Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oletko koskaan miettinyt, että ottaisit kuvia jostain raskaana olevasta punttimimmistä? Entä kuvaatko mun lapset muutaman vuoden päästä jos hinnasta sovitaan?

Oletko koskaan miettinyt, että ottaisit kuvia jostain raskaana olevasta punttimimmistä? Entä kuvaatko mun lapset muutaman vuoden päästä jos hinnasta sovitaan?
Voisin ottaakin ja toki voin lapsia kuvaa kun hinta saadaan sovittua.
Eikö Mikelläki ois pikku hiljaa aika lapsille? :D
Ei todellakaan, never. En ole lapsi-ihmisiä.

Huomaatteko miten Pakkiksella yksi heittää jotain negaa, niin kivenkoloista uskaltautuu 10 muuta vetämään samaa läppää. Samaan aikaan kuitenkin kirjoittavat muualla, ettei Pakkotoistolla saa kuin nuolla persettä, unohtaen, että juuri tekivät päinvastoin.

Kestää varmaan 5min kun joku itkee tästä Suomi24:llä.

Eli siis tiukka moderointi johtaa siihen, että samat tänne kirjoittavat jullit antavat palautetta sitten suomi24 llä kun eivät täällä uskalla bannia peläten

Eli siis tiukka moderointi johtaa siihen, että samat tänne kirjoittavat jullit antavat palautetta sitten suomi24 llä kun eivät täällä uskalla bannia peläten
Niin se tuppaa olemaan, vaikka täällä on aina saanut antaa palautetta. Esim on suorastaan huvittavaa, miten joka paikassa sanotaan, ettei kuviani saa haukkua. Täällä on joka ikisen kuvaketjun kohdalla dissausta eikä niitä koskaan poisteta. Mutta jengi ei vain yskinkertaisesti ymmärrä, että minä en ole mikään nöösi, joka kääntää toisen poskensa. En olisi koskaan päässyt tähän pisteeseen kuvaajana, jos olisin joku munaton paska, joka ei uskalla vetää tiukasti omaa linjaansa. Ja minähän en kumartele ketään kun kuvaan, jos tulee negatiivista palautetta, niin en tule muuttamaan tapaani kuvata, tosin otan aina huomioon kommentit omassa mielessäni ja pyrin sitä kautta sitten parantamaan kuviani.

En kuitenkaan voi alkaa nappailemaan sieltä ja täältä ohjeita, koska silloin kuvaamisesta ei mitään enää tulisi. Joten palautetta vain tulemaan, mutta saa varautua perustelemaan jos taso palautteessa on "paska kuva, rumat farkut". Jengi ei tajua, että kuvaan ihan saatanasti, toistoa tulee joskus teeman tai vaatteiden osalta, ei voi mitään. Ja se on varma kuin kusi ja paska, että jos jotakin vituttaa joku kuvassa, niin AIVAN varmaan hän sen tulee sanomaan.

no tyhmät ihmiset on ja pysyy tyhminä, eiköhän näitä idiootteja löydy internetin syövereistä iha maailman tappiin asti...

Löytyy ja avaan perkele tuonne meidän ilmoituspuolelle vapaan palauteosion koskien Mikeä. Avautukoot lössi siellä ihan vapaasti jos vain pysytään hyvän maun rajoissa. Moderoinnista edelleen palaute privalla tai emaililla, se on hyväksi todettu tapa ja varsin hyvin futaakin Pakkotoistolla. Sitten jos jotain vituttaa joku jossain kuvassa ihan törkeesti, niin sinne vain haukkumaan vapaasti, ei mene sitten aina ne kuvaketjut ihan suteen(Mentulan autokuvan kohdalla keskusteltiin varmaan 10 sivua vittu piposta)

Kuvaketjujen yksi pointti on antaa kisaajalle zemppiä, ei niiden tarkoitus ole vain arvostella kuvia, vaan kisaajat ovat monasti olleet todella iloissaan kun ihmiset tykkää heidän kuvistaan.

No niin, lopetetaan lässytys. Minusta se on hienoa, jos joku menestyy sillä saralla joka on hänen "intohimonsa" ja saa samalla vielä ansaittua arvostusta/ taloudellista hyötyä siitä. Välillä olisi vain hyvä tehdä pieni tilannekatsaus siitä, että ei pissi ole liikaa noussut päähän. Se että puhutaan itsestä kolmannessa persoonassa on melko kyseenalaista ja oikeastaan säälittävää, mutta jokainen tyylillään. Mielipiteet ovat kuten perseenreikiä. Jokaisella on sellainen.

