Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Noniin. Ensin faktat: Olen helvetin laiska lukemaan mitään pitkiä perusteluja, varsinkin kun en ravintoasioista mitään itse ymmärrä, eikä ole liiemmälti kiinnostustakaan paitsi tämän bodausharrastukseni takia.

Sitten kysymys, johon haluaisin mahdollisimman yksinkertaisen vastauksen. Ei siis esim. 52. eri linkkiä ja neljää kirjaa kirjastosta luettevaksi.

Jos olen aloittelija harrastuksessa, juuri saanut palautusjuoma asiat hoidettua kuntoon, niin kannattaisiko sitä samaa juomaa vetää myös ennen treeniä? Tai sen aikana?

Eli juomanani on tämä perus 1dl heraa ja maltoa kombo, jossa hieman kreatiinia lisänä. Jos kannattaisi vetää ennen/aikana, niin tuonko salille lisää juomaa kokonaismääränä, vai nautinko saman määrän eri tahdissa? (Nyt vedän koko sotkun kerralla treenin jälkeen naamariin.) Enhän joudu vaihtamaan mitään määriä? Onko tälläisellä oikeasti kovinkaan suurta merkitystä?

Olen suuren kiitoksen velkaa tähän ketjuun vastaaville herroille. Kiitos.

penkkipunnerruksesta. Kun nostaa onko ranteiden asennolla merkitystä eli ihan suorassa vai saako olla vähän taakse päin ranteesta ylöspäin. Että rasittaako joku asento enemmän ranteita. ranteet takana tuntuu luonnollisemmalta.

Noniin. Ensin faktat: Olen helvetin laiska lukemaan mitään pitkiä perusteluja, varsinkin kun en ravintoasioista mitään itse ymmärrä, eikä ole liiemmälti kiinnostustakaan paitsi tämän bodausharrastukseni takia.

Sitten kysymys, johon haluaisin mahdollisimman yksinkertaisen vastauksen. Ei siis esim. 52. eri linkkiä ja neljää kirjaa kirjastosta luettevaksi.

Jos olen aloittelija harrastuksessa, juuri saanut palautusjuoma asiat hoidettua kuntoon, niin kannattaisiko sitä samaa juomaa vetää myös ennen treeniä? Tai sen aikana?