Syvä taitaa ottaa enemmän perseeseen, vai olenko väärässä ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
90-asteen kyykky ottaa vähemmän perseeseen ja sitten kapeampi jalkojen asento aktivoi enemmän etureisiä, jos nyt en ihan päin honkia muista.Kun tuntuu tuo perse kasvavan nopeammin kuin jalat paksuuntuvan niin olis kysymys kyykystä.
Kumpi on vähemmän persettä kasvattavaa kyykkäämistä: Syvä vai 90-asteen kyykky.
Itse olen tehnyt niin syvälle kuin mahdollista...
Bonk:
Ja jotain turinaa...
Box-kyykky toimii mun makuun parhaiten vedon apuliikkeenä, erityisesti etukyykkynä tehtynä. Apu lähinnä sinne maastairrotukseen. Mutta eipä se missään muotoa huono harjoitus ole muutoinkaan. Forcekin tuossa jo kirjoitti tuosta, että sen avulla on helpompi oppia omaksumaan tuo taakse istuminen, kun ei tarvi pelätä persiilleen lentämistä.
Just näin. Ja sitten alkoi se kyykkykin löytyä ja vedon irrotukseen sai räjähtävyyttä.Box-kyykystä saattaa olla hyötyä myös esim. henkilölle, jonka liikkuvuus ei riitä turvalliseen pohjaan asti kyykkäämiseen alaselän pyöristymisen takia. Tätä pyöristymistä näkee melko usein, kun mennään parallelia (reidet vaakatasossa) alemmas. Boksilla ainakin varmistaa sen, että selän muoto pysyy vielä turvallisella alueella (suorana).
Jos oikein ymmärsin Megamanin tekemällä tyylillä kyse on pikemmin penkkikyykystä eikä boksi kyykystä, eli boksi/penkki on vaan syvyysmittarina.

Kun tuntuu tuo perse kasvavan nopeammin kuin jalat paksuuntuvan niin olis kysymys kyykystä.
Kun tuntuu tuo perse kasvavan nopeammin kuin jalat paksuuntuvan niin olis kysymys kyykystä.

Jep. Kiitoksia vastauksista. Täytyy kokeilla tota väsytystä etureisille ja etukyykkyä.
Ite tohon perseeseen en niin kiinnittäny huomiota paitsi kun sattu olee salilla paita housuissa ja näki sivuprofiilin peilistä.
Meinasin jo vaihtaa pelkkään prässiin kun emäntäkin jo huomauttelee J.Lo assista![]()
Vähän nyt epäilen, että olisi lihasta perseessä _noin_ hurjasti. Läskiä kylläkin. Siihen ei taida kyykyn pois ottaminen auttaa vaan dieettaaminen...
Ei se nyt pakollinen ole. Suorin jaloin maastaveto on IMO takareisille paljon parempi ku normaali mave. Koukistukset on kans hyvä liike niille, ja niitähän sinä näyt tekevänkin.Kyllä mä elättelenkin toiveita että se lähtis diettaamalla pienenee. Tässä onkin semmonen n.5kg:n painon pudotus menossa. 80kg --) 75kg. Mutta niinkun Fuhrer sano: takareisiin lisää lihaa tasottamaan "ongelmaa". En oo maastavetoa koskaan tehny niin onko se pakollinen että saa lihaa takareisiin? Tällä hetkellä jalkatreeni: 4xkyykky 4xprässi 4xjalankoukistus.
Olen varmaan maailman huonoin kyykkääjä.