Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasta ohjelmaa porukka suosittelis, kun ehdin käydä salilla vaan 2 kertaa viikossa tällä hetkellä, kun noi säbäpelit painaa päälle? Tarkotus olis kuitenkin vielä kehittyä tässä samalla...
Moro. Olen 15v, käynyt salilla kuukauden 2-3 kertaa viikossa. Olen pitänyt erikseen penkkipäivän, jalkapäivän ja selkä+vatsa päivän. Nyt olen ajatellut ruveta tekemään omaa ohjelmaa. Olen 192/78. Metsätöissä on hauikset ja selkä kehittynyt aika huimasti mutta esim. vatsat ja jalat ei pysy mukana. Aion tilata Fitnesstukusta whey-80 kilon pussin ainakin aluksi, kannattaako? http://www.***************/5/fi/artiklar/proteiinit/heraproteiini/whey-80 Ja minkälainen annos pitäisi ottaa aina treenien jälkeen? Ja tarvitsenko toisenlaisia aineita? Ja jos joku viitsisi niin voisi ehdottaa jonkinlaista treeniohjelmaa?
Maasta nostan 100kg 3-4 kertaa, penkistä ei nouse kuin 60kg.. Saan vaan viisi leukaa tehtyä.
Ok kiitoksia. :kippis1:Tossa fitnesstukun pussukassa ohjeannostus on 75ml. Mukaan taitaa saada annosmitan ja jos ei niin 0.10€ maksaa.
Jos tuota meinaat tilata, niin ota samalla mukaan pussukka carbo flexiä, elikkäs maltoa, elikkäs nopeeta hiilaria. Noita vedät molempia annoksen sekasin, niin saat hyvän palautusjuoman.
Treeniohjelmaksi ota vaikka starting strenght, tai golden six. Raskaita perusliikkeitä joilla saat tuloksia alkuun, sekä tekniikat kuntoon. Molemmista löytyy foorumilta infoa.
Ok kiitoksia. :kippis1:
Jollei salilla ole kyykkytelinettä tai edes rautaa maven tekemiseen, niin mitä siellä sitten on?
Ei nyt luulisi, että ilmaista salia on millään miljoonan euron kullinvenyttelykatapulteillakaan voitu täyttää.
On siellä rautaa, mutta tankoja ei ole kuin yksi ja se on tietysti koko ajan penkkipunnerruspaikalla ja varattuna.

Mitä nyt nopeasti sain tietoa irti aiheesta, niin ainakin juostessa ylipronaatio aiheuttaa polven kiertymistä sisäänpäin. Pitääpä ottaa selvää, kun ei haluis jalkoja hajottaa tietämättömyyden takia.Nuo pohjalliset auttavat mielestäni jos nilkat ovat vinoss, ei pitäisi vaikuttaa polvien asentoo, koita panostaa tekniikkaa ja pitää jalat suorassa jos mahdollista.
:whip:Ok, Onko lopputuloksen kannalta eroa penkkaako jalat maassa vai jalat ilmassa? Ite oon penkannu pelkästää jalat ilmassa ku muute menee selkä iha käyräks. Onkos näillä jotai nimi erojakin sitte?
Arskan kutosella ruoskin itteeni...:whip:
Sori tyhmä kysymys mutta en löydä sitä starting strenght edes haulla?? :dance:
Sori tyhmä kysymys mutta en löydä sitä starting strenght edes haulla?? :dance: