Äärimmäinen sikabulkki (lihavuuden ihannointi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mrbtard
  • Aloitettu Aloitettu
En ole ainakaan vielä törmännyt huonokuntoiseen bodariin, jolla olisi terveydellisiä ongelmia johtuen painosta.

:offtopic:
No ei painosta johtuvia ehkä mutta olen kyllä törmännyt useaankin huonokuntoiseen harrastaja bodariin.

(huono kunto tarkoittaa mielestäni esim sitä että ihminen ei kykene juoksemaan edes muutamaa kilometriä)

:offtopic:
No ei painosta johtuvia ehkä mutta olen kyllä törmännyt useaankin huonokuntoiseen harrastaja bodariin.

(huono kunto tarkoittaa mielestäni esim sitä että ihminen ei kykene juoksemaan edes muutamaa kilometriä)

Harrastaja bodari on vähän eriasia kuin iso bodari. Onhan sitä joka lajissa monen tasoisia harrastajia ja huonokuntoisiakin mutta tuossa nyt varmaan tarkoitettiin isolla bodarilla kaveria jolla on oikeasti sitä lihaa paljon eikä mitään 110kg perusläskiä joka käy tekemässä penaa ja habaa kerran viikossa.

Jaa-a, empä tiiä mitä Lucy tarkoitti mutta tosiasia on että aika monella oikeammallakin kuin rhp-bodarilla aerobinen kunto on aika heikko.

En puolusta ylipainoisia enkä moiti bodareita mutta juuri noi oireet, hengästyneisyys, hikoilu ja nivelten kestäminen kuulostaa ikävä kyllä myös näiltä roinabodareiden ongelmilta ;)

Itse ketjuun liittyen niin täytyy olla sairaus että noin itsensä lihottaa ja johonkin hoitoon pitäisi saattaa... Enkä kyllä edes tuuppais noin lihavaa naista.

Harrastaja bodari on vähän eriasia kuin iso bodari. Onhan sitä joka lajissa monen tasoisia harrastajia ja huonokuntoisiakin mutta tuossa nyt varmaan tarkoitettiin isolla bodarilla kaveria jolla on oikeasti sitä lihaa paljon eikä mitään 110kg perusläskiä joka käy tekemässä penaa ja habaa kerran viikossa.

Näinpä. En itse lähtisi vertaamaan täysin liikuntaa välttelevää sairaalloisen ylipainoista sotanorsua ja vuosia kuntosalilla lihasmassaa kerännyttä ihmistä keskenään. Ottaen huomioon, että hyvä kunto on laaja käsite, joka kattaa myös hyvän lihaskunnon. Tervein on ihminen, joka harrastaa aerobista ja anaerobista liikuntaa eli ihminen jolla on hyvä hapenottokyky, sekä lihaskunto, mutta mikäli jonkun mielestä bodari tarkoittaa automaattisesti huonokuntoista ihmistä, jonka massa aiheuttaa terveydellisiä ongelmia niin aivan vapaasti. En kuitenkaan jaa tätä mielipidettä. Enkä nyt tarkoita mitään överiroinabodareita, vaan itsestään huolehtivia perusjamppoja, jotka käyvät säännöllisesti salilla ja joille on siunaantunut sen myötä lihasmassaa enemmän kuin keskivertokaduntallaajalle. BMI on molemmilla todennäköisesti ylipainoisen puolella, mutta kyllä se vain niin on, että suurimmat terveysongelmat ovat useimmiten juuri niillä höllyvillä sotanorsuilla.

Iso bodari painaa offillakin alle 150kg ja kuntokaan ei ihan paska voi olla jos melkein joka päivä pitää treenata. Tuollainen paskakasa voi painaa X monta sataa kiloa ja suurin fyysinen koitos on paskalla käyminen...
Greg Kovacsille paskallakäynti oli hankalaa, ainakin Nasser El Sonbatyn kertoman mukaan. Ukkohan ei yltänyt pyyhkimään omaa persettään.

Greg Kovacsille paskallakäynti oli hankalaa, ainakin Nasser El Sonbatyn kertoman mukaan. Ukkohan ei yltänyt pyyhkimään omaa persettään.
Ei kyllä liity millään lailla huonokuntoisuuteen tuo.

Minä painan 125kg, josta mahaakin jonnin verran, mutta silti esim.jalkapallossa jää kevyemmät viivalle, kun juostaan pallon perään. Nivelet ei ole koskaan paukkunu ja polvet tosi hyvässä kunnossa. Olen kuitenkin huonokuntoinen, kun en pysty juoksemaan muutamaa kilometriä yhtämittaan?
On "hiukan" eri asia olla tuommoinen pelkkää läskiä oleva sontasäkki, kun salilla käynyt läski sontasäkki.

Noiden linkkien ja ton keskustelun avaaminen sai katumaan tämän aamuista heräämistä. siis mitä vittua...

Battlelta hyvä pointti.

Back
Ylös Bottom