Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joskus täältä olen lukenut, että hiilareita ei pitäisi syödä illalla. Eli kuinka paha asia on, jos syö vaikka pari banaania tai mandariinia iltapalaksi? Tai jos illalla syö rahkaa pitäisikö jättää ananas siitä pois?

Joskus täältä olen lukenut, että hiilareita ei pitäisi syödä illalla. Eli kuinka paha asia on, jos syö vaikka pari banaania tai mandariinia iltapalaksi? Tai jos illalla syö rahkaa pitäisikö jättää ananas siitä pois?
Tarkoitatko että proteiinista muutettu hiilihydraatti ei nosta niin paljoa, vai ihan proteiini elimistössä ei nosta niin paljoa? Paljos proteiinien gi-arvo suunnilleen on, mikäli se nostaa insuliineja, entä rasvan? Jos mietitään hiilareita, niin fruktoosillahan on alhainen gi. Voiko siis olla, että joku hiilari nostaisi vährmmän insuliineja, kuin proteiini tai rasva?
Proteiini ja rasva laskevat GItä. Mutta proteiini nostaa kuitenkin insuliinia. GI on surkea mittari. Sen käyttämisestä on vain pikemminkin haittaa.
Ja olekto diabeetikko? Muuten tuo insuliinin-kohottamisen pelko on vähän turhaa.
Kyllä kai niitä ainaki kilosia on.Mikä on isoin pähkinäpussi minkä kaupasta saa? (maa- tai suolapähkinä)
Toivoin että jostain sais tyyliin 5kg mötiköitä :DKyllä kai niitä ainaki kilosia on.
?
Jees. Eli en nyt löytänyt mitään ennakkotapausta ja yksilöllisiähän nämä hommat aina ovat.
Elikkäs olisko kellään suositeltavaa lisäravinnepussia, joka täyttäisi nämä vaatimukset:
-Edullinen kilohinta
-Laadukas
-EI kerää ylimääräistä rasvaa tai nesteitä
-Käyttötarkoitus: Kasvattaa voimaa ja lihasmassaa ( EI lisätä rasvaprosenttia tai kerätä sitä v*tun läskiä )
-Ei sais myöskään rasittaa maksaa..!
Eli hyvin proteinipitoinen jauhe, halpa, mutta edullinen.
Tarkoituksena voimatreenin ohella polttaa myös rasvaa. vaikka nyt on pk kausi menossa haluan tota ''ylimäärästä'' pois ja sen takia aerobisen harjotuksen ja salin jälkeen en halua vetää kamaa, joka kumoaa tämän päämäärän. Vaikka perjaatteessa ''kiinteyttämisessä'' tässä vaiheessa olekkaan mitään järkeä. Anyway...
Ajattelin tohon rasvanpolttoon ohella syödä Green Tea tabuja. Rasittavatko kauheesti maksaa? Tarkoitus kuitenkin pysyä mahd. terveellisissä lisäravinteissa.
Edel. kerran käytin Fast MUSCLE+ jonka proteini hiilari suhde oli 1:1. Se palautti ainaki pirun hyvin, en tiedä muista vaikutuksista yhden pussin vedin. On kuitenkin turhan kallis! Niin ja mun käyttötarkoitukseen sopis varmaan paremmin joku pussi jonka suhde on reilusti protskujen puolella.
Kiitos jo etukäteen.
-Edullinen kilohinta
-Laadukas
-EI kerää ylimääräistä rasvaa tai nesteitä
-Käyttötarkoitus: Kasvattaa voimaa ja lihasmassaa ( EI lisätä rasvaprosenttia tai kerätä sitä v*tun läskiä )
Ajattelin tohon rasvanpolttoon ohella syödä Green Tea tabuja. Rasittavatko kauheesti maksaa?

?
Mikähän on kun olen laihduttanut niin samaan aikaan on ruvennut tulemaan finnejä naamaan vuosien jälkeen?
mitä ootte mieltä tästä mun ruokavaliosta:
aamu: 1dl kaurahiutaleita sekaan marjoja ja 1dl totall mass jauhetta.. 2-3 lasia maitoa
lounas: 1dl tummaariisiä ja 200 grammaa broilerin fileesuikaleita.. 2-3 lasia maitoa
välipala:rahkapurkki siihen marjoja ja taas 1dl totall mass jauhetta..
päivällinen:perunoita yms..(koko perheen kans) 2-3 lasia maitoa
iltapala:rahkaa marjojen kans..ruisleipä..
että riittääkö ruuaksi vai pitääkö lisätä vielä jotain??..ps..massaa lisää..
osaako joku sanoa että palion tuossa on kaloreita yhteensä..total mass pussis lekee että 100g on 376kaloria...joku kalori laskuri laski että jotai 1500 kaloria en tiedä sitten..![]()
mitä ootte mieltä tästä mun ruokavaliosta:
aamu: 1dl kaurahiutaleita sekaan marjoja ja 1dl totall mass jauhetta.. 2-3 lasia maitoa
lounas: 1dl tummaariisiä ja 200 grammaa broilerin fileesuikaleita.. 2-3 lasia maitoa
välipala:rahkapurkki siihen marjoja ja taas 1dl totall mass jauhetta..
päivällinen:perunoita yms..(koko perheen kans) 2-3 lasia maitoa
iltapala:rahkaa marjojen kans..ruisleipä..
että riittääkö ruuaksi vai pitääkö lisätä vielä jotain??..ps..massaa lisää..
osaako joku sanoa että palion tuossa on kaloreita yhteensä..total mass pussis lekee että 100g on 376kaloria...joku kalori laskuri laski että jotai 1500 kaloria en tiedä sitten..![]()