Aiot siis lopettaa opiskelut, kun aloitat töissä?
Jep näin oli tarkoitus, kiitos toi selvens paljon asioita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiot siis lopettaa opiskelut, kun aloitat töissä?
Mutuiluna se summa on ollut 30 päivää varattuna lahjoittajan tililtä ja nyt käyttämättömyyden takia annettu takaisin. Eli soita shekin antajalle.Mulla on shekki jossa lukee "lunastettava 30pvän kuluessa" ja ne 30 päivää ovat aikoja sitten menneet umpeen. Saanko ton silti lunastettua jotenkin vai mitä mun pitää tehdä? Soittaa shekin antajalle ja hän hoitaa asian?
Rahalla edistyy, ainakin Elisalla.Ollaan muuttamassa uuteen kämppään, nettisopimuskin on tässä jo tehty. Edellisellä asukkaalla ollut sonera, eikä ne mulkut soneralla "ehdi" kuin vasta 10.12 kytkeä oman liittymänsä pois. Onko mitään mahdollisuuksia edistää asiaa?
Toisin sanoen mun pitäis maksaa soneralle, että saisin oman liittymäni täysin eri operaattorilta sinne aiemmin?Rahalla edistyy, ainakin Elisalla.
Kannattaa ihan soittaa ja kysyä suoraan, hinta vaan tais olla vitun suolanen! Puhuttiin jopa sadoista euroista. Näin ainakin muutama vuosi sitten.Toisin sanoen mun pitäis maksaa soneralle, että saisin oman liittymäni täysin eri operaattorilta sinne aiemmin?
Jos joku fiksumpi suomentais.Mitäs tarkottaa business mobility market?
Pitää olla. Mulla oli vastaava tilanne pari vuotta sitten. Mutta käsittääkseni tuo voi riippua myös katsastus sedästä. Eli jos saat uskoteltua että menet ostamaan niitä seuraavana päivänä tai ne ovat kotona, mutta et vain ole vaihtanut niin pitäs mennä läpi katsastuksesta.Meen joulukuun kolmas päivä katsastaan auton kesäkumeilla. Tuleeko sanomista? FAKTAA pöytään, kiitos.
Meen joulukuun kolmas päivä katsastaan auton kesäkumeilla. Tuleeko sanomista? FAKTAA pöytään, kiitos.
Meen joulukuun kolmas päivä katsastaan auton kesäkumeilla. Tuleeko sanomista? FAKTAA pöytään, kiitos.
Nastarenkailla saa ainakin kesäisin käydä. Sanot vaikka että on sulla kesäautona, etkä siksi ole vaihtanut renkaita.

Löit faktaa pöytään, kiitosNastarenkailla saa ainakin kesäisin käydä. Sanot vaikka että on sulla kesäautona, etkä siksi ole vaihtanut renkaita.
Tässä faktaa:
Asetus ajoneuvojen käytöstä tiellä (1257/92) antaa talvirenkaiden käyttövelvollisuudesta muutamia vapautuksia, muun muassa seuraavan:
"Talvirenkaita ei tarvitse käyttää
– – –
b) auton tai sen perävaunun valmistukseen, maahantuontiin, kauppaan, korjaukseen tai katsastukseen liittyvissä tilapäisissä enintään 20 kilometrin pituisissa siirroissa;"
Vaikka pyysin faktaa, niin kyllähän näitä mutuja taas tuli. :dance2:Ööö, miten niin?e2: hohoo, tuohon pykälään vedoten voi sitten ajella kesärenkailla ympäri talvet :dance:
e: tarkoitin että ei kesällä saa käyttää nastarenkailla.
Mitä remontteja / korjauksia / nikkarointeja asukas saa tehdä vuokra-asunnossa? Olen vuokrannut kämpän yksityiseltä ja tekisi mieli tehdä kämpässä hieman pintaremonttia.
Ööö, miten niin?