Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

On kyllä tämäkin ketju mennyt aivan älyvapaaksi pelleilyksi. Joku raiskataan jossain jonkun tuntemattoman toimesta ja sit vaan linkkiä tänne ja älämölöä.
Hemmetin hienosti kiteytetty. Mutta tottahan se tietysti on: jokainen raiskari on potentiaalinen islamisti:)

Vähän niinkuin ilmastonmuutos aiheutui merirosvojen määrän laskusta. Vai mitenkä selität sen että samaan aikaan kuin merirosvojen määrä laski, myös ilmasto alkoi lämpenemään?
Epäilenpä vahvasti että homma johtuu siitä ettei asiasta ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, jos koskaan. Jatkuvaa kusilehdistön uutisten linkkailua ja sitten taas huudetaan kuorossa muutaman sivun verran että mokut hirteen, ja haukutaan mokuttajiksi kaikki jotka eivät huutoon liity.

Tämä on kuitenkin suuri kaupallinen foorumi ja sen pyörittäjien tulee ajatella myös sen julkisuuskuvaa. On aika pieni paha jos joku vinkuu että viestit poistettiin ja mokuista ei saa keskustella verrattuna siihen että täällä pyörii viestejä jotka ovat täynnä rasistista kiukuttelua, sekä nurinaa siitä että onko se rasismia vai ei.

Tämän viestin saa minun puolestani poistaa jos se ei miellytä.
On kyllä tämäkin ketju mennyt aivan älyvapaaksi pelleilyksi. Joku raiskataan jossain jonkun tuntemattoman toimesta ja sit vaan linkkiä tänne ja älämölöä.
Tässä Reno^^:n kontribuutio tähän ketjuun ja laadukkaan keskustelun luomiseen. KIITOS! Huima panos.

Ja poro, juoppo trollaaja, joka suoltaa pelkkää paskaa tänne kritisoimassa ketjun tasoa. Oikeesti?

Loistavaa työtä taas ad hominemin kanssa. Jatkakaa vaan pojat linkittelyä, ei näemmä enää edes haittaa se ettei missään sanota että asian olisi tehnyt kukaan islamiin mitenkään liittyväkään. Mahtaa vituttaa kyllä moinen impotentti raivo kun musulmaanit on jo melkein ovella sapelien kanssa raiskaamassa kaikkea millä on tuhero ja kaikki mitä voi tehdä on että linkittelee kusilehtien random-uutisia pakkiksen islamithreadiin.

Ps. Jaa niin mun kaveri muuten kertoi ettei ollu islamilainen tuo raiskaaja vaan kungfutselainen. Ihan salee pitää paikkansa kun kaveri kerto ja internetissä luki.

On kyllä tämäkin ketju mennyt aivan älyvapaaksi pelleilyksi.

Loistavaa työtä taas ad hominemin kanssa. Jatkakaa vaan pojat linkittelyä, ei näemmä enää edes haittaa se ettei missään sanota että asian olisi tehnyt kukaan islamiin mitenkään liittyväkään. Mahtaa vituttaa kyllä moinen impotentti raivo kun musulmaanit on jo melkein ovella sapelien kanssa raiskaamassa kaikkea millä on tuhero ja kaikki mitä voi tehdä on että linkittelee kusilehtien random-uutisia pakkiksen islamithreadiin.

Ps. Jaa niin mun kaveri muuten kertoi ettei ollu islamilainen tuo raiskaaja vaan kungfutselainen. Ihan salee pitää paikkansa kun kaveri kerto ja internetissä luki.
:lol2:

en ole, joskin tiettyihin etnisiin vähemmistöihin suhtaudun pienellä varauksella kokemusten perusteella.
Mulla ei ole mitään "kunnon" ihmisiä vastaan, olivat sitten valkoisia, mustia tai muuten kirjavia. Tulee vietettyä aika paljonkin aikaa ulkomaalaisten kanssa, eikä niistä mitään valitettavaa ole.:)
mutta maassa maan tavalla tosiaan...

+1

Rankkuri, ei pahalla, mutta olethan sä tämän ketjun paskansuoltamistilastossa yhtä yliedustettu kuin humanitaariset maahanmuuttajat rikos- ja sosiaalitukitilastoissa. Onko sulla joka viestissä joku oikea asia? Olen samaa mieltä, että maahanmuuttopolitiikkaan äkkiä muutos, ja kenenkään ei nyt tarvitse lyödä mitään ''kukkahattutäti'' -leimaa mun otsaan.

Rankkuri, ei pahalla, mutta olethan sä tämän ketjun paskansuoltamistilastossa yhtä yliedustettu kuin humanitaariset maahanmuuttajat rikos- ja sosiaalitukitilastoissa. Onko sulla joka viestissä joku oikea asia? Olen samaa mieltä, että maahanmuuttopolitiikkaan äkkiä muutos, ja kenenkään ei nyt tarvitse lyödä mitään ''kukkahattutäti'' -leimaa mun otsaan.
Onhan mulla vaikka kuinka paljon paskanjauhantaa näissä ketjuissa, emmä sitä kiellä. Toisaalta mulla on varmaan ylivoimasesti eniten myös asiaa ja tilastoja näissä ketjuissa.

