Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt taidan viedä kyl koko potin täst ketjusta. Lääkäri soitti just; meikäl o kilpirauhassyöpä. Noh, pohjalta ei voi ku vaa nousta ylöspäin.

Suurimmat vitutuksen aiheet

1. Rahat loppuu, työnantaja pudottelee tunteja, just sillo ku rahaa tarvis eniten.
2. Stressiä pukkaa.
3. Miehet, tässä tapauksessa mies, en tiiä mitä se tahtoo.. luotettavan lähteen fb:n mukaan se seurustelee (ei siis välttämättä pidä paikkansa), mutta se ei oo mulle sanonu mitään. Useamman kerran sanonu tykkäävänsä musta, mut, no en tiiä..
4 Aika, päivässä on aivan liian vähä tunteja, nyt oon toista päivää hereillä, ku ei saa nukuttua ja muuten ei ehtis hoidettua kaikkia asioita.

5. Ja minä, sit ku on stressiä, paljon asioita hoidettavana ja aivan liian vähän aikaa siihen nähden niin sit ei jaksais tehä mitään. Tietää ettei saa hoidettua asioita ajallaan eikä tee niitä kunnolla. Mihin mun motivaatio on kadonnu.

Voisko joku siis pidentää vuorokautta?

Pääsin vasta varasijalle nro. 2 kun hain aikuiskoulutkseen opiskelemaan sähköalaa.. Mitä sitä sitten nyt keksii :(

Selän takia ollut nyt 1vk kokonaan offia salilta ja koulusta (+3vk taukoa alavartalon treenistä). Juuri kun luulin pääseväni treenaamaan taas kunnolla, iski joku helvetin pöpö. Kuumetta 39.5°c ja huono olo. :dance:

Jotkii yläkerrassa asuvat teinipennut huutaa ja äänestä päätellen hakkaa portaiden kaiteita jollain sählymailoilla tms aina kun kulkevat portaita niin että hirveä kolina kaikuu, toistuu aina aamulla ja iltapäivällä lähes joka vitun päivä. Toinen mikä vituttaa on se kun on taas viikonloppu ja perseet olalla olevat naapurit ölisee yöllä. Myös bussipysäkki ikkunan alla vituttaa kun joka viikonloppu on jotain örveltäjiä siinä reuhaamassa. :david:

Jees. Alakerrassa teini kiljuu aamuisin äidilleen ja iltaisin/öisin yskii niin että ei saa unta. Ja yläkerrassa nykyään jotain porukkaa puhuu silleen yöllä että kuuluu meikäläisen huoneeseen asti selvästi. Kaikki tää johtuu kyllä liian ohuista väleistä asuntojen välillä... vituttaa

Nyt taidan viedä kyl koko potin täst ketjusta. Lääkäri soitti just; meikäl o kilpirauhassyöpä. Noh, pohjalta ei voi ku vaa nousta ylöspäin.

Tsemppiä ja pikaista toipumista!

Kaapin avain ja salilippu hävis jotenkin jännästi eilen koulun pukuhuoneesta, onneks ei kaappia ollu tyhjennetty kun siellä oli oikeesti arvokastakin tavaraa. Palautusjuoma, PSP (~100€ arvoltaan) ja sitten nuo perus-koulukirjat. Tänään heti aamulla sitten vaksin kanssa vaihoin läheiseen kaappiin joka on tietenkin just se ylin kaappi minne saa aina kurotella ._.

Kotitreenit tuli sitten käsipainoilla...:zzzz:

Vituttaa kun olen niin uskomattoman hajamielinen, ettei kukaan uskokaan. En muista mitään pieniä asioita. Esim. kaupasta unohtuu aina jotain. Tänään seuraavaa: Painelen kauppaan ja ostan kaikenlaisia asioita ja pyörittelen mielessäni mitä siihen ruokaan tulikaan. No niin, kaikki ostettu ja hiihdän kassalle. Heti maksettuani tajuan, että vittu, voitaikina jäi. No, en palannut hakemaan sitä enää isosta kaupasta vaan ajattelin hakea kotimatkalla Siwasta. Ajelin siinä kotia kohti ja ajattelin puoli kilometriä ennen Siwaa, että täytyy käydä siellä. Puoli kilometriä myöhemmin posotan suoraan ohi ja tajuan parinsadan metrin päästä, että jotain jäi. Käännyn takaisin ja menen Siwaan, jossa ei tietenkään ole voitaikinaa. Siitä sitten kolmanteen kauppaan hirveässä vitutuksessa ja nyt menikin kaikki oikein. Sain voitaikinani. Eli pienestä unohduksesta ihan vitusti lisää vaivaa.

Ja arvatkaa monetko miljoonat huudot olen saanut kotona, kun en taaskaan muistanut jotain. Kaikennäköistä turhanpäiväistä nippelitietoa muistan kyllä vaikka mitä, mutta arkipäiväisiä asioita en. Päässä pyörii jatkuvasti niin helvetisti kaikkea vähemmän tärkeää, ettei muista niitä tärkeitä asioita.

Esiinnyin näköjään jopa kahdessa postissa :thumbs:

Toiseen jopa vastasin sillon mutten kehdannut paljastaa että se olen minä kun kävin viel samaan aikaan salilla :D
:david::david:

Sitten vielä arvotaan kummalla salilla sä oot käynyt, mä kun kävin tuolloin kahdella salilla :D

Voimia, oikeasti!! :(

Vituttaa täällä jokapäiväisistä asioista valittavat urpot. Kerrankin tänne tuli viesti, jossa on aihetta siihen.

Back
Ylös Bottom