olen!![]()
Anna arvaan olet kalju, kaulassa riipuu Suomileijonariipus ja päällä on sotaveteraani kiitos paita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen!![]()
Jälkimmäiseen:
Siksi, että kaikki saisivat varmasti tietää, kuinka perseestä islam on.

Miksi juuri uskonveljilläsi tuntuu olevan huomattavasti suurempi tarve kuin muilla selitellä 9-vuotiaiden nussimista?Ja se, että muut kuin muslimit raiskaavat, kertoo siitä, että islam on perseestä. Ok.
Tai Daven logiikkaa seuraten...jätkähän on taas sekasin ku seinäkello :lol2:Ei kai tuossa ole mitään vaikeaa? Kaikkiin uskonnollisiin tarinoihin, niin kristittyjen kuin muslimienkin tarinoihin, voi sanoa, että eri ajat = eri tavat.
Muuten voisikin sanoa, paitsi että islam on pysynyt muuttumattomana iät ajat. Myös sen ilmentämisen suhteen.
Mamukriitikoiden logiikkaa jos seurattaisiin, niin totta kai kaikki suomalaiset hyväksyy lasten kivityksen mitään kyseenalaistamatta.
Miksi juuri uskonveljilläsi tuntuu olevan huomattavasti suurempi tarve kuin muilla selitellä 9-vuotiaiden nussimista?
Mutta olet kuitenkin huomannut jossain laajuudessa.En ole ilmiötä laajemmassa mittakaavassa huomannut. Jollain voi olla tällainen tarve, jollain toisella ei.
Niin. Ja joillain ei. Joillain on tarve selittää sitä, että islam on perseestä postaamalla muiden kuin muslimien raiskauksia. Joillain ei. Ihmisillä on niin kovin erilaisia tarpeita.Niin, joillain on tarve yrittää selittää 9-vuotiaiden nussimista
Mutta olet kuitenkin huomannut jossain laajuudessa.
Itse asiassa kyse oli siitä, että olet huomannut jossain laajudessa uskonveljiesi hakevan hyvää selitystä 9-vuotiaan nussimiselle.Sen voi jokainen lukea noista viesteistä. Mut onnea valitsemallesi tielle.Niin.
Hieno uskonto tuo sinun islam.
Olen huomannut joidenkin selittäneen Muhammedin suhdetta Aishaan.
Itse asiassa kyse oli siitä, että olet huomannut jossain laajudessa uskonveljiesi hakevan hyvää selitystä 9-vuotiaan nussimiselle
Olen huomannut joidenkin selittäneen Muhammedin suhdetta Aishaan.
Sen voi jokainen lukea noista viesteistä.
Joku voi lukea sen noin. Joku toinen toisella tavalla. Mutta tähän sinun ehkä kannattaa takertua, jos et muuhun pysty.
Onnea sinullekin valitsemallasi tiellä. Ei muuta kuin raiskausuutisia postailemaan !
Niitä valitettavasti riittää, kiitos uskonveljiesi.Joku voi lukea sen noin.
Tottakai se luetaan noin. Mä en oo puhunu muhametista tai aisasta mitään. Sä vedit sen hätävarjeluna peliin tässä vaiheessa.
Ei muuta kuin raiskausuutisia postailemaan !
Tottakai se luetaan noin. Mä en oo puhunu muhametista tai aisasta mitään. Sä vedit sen hätävarjeluna peliin tässä vaiheessa.
No nyt tuli paras peruste hallitsemattomalle maahanmuutolle.Suurin osa täyttä paskaa mitä tässä ketjussa on kirjotettu.
Säkenöivästi perusteltu.
Monelta menee kulttuuri ja tavat sekasin uskonnon kanssa. Topic on islam ja eurooppa, eikä lähi-idän kulttuuri vs eurooppa.
Tässä ketjussa puhutaan myös muusta kuin islamista ja euroopasta ylläpidon vetämän linjan vuoksi.
Muistakeehan myös, että saria ei edes oo yksinään voimassa melkeen missään, paitsi ehkä afrikassa, joka nyt on vieläkin taantuneempi kulttuurillisesti. Uskonto ei sano, että raiskaa Liisa 9v tai elä sossun tuilla.
Ei sharian olemassaolo tai -olemattomuus muuta sitä tosiasiaa, että muslimit eivät sopeudu eurooppaan.
Sit välillä vedetään sotakorttia esiin jne. vaikka totuus on, että kristityt on aina ollu se sotaisampi osapuoli uskontoja vertaillessa.
Tuossa viittasit linkkiin, minä puhuin yleisellä tasolla. Mut en jaksa takertua tuohon, koska et näköjään pysty ottamaan vastuuta sanomisistasi.Ehkä kuitenkin otin esille jo ihan alusta lähtien.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2730688&postcount=3942
Mutta takerru tosiaan tuohon, koska et näköjään muuhun pysty.