Mä kyllä luulen että menee juuri toisin päin. Yhä useampi ku tulee nykyään ylipainoseksi lardikasaksi nykysillä paskoilla ruokavalioilla niin oikeasti hyvä kroppaset tulee kysytymmäksi.
toivotaan tata :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kyllä luulen että menee juuri toisin päin. Yhä useampi ku tulee nykyään ylipainoseksi lardikasaksi nykysillä paskoilla ruokavalioilla niin oikeasti hyvä kroppaset tulee kysytymmäksi.
Minulla on tuollainen tyttöystävä ja minusta on hyvä että hän on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on. Nimittäin niin olen minäkin tyytyväinen hänestä! Se että joku haluaa lihottaa itseään ja löytää sitä kautta tavan hallita omaa kehoaan ja olla siihen tyytyväinen, ja vielä ympärilleen samanhenkisen ystäväpiirin, jopa elämänkumppanin, niin mitä pahaa siinä on? kateelliset vaan winettää...
ja jälkeen päin :urjo:. Sääli et menny pilaamaan ittensä.niin? ja mitäs kehonsa rakentaminen lihottamalla sitten on jos ei juuri kehonrakennusta? aika väsynyttä väittää, että kehonrakennus olisi vain ja ainoastaan lihaksen kasvatusta ja "meidän kauniiden ihmisten" juttu. no antaa kateellisten ja kapeakatseisten mussuttaa. tulee vaan suoli24 mieleen tästä threadista...Pakko kyllä sanoa, että hajosin aika pahasti ku luin tuon lopun. Kai sä tajuat, että tää on pääasiallisesti kehonrakennusfoorumi?
:lol2::hyvä: Et oo kyllä kovin hyvä trolli, kun vedät näin överiks heti alkuunsa. Koita seuraavalla nickillä ottaa vähän maltillisempi alku, niin saadaan parempaa fleimausta.:thumbs:niin? ja mitäs kehonsa rakentaminen lihottamalla sitten on jos ei juuri kehonrakennusta?
Et oo kyllä kovin hyvä trolli, kun vedät näin överiks heti alkuunsa.
...no, trolli mikä trolli.
Ei trolli, vaan Hullu Inkkari. En näe mitään erikoista jutuissa, oma itsensä, kuten pitääkin olla. :thumbs::lol2::hyvä: Et oo kyllä kovin hyvä trolli, kun vedät näin överiks heti alkuunsa
Niin sama pätee varmaan isoihin bodareihinkin?Surullista katsottavaa. En usko, että ko. ihmiset ovat onnellisia tai tyytyväisiä elämäänsä. Tuollaisen ylipainon seurauksena tulee mukana niin paljon ikäviä lieveilmiöitä mm. ei jaksa kävellä portaita, hikoilee koko ajan ja nivelet vaurioituvat. Saatan olla toki väärässäkin, koska en ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta näin ainakin olettaisin. Ehkä ko. ihmiset kokevat vain helpommaksi saada hyväksyntää ylipainolleen, sen sijaan, että ottaisivat itseään niskasta kiinni ja alkaisivat pudottaa painoaan. Se kun vaatii huomattavan paljon itsekuria, järjestelmällisyyttä, tahdonvoimaa, eikä ole alussa ainakaan helppoa tai mukavaa.
Iso bodari painaa offillakin alle 150kg ja kuntokaan ei ihan paska voi olla jos melkein joka päivä pitää treenata. Tuollainen paskakasa voi painaa X monta sataa kiloa ja suurin fyysinen koitos on paskalla käyminen...Niin sama pätee varmaan isoihin bodareihinkin?
Niin sama pätee varmaan isoihin bodareihinkin?