Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Itse yritän kaikin mahdollisin tavoin tuottaa harmia- muslimeille ja neekereille varsinkin neekerimuslimeille -missä ikinä olenkin.
Annoin kerjäävälle somalille mm. kymmenpennisen ja arpalipun.

Rankkurilla on tässä ketjussa monta sataa viestiä day & night. Kertoo siitä mitä patoutumia pojalla sisällään on. Sanoisinko, että todella säälittävää. Voin vaan kuvitella, kuinka kyseinen räkänokka kävelee kaupungilla ja aina kun vastaan kävelee mamu, niin rankkuri vaan katsoo halventavalla katseella ja käy mielessä läpi teurastusprosessin. Kuitenkaan itsellään Rankkurilla ei tule koskaan olemaan munaa tekemään asialle mitään, saatika tuomaan mielipiteitään julkisesti esille. Paskahousu isolla nettiegolla. Ei mulla muuta.

Rankkurilla on tässä ketjussa monta sataa viestiä day & night. Kertoo siitä mitä patoutumia pojalla sisällään on.

Auts.

Sanoisinko, että todella säälittävää.

Aih.

Voin vaan kuvitella, kuinka kyseinen räkänokka

oh, snap!

kävelee kaupungilla ja aina kun vastaan kävelee mamu, niin rankkuri vaan katsoo halventavalla katseella ja käy mielessä läpi teurastusprosessin. Kuitenkaan itsellään Rankkurilla ei tule koskaan olemaan munaa tekemään asialle mitään, saatika tuomaan mielipiteitään julkisesti esille.

Vankkaa faktaa :lol2: Ja ei, en todellakaan rupea teurastamaan ketään.

Paskahousu isolla nettiegolla. Ei mulla muuta.
Mulla on ihan irl aika iso ego :)

Tässäkin haisee nyt selvä alitajuinen himo Rankkurin vartaloa kohtaan :lol2:

Onko El Menacen haavat edelleen noin syvät siitä, kun aikoja sitten vähän kyykytin sua täällä :)

Rankkurilla on tässä ketjussa monta sataa viestiä day & night. Kertoo siitä mitä patoutumia pojalla sisällään on. Sanoisinko, että todella säälittävää. Voin vaan kuvitella, kuinka kyseinen räkänokka kävelee kaupungilla ja aina kun vastaan kävelee mamu, niin rankkuri vaan katsoo halventavalla katseella ja käy mielessä läpi teurastusprosessin. Kuitenkaan itsellään Rankkurilla ei tule koskaan olemaan munaa tekemään asialle mitään, saatika tuomaan mielipiteitään julkisesti esille. Paskahousu isolla nettiegolla. Ei mulla muuta.
1 postaus vaille neljä hunttia. Onhan se hienoa, että ihmisellä on päämääriä ja periaatteita. Me ollaan vain niin vajavaisia ja epätäydellisiä yksilöinä, ettei ymmärretä herran agendaa laisinkaan. Näitä hallitsevia totuuksia kun on niin vaikea sisäistää. Katsos kun elämme harhaisessa käsityksessä muslimeista. Ei ole mitään murroslinjoja tai yksilöllisyyttä muslimien keskuudessa. Kaikki ne ovat samaa kaapuväkeä, jotka vainoavat meitä uskontonsa voimalla. Ehkä jonain päivänä heräämme ja kokoamme ajatuksemme vääriä mielipiteitämme vastaan? Sitten voidaan kaikki yhdessä kerääntyä kuorossa huutelemaan müslümaneille.

T: Tuleva isämmaamme pualustaja

1 postaus vaille neljä hunttia. Onhan se hienoa, että ihmisellä on päämääriä ja periaatteita. Me ollaan vain niin vajavaisia ja epätäydellisiä yksilöinä, ettei ymmärretä herran agendaa laisinkaan. Näitä hallitsevia totuuksia kun on niin vaikea sisäistää. Katsos kun elämme harhaisessa käsityksessä muslimeista. Ei ole mitään murroslinjoja tai yksilöllisyyttä muslimien keskuudessa. Kaikki ne ovat samaa kaapuväkeä, jotka vainoavat meitä uskontonsa voimalla. Ehkä jonain päivänä heräämme ja kokoamme ajatuksemme vääriä mielipiteitämme vastaan? Sitten voidaan kaikki yhdessä kerääntyä kuorossa huutelemaan müslümaneille.