Huvittavaa on, kun kaverit, jotka ei itse oo tehny muutaku suoltanu paskaa tähänki ketjuun, rupee inisee jostain keskustelun tasosta. Sä voit tarkistaa tosta ylhäältä mun postista esim. Reno^^:n kontribuution, poron hourailuista tuskin tarvii edes mainita.

En ole rasisti, mutta realisti olen. Ei mua haittaa jos käyttäytyvät ihmisiksi ja maksavat veronsa, mutta yhteiskunnan siivellä eläminen ja kaikenlainen rötöstely vituttaa kovaa.
Samaa mieltä olen. Ja sitten oma lisäys vielä (hiukan huumorimielellä) että on niista hyötyäkin meinaan viikonloppuisin pizza/kebab on kyllä poikaa :)

Onhan mulla vaikka kuinka paljon paskanjauhantaa näissä ketjuissa, emmä sitä kiellä. Toisaalta mulla on varmaan ylivoimasesti eniten myös asiaa ja tilastoja näissä ketjuissa.
Joo, siitä sulle pisteet, että olet selvää statistiikkaa ja asiaa laittanut vähemmän tärkeiden viestin vastapainoksi.
Huvittavaa on, kun kaverit, jotka ei itse oo tehny muutaku suoltanu paskaa tähänki ketjuun, rupee inisee jostain keskustelun tasosta. Sä voit tarkistaa tosta ylhäältä mun postista esim. Reno^^:n kontribuution, poron hourailuista tuskin tarvii edes mainita.
Tarkoitatko sun viestejä (klick! klick!), joissa lainaat Renoa ja Poroa? Jos tarkoitat, niin mun mielestä Renolla oli selvä pointti viestissään, vaikka en tiedä, mistä asiayhteydestä tuo merirosvojuttu on irroitettu. Poron viestit sitten ehkä vähän samanlaista muutaman lauseen kuittailuja kuin sulla on välillä.

Tarkoitatko sun viestejä (klick! klick!), joissa lainaat Renoa ja Poroa? Jos tarkoitat, niin mun mielestä Renolla oli selvä pointti viestissään, vaikka en tiedä, mistä asiayhteydestä tuo merirosvojuttu on irroitettu. Poron viestit sitten ehkä vähän samanlaista muutaman lauseen kuittailuja kuin sulla on välillä.
Mun mielestä jos on kirjottanu ketjuun jossa on lähes 4000 postausta yhteensä 3 viestiä, ei oo varaa tulla huutelemaan paskasta sisällöstä mitään, kun ei itse sen sisältöön ole vaikuttanut juuri millään tavalla ja sekin vähä on tuota tasoa. Poron känniset trollailut nyt on säälittävyydessään lähes koomisia.

Mun mielestä jos on kirjottanu ketjuun jossa on lähes 4000 postausta yhteensä 3 viestiä, ei oo varaa tulla huutelemaan paskasta sisällöstä mitään, kun ei itse sen sisältöön ole vaikuttanut juuri millään tavalla ja sekin vähä on tuota tasoa.

Tämä nyt onkin sitten ihan uusi asia minulle. Tämä viestiketju on niin täynnä aivan älyvapaata dadaa ettei minulla riittäisi aika sitten mitenkään kommentoida kaikkea mitä täällä huudellaan. Ei tässä ole mitään mahdollisuutta muutenkaan keskusteluun, kyllä tämän aiheen kohdalta kaikki toivo on täysin menetetty. Eihän tämä ole mitään keskustelua ollut pitkään aikaan muutenkaan, täällä on jo selvästi päätetty että sharia-laki ja itsemurhapommittajat tulevat suomeen kunhan vaan minareetteja muutama pykätään, eikä sille voi mitään. Ei tällaisia väitteitä voi todistaa vääräksi, ei kukaan voi todistaa sitäkään vääräksi etteikö olisi olemassa näkymättömiä jättiläisiä jotka asuvat Perussa ja syövät laaman papanoita. Myöskin on ilmeisesti päätetty täällä että mm. Britannia on jo pelkkä kaoottinen islamistis-afrikkalainen sotatanner ja syypää on väärän väriset ihmiset. Ei tällaisia heittoja viskovien ihmisten ennakkoluuloja mikään paranna. Muttei se silti tarkoita että näissä väitteissä tosipohjaa olisi.

