Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oho, naisia enemmän:wtf:
Väestöön syntyvien lasten sukupuolijakaumaan vaikuttaa mm. sota, jolloin syntyy muistaakseni enemmän poikalapsia ja rauhan aikana päin vastoin. Naiset myös elävät pidempään, eli ne vanhukset kasvattavat naisten määrää. Eli äläpä vielä riemuitse.;)

ta_08_03_nieminen_001.gif

edit. ja kuva oli tuolta: http://www.stat.fi/tup/tietoaika/tilaajat/ta_08_03_nieminen.html

Kannattaako mun ottaa semmoinen työdistus, jossa lukee vain tiedot milloin tehnyt jne. vai semmoinen, jossa on myös arvioitu työnteko?
Ihan normaali. Ei ketään kiinnosta ne arvostelut eikä niistä kukaan mitään ajattelekkaan. Tai no riippuu ehkä hieman alasta mutta ite en ainakaan ottaisi rakennus, varasto enkä kuljetusalalla. Aina on se vaara että saat sinne paskat arvostelut ja sitte ei tee mieli näyttää sitä todistusta kenellekkään.

Kävikö mielessä että jos et ole hyvä päässälaskuissa niin ainoa tapa selvittää se pilkun paikka on katsoa laskimesta? Keksi siihen nyt sitten ajankuluksi joku oma Hipan-yhtälö niin ei tule turhaan pohdittua asiaa :D

Jos mun pitää selittää 6. luokkalaiselle pilkun paikka niin vähän paha mennä sanomaan, että käytä laskinta. Tiedoksesi, että pilkun paikan voi selvittää ilman laskintakin.

Niin ja olen jo selvittänyt asian toisaalla.

Ihan normaali. Ei ketään kiinnosta ne arvostelut eikä niistä kukaan mitään ajattelekkaan. Tai no riippuu ehkä hieman alasta mutta ite en ainakaan ottaisi rakennus, varasto enkä kuljetusalalla. Aina on se vaara että saat sinne paskat arvostelut ja sitte ei tee mieli näyttää sitä todistusta kenellekkään.

Ei ole sitä vaaraa, kun tietää tehneensä työnsä hyvin.

Kouluissahan opetetaan uskontoa ja biologiaa. Onko vastaukseni väärä, jos vastaan uskonnon kokeessa bilsan näkökulmasta? Miks vitussa opettaja antaa hylätyn, vaikka vastaukset on oikein.

Kouluissahan opetetaan uskontoa ja biologiaa. Onko vastaukseni väärä, jos vastaan uskonnon kokeessa bilsan näkökulmasta? Miks vitussa opettaja antaa hylätyn, vaikka vastaukset on oikein.

Mikä oli kysymys?

Aina on se vaara että saat sinne paskat arvostelut ja sitte ei tee mieli näyttää sitä todistusta kenellekkään.
Laki kieltää kirjoittamasta työtodistukseen negatiivistä työntekijästä, vaikka olisikin perseillyt töissään.
Miks vitussa opettaja antaa hylätyn, vaikka vastaukset on oikein.
Koska vastauksesi ovat väärin. Uskonnon kokeessa asioita tarkastellaan teologian kannalta.

Riippuu vähän opettajasta ja ns "naamakertoimesta." Jos englannin kokeessa pyydetään vastaamaan jotain ja vastaat suomeksi, vaikka vastaus olisi teoriassa oikein tekeekö se siitä oikean vastauksen?
Itse olen saanut lukiossa filosofian kokeen tehtävästä täydet pisteet, vaikka vastasin fysiikan oppien perusteella (ja viittaukseni meni aivan täysin päin vittua, jos kyseessä olisi ollut fysiikan koe.)

Mutta joo. Jos USKONNON kokeessa kysytään jotain, oletetaan vastauksen olevan USKONNON oppien mukainen. Jos vastaat biologian kokeessa uskonnon mukaan, on se silloinkin väärin.

Jos filosofian kokeessa kysytään esim. maailman luomisesta, on aivan sama vastaatko uskonnon vai biologian kantaa käyttäen.

edit. eh, hidas.

miten saan pätkittyä mp3 tiedoston pienempiin osiin?
Koko levy on samassa tiedostossa :(

Jos mun pitää selittää 6. luokkalaiselle pilkun paikka niin vähän paha mennä sanomaan, että käytä laskinta. Tiedoksesi, että pilkun paikan voi selvittää ilman laskintakin.

Niin ja olen jo selvittänyt asian toisaalla.
Kiinnostais millaisen vastauksen löysit. :) Ikinä miettinyt edes koko asiaa kun perstuntumaltahan nuo aina laitetaan. :D

Nuo kaikki on semmosia duuneja että silloin tällöin vahinkoja sattuu, joten ei välttämättä kannata ottaa. Riippuu pomosta :D
Sattuuko jollekin ihan oikeasti niin paljon vahinkoja, että ne näkyisivät työtodistuksessa asti? Ei sinne työtodistukseen nyt sentään kirjoitella että: "Pertti kaatoi kerran maalipurkin, epäkelpo työntekijä."

Tähän ois pakko saada nopeaa vastaus:

Työllistääkö kesko kauppalaivoilla, jos niin montako henkilöä?

Kiitos sille joka vastaa !

Back
Ylös Bottom