T: Tuleva isämmaamme pualustaja
Miten niin vajavaisia? Hyvinhän sä olet tuohon kitetyttäny asiat.

E: ja eihän toi 400 oo ku köykäset 10% ketjun posteista, ihku-ketjussa pääsin sentään 13%:iin

Onko El Menacen haavat edelleen noin syvät siitä, kun aikoja sitten vähän kyykytin sua täällä :)

Muhahahaa... juu just sitä! Tulin vaan pitkästä aikaa lueskelemaan tätä ketjua, ja sama apina vieläkin äänessä täällä. Heti ensimmäinen ajatus tuli mikä tuli mieleeni oli: "ei helvetti, eikö tolla jätkällä ole muuta tekemistä kun kytätä tätä ketjua 24/7 ja olla samantien kommentoimassa kaikkea kaikille". Taitaa olla jokunen mamu sua joskus kyykyttäny, kun on noin syvät haavat. Mutta ei mittttään, jatkakeehan keskustelua, ni on Rankkurilla jotain tekemistä.

Muhahahaa... juu just sitä! Tulin vaan pitkästä aikaa lueskelemaan tätä ketjua, ja sama apina vieläkin äänessä täällä. Heti ensimmäinen ajatus tuli mikä tuli mieleeni oli: "ei helvetti, eikö tolla jätkällä ole muuta tekemistä kun kytätä tätä ketjua 24/7 ja olla samantien kommentoimassa kaikkea kaikille". Taitaa olla jokunen mamu sua joskus kyykyttäny, kun on noin syvät haavat. Sun on varmaan turha tänne Etelä-Suomeen muuttaa, kun täällä näitä värillisiä riittää. Mutta ei mittttään, jatkakeehan keskustelua, ni on Rankkurilla jotain tekemistä.
No siltä tuo hiekkapimppi-kohtaus vähän vaikuttikin :lol2:

No, mitä tekemistä mulla ny töissä olis? Mikä on sen parempaa ku teidänlaisten kanssa vääntää.

Itseasiassa mua ei oo ykskään mamu koskaan kyykyttäny vaan oon samassa jalkapallojoukkueessa vuosikaudet pelannu somaleiden, hurrien, egyptiläisten kanssa ja töissä oon päivittäin tekemisissä mamujen kanssa.

Mä asun Järvenpäässä, tervetuloa käymään :)

Hyvä homma vaan, että joku jaksaa olla täällä ajamassa hyvää asiaa.

Itseasiassa mua ei oo ykskään mamu koskaan kyykyttäny vaan oon samassa jalkapallojoukkueessa vuosikaudet pelannu somaleiden, hurrien, egyptiläisten kanssa ja töissä oon päivittäin tekemisissä mamujen kanssa.

Sama asia. Siellä treeneissä sua kyykytetään.

Oot näköjään duunissa yötäpäivää. Sitä mukaan niitä postauksia tulee. Varmaan sua vituttaa niin perkeleesti ku kurdipakolainen Aso voitti BB:n :hyper: "voi vitun saatanan mutakuono, eikö sille riitä jo meijän junttien verorahat!"

Voi vittujen 16.. Rankkuri itse asiassa jatka vaan samaa rataa. Sä oot niin saatana huvittava.

Miten niin vajavaisia? Hyvinhän sä olet tuohon kitetyttäny asiat.

E: ja eihän toi 400 oo ku köykäset 10% ketjun posteista, ihku-ketjussa pääsin sentään 13%:iin
Yhden henkilön toimesta mutta niin monen joukosta noin monta postia? Pientä itsekritiikin puutetta, jos tuossa muka on pelkkää asiaa ja perusteltua kannanottoa jokaisessa postauksessa. Viimeisten sivujen tarkastelujen myötä ilmenee päinvastaista. Onhan tämä asiaketju, joka on tosin käännetty päälaelleen.
Hyvä homma vaan, että joku jaksaa olla täällä ajamassa hyvää asiaa.
Samaa mieltä. Aito huumori on nykyään niukassa.