Maailma muuttuu enkä minäkään pidä läheskään kaikista sen suuntauksista. Mutta kyllä vaan niin maireasti hymyilyttää kun tietää että sentään jossain päin junttilallit saavat jatkuvasti elää vitutuksen vallassa kun eduskunta ja suurin osa kansasta ei vaan tajua miten meillä itsenäisyys on jo mennyttä ja barbaarit ovat porteilla. Ja kaikki mitä voivat tehdä on vaan märistä siitä yhteen ääneen nettifoorumeilla, kuluttaen uskomattomia määriä aikaa kirjoitellen apokalyptisiin mittakaavoihin meneviä jorinoitaan.

Ps. Sen verran että tuossa Rankkurin asiayhteydeydestään irroittamassa lausahduksessa oli kyseessä osoitus siitä ettei kausaliteetti ja korrelaatio tarkoita samaa asiaa. Tämäkin asia on monelle aika vaikea ymmärtää täällä.

Maailma muuttuu enkä minäkään pidä läheskään kaikista sen suuntauksista. Mutta kyllä vaan niin maireasti hymyilyttää kun tietää että sentään jossain päin junttilallit saavat jatkuvasti elää vitutuksen vallassa kun eduskunta ja suurin osa kansasta ei vaan tajua miten meillä itsenäisyys on jo mennyttä ja barbaarit ovat porteilla. Ja kaikki mitä voivat tehdä on vaan märistä siitä yhteen ääneen nettifoorumeilla, kuluttaen uskomattomia määriä aikaa kirjoitellen apokalyptisiin mittakaavoihin meneviä jorinoitaan.

Kaunista. Ei haittaa vaikka menee kuinka huonosti, kunhan vaan juntteja/naapureita/pomoja jne. vituttaa vielä enemmän. :thumbs:

Maailma muuttuu enkä minäkään pidä läheskään kaikista sen suuntauksista. Mutta kyllä vaan niin maireasti hymyilyttää kun tietää että sentään jossain päin junttilallit saavat jatkuvasti elää vitutuksen vallassa...
En nyt tietenkään oo ihan varma, mutta ihan kuin se jota tällä hetkellä vituttaa, olisit sinä :lol2:

http://tulevaisuus.org/keskustelu/viewtopic.php?t=2339&postdays=0&postorder=asc&start=15

Kuinka voisi selittää seksin harrastamisen 9 vuotiaan kanssa Eurooppalaiselle? (ilman Pedofilismia)

Eikös tästä ollut jo jossain toisessa keskustelussa?

Itse selittäisin asiaa näin: pedofilia on epänormaalia halua seksuaalisesti vielä kehittymättömään lapseen tai nuoreen. Profeetta Muhammad, rauha hänelle, olisi varmasti voinut arvovaltansa perusteella haalia itselleen vaikka kuinka monta tyttölasta vaimokseen, jos olisi niin tahtonut. Kuitenkin Aisha oli ainoa hänen vaimoistaan, joka naimisiin mennessään oli neitsyt ja hyvin nuori. Muut olivat leskiä tai eronneita naisia. Osa heistä oli melko nuoria (alle 30 vuotiaita), mutta yhtälailla osa oli jo iäkkäämpiä, jopa äitejä. Jos Profeetta, Jumalan siunauksen hänelle, olisi ollut pedofiili, miksi hän meni naimisiin näiden kaikkien vanhempien naisten kanssa ja kunnioitti heitä syvästi, myös rakasti? Miksei hän ottanut itselleen useampia nuoria tyttöjä vaimokseen, jos hän oli sitä, mitä monet ilkeät tai tietämättömät ihmiset väittävät?

Salaam Allaikum!

Jazaakillaahu khairan sisko.

Tärkeitä kysymyksiä islaminuskoiselle. Suomalaisen korvaan tää ehkä vähän kuitenki särähtää...

Kaunista. Ei haittaa vaikka menee kuinka huonosti, kunhan vaan juntteja/naapureita/pomoja jne. vituttaa vielä enemmän. :thumbs:
Mä luulen että siinä tarkoitettiin pelkästään rajoittuneita, uppiniskaisia junttilalleja :thumbs:

Muutenkin tuon Renon näkemyksen voi allekirjoittaa sanasta sanaan. Aivan samoja tuntemuksia täälläkin. Tosin voin myöntää että aina ei pelkästään naurata, välillä myös vituttaa, tekee surulliseksi ja säälittää.

Tosin voin myöntää että aina ei pelkästään naurata, välillä myös vituttaa, tekee surulliseksi ja säälittää.
Mehän ollaan jostai samaaki mieltä :)

Ihan varmasti ne oli venäjän tai viron muslimeja, kun kaveri niin sanoi. Kaveriin voi aina luottaa!
Mitäs struumanni vastais uskonveljelleen, joka tiedustelee, kuinka selittää eurooppalaiselle seksin harrastamisen 9-vuotiaan kanssa?

Ja ne ei kyllä ainakaan ollu muslimeja, kun muslimi niin sanoo!

Back
Ylös Bottom