Miksi uskonveljesi kokee tarvetta selittää asia? Liittyykö islamiin?Niin! Tuossa taisi olla kyse siitä, miksi Muhammed harrasti seksiä Aishan kanssa. Kieltämättä vaikea asia selittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi uskonveljesi kokee tarvetta selittää asia? Liittyykö islamiin?Niin! Tuossa taisi olla kyse siitä, miksi Muhammed harrasti seksiä Aishan kanssa. Kieltämättä vaikea asia selittää.
Miksi uskonveljesi kokee tarvetta selittää asia? Liittyykö islamiin?
Mitäs
Ja ne ei kyllä ainakaan ollu muslimeja, kun muslimi niin sanoo!
Molemmat olivat uhrin mukaan ulkomaalaisen oloisia, ja puhuivat mahdollisesti viroa tai venäjää.
Miksi juuri uskonveljilläsi tuntuu olevan huomattavasti suurempi tarve kuin muilla selitellä 9-vuotiaiden nussimista?Joku kokee tarvetta selittää, joku toinen ei.
Miksi joku kokee tarvetta postailla muiden kuin muslimien tekemiä raiskauksia Islam ja Eurooppa ketjuun? Tarpeet ovat eri ihmisillä niin kovin erilaisia.
Mä luulen että siinä tarkoitettiin pelkästään rajoittuneita, uppiniskaisia junttilalleja :thumbs:
Melko uskomatonta porukkaa tuolla Tulevaisuus-foorumilla, huuli pyöreänä luin muutamaa ketjua.
Niin! Tuossa taisi olla kyse siitä, miksi Muhammed harrasti seksiä Aishan kanssa. Kieltämättä vaikea asia selittää.
Mamukriitikot ei ainakaan pidä raiskaamista hauskana tai hyväksy lapsivaimoja.

Ja kaikki muslimit nämä tietenkin hyväksyy? Jep, jep... Jatkakaa samalla linjalla... Varmasti noin saadaan estettyä kaikkien pedofiilimuslimien maahantulo vetoamalla tuohon tai mihin tahansa lahopäiden perseilyyn. Voi Jeesus...![]()
Ei kaikki hyväksy, vaan liian moni hyväksyy. Lapsiavioliitot ovat edelleen arkipäivää monissa muslimimaissa. Suomessakin ovat imaamit menneet vihkimään..
Löytyykö tähän linkkiä? Onko jossain Suomessa muka vihitty alaikäisiä täysikäisten kanssa muslumaanien toimesta? Kuinka monta mamua tähän maahan tarvittaisiin, että moisista vihkimisistä tulisi lainvoimaisia?
Onkin arvioitu, että jos mikään ei muutu, Venäjän väestöstä suurin osa saattaa olla muslimeja noin kolmen vuosikymmenen kuluttua.
olen!![]()