Sama asia. Siellä treeneissä sua kyykytetään.

Futista en oo tosin vuosiin enää pelannu aktiivisesti. Ja kyl ne hintelät somalit siellä yleensä lensi.

Oot näköjään duunissa yötäpäivää.

Pakko painaa pitkää päivää, että saadaan sompuille verorahoilla kämpät.

Sitä mukaan niitä postauksia tulee. Varmaan sua vituttaa niin perkeleesti ku kurdipakolainen Aso voitti BB:n :hyper: "voi vitun saatanan mutakuono, eikö sille riitä jo meijän junttien verorahat!"

Itseasiassa ei vois vähempää kiinnostaa kuka BB:n voitti...ihan asiallisen oloinen jantteri.

Voi vittujen 16.. Rankkuri itse asiassa jatka vaan samaa rataa. Sä oot niin saatana huvittava.
Trust me. Kyllä mä jatkanki :)

Sä oot kyl pahottanu mieles oikein kunnolla mun vittuilusta . Älä ota näitä hei niin henkilökohtasesti :)

Yhden henkilön toimesta mutta niin monen joukosta noin monta postia? Pientä itsekritiikin puutetta, jos tuossa muka on pelkkää asiaa ja perusteltua kannanottoa jokaisessa postauksessa. Viimeisten sivujen tarkastelujen myötä ilmenee päinvastaista. Onhan tämä asiaketju, joka on tosin käännetty päälaelleen.

Samaa mieltä. Aito huumori on nykyään niukassa.
Mitä jos lukisit niitä viestejä:
Originally posted by Rankkuri
Onhan mulla vaikka kuinka paljon paskanjauhantaa näissä ketjuissa, emmä sitä kiellä. Toisaalta mulla on varmaan ylivoimasesti eniten myös asiaa ja tilastoja näissä ketjuissa.

Ja päälaelleen tämä on mennyt. Marcus voi perustaa Rankkuri-ketjun El Menacen ja kumppaneiden kanssa ja mennä sinne jauhamaan off-topicia.

Viimeiseen: totta.

Pahoittanu mieleni? Ai kun joku räkänokka suoltaa paskaa netissä? Älähän ny liikaa luule itsestäs.
Hmmm, ei se ny iiiihan oo siltä vaikuttanu.

Kyllä sen jälkeen ku sua vähän höykytin, oon tuntenu lievää ylemmyyttä ainakin sua kohtaan.

Mun ja sun ero on se, että sä olet ottanut tämän ketjun hallinnoinnin sun elämän suureksi päämääräksi. Sua on kyykytetty ja kiusattu, ja nyt sä purat sen tänne.

Kyllä kyykyssä taitaa olla El Menace ja se sit purkautuu tällaisina itkuraivareina.

Mä luen tätä ketjua aika pitkälle huumorimielellä.

Tää sun esittämäs huumori on melko vakavamielisen oloista.

Sulle tää on kohokohta päivässä, kun luulet pääseväsi/yrität päästä pätemään.
No, sä kyl piristät aina :)

El Menace, Rankkuri on kyllä koko ketjun asiallisin jätkä. Se on tuonut eniten tietoa koko ketjuun. Paljos sä oot tuonu? Rankkuri on hyvällä asialla täällä ja pitää ketjua raiteillaan, vaikka jauhaakin välillä paskaa.

Mitä jos lukisit niitä viestejä:.
Joo, kyllähän ne sun ja RikuK:n ahkerasti postaamat tilastot on useat kerrat läpikäyty ja niihin ollaan toistuvasti palattu. Miksi asia on sitten mennyt siihen, että niitä muslimeita, joita enemmistö edustaa, ei olla jätetty keskustelun ulkopuolelle vaan ollaan vartavasten tarkoitushakuisesti pyritty leimaamaan? Muslimien kokonaismäärä huitelee kuitenkin miljardin tienoilla, joten yleistävä ja kiinteä tarkastelutapa niputtamalla kaikki islaminuskoiset saman katon alle on melko hedelmätön keskustelun tai kritiikin lähtökohta.
Ja päälaelleen tämä on mennyt. Marcus voi perustaa Rankkuri-ketjun El Menacen ja kumppaneiden kanssa ja mennä sinne jauhamaan off-topicia.
Ei nyt kuitenkaan kannata ottaa noin suurta kunniaa itselleen. El Menacen kanssa samoissa ajatuksissa siinä määrin, että ilmaista hupiahan tämä on. Toisekseen eihän me väärässä tietoisuudessa elävät uskalleta muutenkaan organisoitua, kun heti alkaa joku nahkapää vainota.

