

Nytkö sitä aletaan treenaamaan? Oli tässä suunnitelmissa mennä nukkumaan....
Mene vaan, jatketaan harjoituksia myöhemmin.

Kello noin vähän ja vielä olen hereillä. Nyt tulee lyhyet unet, mutta otetaan takaisin päikkäreillä. Hyvää yötä. Mä menen asettamaan persvaon vaakapolarisaatioon ja alan odottelemaan isänmaan aamunkoittoa. :piis:

Sun pitää nyt ajatella kuin mies. Kesällä lämpimämpää, vähemmän kampetta. Tipin määrä on suoraan verrannollinen paljaaseen pintaan. Eli boobsit kehiin. Ei nyt ihan topless kuitenkaan tarvitse olla. Ja tippiä tulee varmasti.

Voin koittaa huomenna pitää tippinappia auki ja kertoa sitten illan saldon.

Ei ole jäänyt niitä kuivia kohtia?

Mene vaan, jatketaan harjoituksia myöhemmin.
Ei ole jäänyt. Sellasen hyvän tekniikan olen huomannut, että kun siitä Yläpannusta lipoo kunnolla, Rupeaa alapannu kosteutumaan ihan itsestään. Vänkää tämä ruuanlaitto...;)

Ei ole jäänyt. Sellasen hyvän tekniikan olen huomannut, että kun siitä Yläpannusta lipoo kunnolla, Rupeaa alapannu kosteutumaan ihan itsestään. Vänkää tämä ruuanlaitto...;)

Sitten vaan munat pannulle :hyper: ...helppoa ku heinänteko...

Sitten vaan munat pannulle :hyper: ...helppoa ku heinänteko...
Jep,

Ei siihen pannuun sitten, omia rasvoja tarvitse....:lol2:

Vois olla aika halata sängyn tyynyjä peiton alla. Hyvää yötä :)

Vois olla aika halata sängyn tyynyjä peiton alla. Hyvää yötä :)

Ötyä Byyrdi.

1027890vqnvdil2w0.gif

Back
Ylös Bottom