Äärimmäinen sikabulkki (lihavuuden ihannointi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mrbtard
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kyllä luulen että menee juuri toisin päin. Yhä useampi ku tulee nykyään ylipainoseksi lardikasaksi nykysillä paskoilla ruokavalioilla niin oikeasti hyvä kroppaset tulee kysytymmäksi.

toivotaan tata :thumbs:

10000000.jpg

20000000.jpg

30000000.jpg

40000000.jpg

50000000.jpg

Wau. Tää olis kyllä kunnon krapulamättö:

i2dw5nf19ol7gaewbiuVdg70o1_500.jpg

The Scotch MegaEgg

20 hard-boiled eggs wrapped in bacon and covered in sausage meat and breading, baked whole.

Minulla on tuollainen tyttöystävä ja minusta on hyvä että hän on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on. Nimittäin niin olen minäkin tyytyväinen hänestä! Se että joku haluaa lihottaa itseään ja löytää sitä kautta tavan hallita omaa kehoaan ja olla siihen tyytyväinen, ja vielä ympärilleen samanhenkisen ystäväpiirin, jopa elämänkumppanin, niin mitä pahaa siinä on? kateelliset vaan winettää...

Minulla on tuollainen tyttöystävä ja minusta on hyvä että hän on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on. Nimittäin niin olen minäkin tyytyväinen hänestä! Se että joku haluaa lihottaa itseään ja löytää sitä kautta tavan hallita omaa kehoaan ja olla siihen tyytyväinen, ja vielä ympärilleen samanhenkisen ystäväpiirin, jopa elämänkumppanin, niin mitä pahaa siinä on? kateelliset vaan winettää...

Pakko kyllä sanoa, että hajosin aika pahasti ku luin tuon lopun. Kai sä tajuat, että tää on pääasiallisesti kehonrakennusfoorumi?

...no, trolli mikä trolli.

Ja ei kyllä uppoa mun päähän tollanen tahallaan itsensä lihottaminen. Toi Halle Berryn näkönen nainen ennen lihotusta :kuola: ja jälkeen päin :urjo:. Sääli et menny pilaamaan ittensä.

Pakko kyllä sanoa, että hajosin aika pahasti ku luin tuon lopun. Kai sä tajuat, että tää on pääasiallisesti kehonrakennusfoorumi?
niin? ja mitäs kehonsa rakentaminen lihottamalla sitten on jos ei juuri kehonrakennusta? aika väsynyttä väittää, että kehonrakennus olisi vain ja ainoastaan lihaksen kasvatusta ja "meidän kauniiden ihmisten" juttu. no antaa kateellisten ja kapeakatseisten mussuttaa. tulee vaan suoli24 mieleen tästä threadista...

niin? ja mitäs kehonsa rakentaminen lihottamalla sitten on jos ei juuri kehonrakennusta?
:lol2::hyvä: Et oo kyllä kovin hyvä trolli, kun vedät näin överiks heti alkuunsa. Koita seuraavalla nickillä ottaa vähän maltillisempi alku, niin saadaan parempaa fleimausta.:thumbs:

Et oo kyllä kovin hyvä trolli, kun vedät näin överiks heti alkuunsa.

Miten niin överiksi? Tuohan oli todella kevyttä stooria verrattuna siihen, mitä inkkariystävämme jatkuvalla syötöllä kirjoittelee eräille vähemmän moderoiduille foorumeille...

Surullista katsottavaa. En usko, että ko. ihmiset ovat onnellisia tai tyytyväisiä elämäänsä. Tuollaisen ylipainon seurauksena tulee mukana niin paljon ikäviä lieveilmiöitä mm. ei jaksa kävellä portaita, hikoilee koko ajan ja nivelet vaurioituvat. Saatan olla toki väärässäkin, koska en ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta näin ainakin olettaisin. Ehkä ko. ihmiset kokevat vain helpommaksi saada hyväksyntää ylipainolleen, sen sijaan, että ottaisivat itseään niskasta kiinni ja alkaisivat pudottaa painoaan. Se kun vaatii huomattavan paljon itsekuria, järjestelmällisyyttä, tahdonvoimaa, eikä ole alussa ainakaan helppoa tai mukavaa.

Ahaa, tää on ilmeisesti joku erikois-sekopää tää inkkari, eikä mikään rivitrolli. Siinä tapauksessa pahoittelen tietämättömyyttäni. Jatkakaa.

Ohan noi läskit aika kuvottavan olosia, mutta jos totta puhutaan niin kyllä mä semmosta voisin kerran tuupata. Se o vähä niinku nuolis paristoa, tietää ettei se tunne ole mukava mut täytyy sitä ainaki kerran kokeilla.

Surullista katsottavaa. En usko, että ko. ihmiset ovat onnellisia tai tyytyväisiä elämäänsä. Tuollaisen ylipainon seurauksena tulee mukana niin paljon ikäviä lieveilmiöitä mm. ei jaksa kävellä portaita, hikoilee koko ajan ja nivelet vaurioituvat. Saatan olla toki väärässäkin, koska en ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta näin ainakin olettaisin. Ehkä ko. ihmiset kokevat vain helpommaksi saada hyväksyntää ylipainolleen, sen sijaan, että ottaisivat itseään niskasta kiinni ja alkaisivat pudottaa painoaan. Se kun vaatii huomattavan paljon itsekuria, järjestelmällisyyttä, tahdonvoimaa, eikä ole alussa ainakaan helppoa tai mukavaa.
Niin sama pätee varmaan isoihin bodareihinkin?

Iso bodari painaa offillakin alle 150kg ja kuntokaan ei ihan paska voi olla jos melkein joka päivä pitää treenata. Tuollainen paskakasa voi painaa X monta sataa kiloa ja suurin fyysinen koitos on paskalla käyminen...

En ole ainakaan vielä törmännyt huonokuntoiseen bodariin, jolla olisi terveydellisiä ongelmia johtuen painosta. Mikäli mietitään esimerkiksi sydän-ja verisuonisairauksia tai metabolista oireyhtymää, niin niissä yksi merkittävä tekijä on nimenomaan sairaalloinen ylipaino. Onko sinulla kenties erilaista tietoa asiasta?

Back
Ylös Bottom