Itse kunkin olisi varmaan syytä pistää jäitä hattuun pikku hiljaa.

En kyllä näe noiden rikosuutisten postaamisessa juurikaan tolkkua, varsinkin kun tänne on viime aikoina linkitelty noita mahdollisesti muslimeihin liittymättömiäkin artikkeleita.

Pahoittanu mieleni? Ai kun joku räkänokka suoltaa paskaa netissä? Älähän ny liikaa luule itsestäs. Mun ja sun ero on se, että sä olet ottanut tämän ketjun hallinnoinnin sun elämän suureksi päämääräksi. Sua on kyykytetty ja kiusattu, ja nyt sä purat sen tänne. Mä luen tätä ketjua aika pitkälle huumorimielellä. Sulle tää on kohokohta päivässä, kun luulet pääseväsi/yrität päästä pätemään.

Mieti, jos sä vaikka toisit esiin mielipiteitäs ja tukisit niitä tilastoilla ( jos niitä on) etkä keskittyis muitten haukkumiseen. Voisit vaikka osoittaa tässä ketjussa( niille jotka eivät ole veilä puoltaan valinneet ) kuinka monikulttuurisuus on hieno asia jne.

P.S. Jos jotakuta on kyykytetty ja kiusattu mitä hauskaa siinä on? Ja millä oikeudella sä tuut tänne sitä julistaamaan? Jos sulla ei oo mitään järkevää asiaa, niin voit painua vittuun tästä tredistä.

Miksi asia on sitten mennyt siihen, että niitä muslimeita, joita enemmistö edustaa, ei olla jätetty keskustelun ulkopuolelle vaan ollaan vartavasten tarkoitushakuisesti pyritty leimaamaan? Muslimien kokonaismäärä huitelee kuitenkin miljardin tienoilla, joten yleistävä ja kiinteä tarkastelutapa niputtamalla kaikki islaminuskoiset saman katon alle on melko hedelmätön keskustelun tai kritiikin lähtökohta.

Ei mua kiinnosta kuin Suomessa asuvat ja Suomeen tulevat. Aivan sama mitä ne omassa kotimaassaan puuhaavat. Niinkauan ku muslimit ja monet muut maahanmuuttajat on niin yliedustettuja tietyissä tilastoissa sekä huonontavat huoltosuhdetta ja aiheuttavat järjettömän taloudellisen rasitteen, mä vedän yleistyksiä. Jotka muuten on ihan päteviä. Jos se sua helpottaa niin voidaan sopia, että ne kaikki ihanat ja rikastuttavat muslimit asuu siellä muualla (tämä on siis positiivinen yleistys) ja Suomeen on eksynyt keskimääräistä huonompaa sakkia.

Ei nyt kuitenkaan kannata ottaa noin suurta kunniaa itselleen. El Menacen kanssa samoissa ajatuksissa siinä määrin, että ilmaista hupiahan tämä on. Toisekseen eihän me väärässä tietoisuudessa elävät uskalleta muutenkaan organisoitua, kun heti alkaa joku nahkapää vainota.
No jos nyt kuitenki pari sivua mun vittumaisuudesta riittäis tähän islam-ketjuun? Perustakaa oikeesti se ketju ni mä voin tulla sinne jatkamaan tätä :) Ja El Menacelta tuntuu hauskuus olevan aika kaukana kun sen viestejä lukee, vai mitä oot mieltä? Se on kato vähän ärrimurri, kun mä pidin sitä aikoinaan pilkkana :lol2:

Back
Ylös Bottom