Minä. Ja kun ei riitä aika koulunkäyntiin ja sekös vituttaa sekä minua että opettajia. Huoh, onneksi viikonloppu edessä niin saa ehkä luettua jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt taidan viedä kyl koko potin täst ketjusta. Lääkäri soitti just; meikäl o kilpirauhassyöpä. Noh, pohjalta ei voi ku vaa nousta ylöspäin.

Nyt taidan viedä kyl koko potin täst ketjusta. Lääkäri soitti just; meikäl o kilpirauhassyöpä. Noh, pohjalta ei voi ku vaa nousta ylöspäin.

Esiinnyin näköjään jopa kahdessa postissa :thumbs:
Toiseen jopa vastasin sillon mutten kehdannut paljastaa että se olen minä kun kävin viel samaan aikaan salilla :D
![]()
Voimia, oikeasti!! :(Nyt taidan viedä kyl koko potin täst ketjusta. Lääkäri soitti just; meikäl o kilpirauhassyöpä. Noh, pohjalta ei voi ku vaa nousta ylöspäin.
Voimia, oikeasti!! :(
Vituttaa täällä jokapäiväisistä asioista valittavat urpot. Kerrankin tänne tuli viesti, jossa on aihetta siihen.