Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niin! Tuossa taisi olla kyse siitä, miksi Muhammed harrasti seksiä Aishan kanssa. Kieltämättä vaikea asia selittää.
Miksi uskonveljesi kokee tarvetta selittää asia? Liittyykö islamiin?

Joku kokee tarvetta selittää, joku toinen ei.

Miksi joku kokee tarvetta postailla muiden kuin muslimien tekemiä raiskauksia Islam ja Eurooppa ketjuun? Tarpeet ovat eri ihmisillä niin kovin erilaisia.
Miksi juuri uskonveljilläsi tuntuu olevan huomattavasti suurempi tarve kuin muilla selitellä 9-vuotiaiden nussimista?

Jälkimmäiseen:
Siksi, että kaikki saisivat varmasti tietää, kuinka perseestä islam on.

Mä luulen että siinä tarkoitettiin pelkästään rajoittuneita, uppiniskaisia junttilalleja :thumbs:

Mä taas luulen, että koko yllä esitetty tapa ajatella on hyvin rajoittunutta, jopa junttilallimaista. Silloinkin kun avarakatseiset suvaitsijat kohdistavat sen meihin uppiniskaisiin junttilalleihin.

En ole rasisti.
Jos on maahanmuuttokriittinen, niin se ei ole rasistia.

Mutta jos katsoo telkkarista Obamaa ja haukkuu sitä nekruksi, niin sitten on asiat pahalla tolalla.

Niin! Tuossa taisi olla kyse siitä, miksi Muhammed harrasti seksiä Aishan kanssa. Kieltämättä vaikea asia selittää.

Ei kai tuossa ole mitään vaikeaa? Kaikkiin uskonnollisiin tarinoihin, niin kristittyjen kuin muslimienkin tarinoihin, voi sanoa, että eri ajat = eri tavat. Jos urputtaa ristiriitaisuuksista ja siitä, että Jumala sallii, tai jopa hyväksyy, jotain moraalitonta, niin "tutkimattomia ovat Jumalan tiet" käy vastauksena vallan mainiosti. Onko tällä sitten jotain tekemistä muslimien maahanmuuton kanssa? No ei tietenkään ole. Tai jos on, niin yhtä irrelevantti koko kysymys on sen kanssa, että hyväksyykö kristitty suomalainen kivityksen tottelemattomien lasten rangaistusmetodina. Mamukriitikoiden logiikkaa jos seurattaisiin, niin totta kai kaikki suomalaiset hyväksyy lasten kivityksen mitään kyseenalaistamatta.

Mamukriitikot ei ainakaan pidä raiskaamista hauskana tai hyväksy lapsivaimoja.

Mamukriitikot ei ainakaan pidä raiskaamista hauskana tai hyväksy lapsivaimoja.

Ja kaikki muslimit nämä tietenkin hyväksyy? Jep, jep... Jatkakaa samalla linjalla... Varmasti noin saadaan estettyä kaikkien pedofiilimuslimien maahantulo vetoamalla tuohon tai mihin tahansa lahopäiden perseilyyn. Voi Jeesus... :david:

Ja kaikki muslimit nämä tietenkin hyväksyy? Jep, jep... Jatkakaa samalla linjalla... Varmasti noin saadaan estettyä kaikkien pedofiilimuslimien maahantulo vetoamalla tuohon tai mihin tahansa lahopäiden perseilyyn. Voi Jeesus... :david:

Ei kaikki hyväksy, vaan liian moni hyväksyy. Lapsiavioliitot ovat edelleen arkipäivää monissa muslimimaissa. Suomessakin ovat imaamit menneet vihkimään..

Ei kaikki hyväksy, vaan liian moni hyväksyy. Lapsiavioliitot ovat edelleen arkipäivää monissa muslimimaissa. Suomessakin ovat imaamit menneet vihkimään..

Löytyykö tähän linkkiä? Onko jossain Suomessa muka vihitty alaikäisiä täysikäisten kanssa muslumaanien toimesta? Kuinka monta mamua tähän maahan tarvittaisiin, että moisista vihkimisistä tulisi lainvoimaisia?

Löytyykö tähän linkkiä? Onko jossain Suomessa muka vihitty alaikäisiä täysikäisten kanssa muslumaanien toimesta? Kuinka monta mamua tähän maahan tarvittaisiin, että moisista vihkimisistä tulisi lainvoimaisia?

Imaami: 13 vuotta hyvä ikä avioitua

"Lehden haastattelema Suomen Islamilaisen yhdyskunnan imaami Chehab Khodr kertoo itse pidättäytyvänsä vihkimisissään vain Suomen laissa. Hän kertoo vihkineensä 14-vuotiaan muslimitytön avioliittoon Helsingissä vuonna 1996. Sulhanen oli 20-vuotias."

Nähtävästi pitäytyy laissa.. Miksei Sturmmann uskonveljineen älähtänyt tuosta, jos kaikki ovat muka eri mieltä?

"Vuonna 2008 Iso-Britannia antoi viidelle šaria-tuomioistuimelle oikeuden sovitella asianomistajariitoja. Šaria-tuomioistuinten ratkaisut ovat sitovia, mutta tuomioistuimilla on toimivalta vain silloin, kun kaikki osapuolet sen etukäteen hyväksyvät." http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/crime/article4749183.ece

Luuletko tosiaan, että islamilaisessa kulttuurissa naisella olisi pokkaa olla eri mieltä miehensä kanssa šaria-tuomioistuimeen "haluttuaan"?

"Oikeudessa Šarian mukaan kahden naisen todistus vastaa yhtä miehen todistusta. Nainen saa myös perijänä vain puolet miehen osuudesta. Avioeron mies saa ilmoittamalla, nainen tarvitsee eroon miehensä ja imaamin suostumuksen."

Hehehe.. Parempi olla lukematta koko paskaa läpi ettei vaan ala vituttamaan.

Kukas nyt pystyy olemaan rasisti kun meillä on Ronnie Coleman. Yeah man, I don't mess around!

Ulkomaisista pummeista Suomessa en kuitenkaan pidä - meillä on omiakin alan osaajia tarpeeksi.

Olen, mutten halveksu suoraan pelkän ihonvärin perusteella. Suomalaisen kulttuurin, kristinuskonnon yms. asioiden polkeminen mun omassa kotimaassa jonkun naisia, lapsia ja muita uskontoja sortavan islamipaskan jalkoihin kiristää hermoja toisinaan ihan kunnolla.

Jos ja kun konflikteja kulttuurierojen takia jossain vaiheessa tulee, olen "eturintamassa" puolustamassa omia juuriani ja suomalaisuuden perintöä.

Back
Ylös Bottom