En ole ihan sellainen persoona, jolla kusi päähän nousisi, mutta toki jos oikein haluaa, että mulla olis kusi noussut päähän, niin saahan siitä totta itselleen. Näin on käynyt monissa jutuissa, kuten siinä, että mulla olis M3 bemari. Ei ole, eikä tule.
Tätä en aina tajua.
Vittuako se muille kuuluu, vaikka sulla, mulla tai naapurin vajaaälyisellä Villellä olisi oma helikopteri. Itsellä ei ole Bemaria, mutta iso ja turvallinen auto kuitenkin. Jos on rahaa ja haluaa sillä jotakin hommata, EI SE KUULU KELLEKKÄÄN MUULLE...
Suomessa : " Kateus vie, kalatkin vedestä ".

Tätä en aina tajua.
Vittuako se muille kuuluu, vaikka sulla, mulla tai naapurin vajaaälyisellä Villellä olisi oma helikopteri. Itsellä ei ole Bemaria, mutta iso ja turvallinen auto kuitenkin. Jos on rahaa ja haluaa sillä jotakin hommata, EI SE KUULU KELLEKKÄÄN MUULLE...Suomessa : " Kateus vie kalatkin vedestä ".

No Bemari nyt ei ole mikään ihmeen hyvä auto että sitä ei todellakaan kannata kenenkään kadehtia. Varsinkaan näitä teini M3:sia...

No Bemari nyt ei ole mikään ihmeen hyvä auto että sitä ei todellakaan kannata kenenkään kadehtia. Varsinkaan näitä teini M3:sia...
Näinpä...Silti : " Koirat haukkuu ja karavaani kulkee " .Täytyy ihmetellä millainen elämä pitää sellaisilla ihmisillä olla, jotka jossain suomi24 palstalla Miken edesottamuksia ruotivat...:rolleyes:

Näinpä...Silti : " Koirat haukkuu ja karavaani kulkee " .Täytyy ihmetellä millainen elämä pitää sellaisilla ihmisillä olla, jotka jossain suomi24 palstalla Miken edesottamuksia ruotivat...:rolleyes:

No ruoditaanhan siellä nyt jokaisen vähänkin julkisuudessa olevan elämää lähtien jostain vitun johanna tukiaisesta. Enemmän mä ihmettelen että miten täysjärkiset ihmiset jaksaa lukea näiden vähäjärkisten kirjotuksia ;)

No ruoditaanhan siellä nyt jokaisen vähänkin julkisuudessa olevan elämää lähtien jostain vitun johanna tukiaisesta. Enemmän mä ihmettelen että miten täysjärkiset ihmiset jaksaa lukea näiden vähäjärkisten kirjotuksia ;)
No kun ne pysyis muualla ne jutut ja edes jotenkin järkevinä. Viime kuussa laatua pojille ketjussa kirjoitti yksi nimimerkki näin.

Jihaa, Täällä BigMeis taas satuilemassa UncleSamin kanssa. Pistäkää kaikki mulkut piiloon sillä pakkiksen Mikestä on tullu suuri pedofiili: Nelosen kympi-uutisissa kerrottiin Miken nussineen 11-vuotiasta poikaa perseeseen, asiaan liittyi myös se, etää Mike oli syönyt pojan perseestä tulleita kihomatoja???? kuka helvetti tekee tällästä. Itse en ikinä pystyisi tuohon, siksi ylistän Mikee, mutten siltin niin paljon kuin omaa jumalaan " Peter Northia" pete on JUMALa, täynnä saksalaista potentiaalia, uskon että Mike on myös syönyt Peten perseestä matoja. Samaan aikaan kun Pete veistelee Miken peniksestä joulukuusen koristeita. Tässä tällä kertaa, toivotan kaikille upeita runkkaus hetkiä Peter Northin kanssa

Että kyllä te varmaan ymmärrätte, jos jossain vaiheessa alkaa vituttamaan tuo noiden suunsoitto.

Että kyllä te varmaan ymmärrätte, jos jossain vaiheessa alkaa vituttamaan tuo noiden suunsoitto.

No sen kyllä ymmärtää hyvin. Taitaa vain olla niin että näiden netin näppylänaamojen kanssa vaikea saada asioita järjestykseen. Poliisia ei kiinnosta, kukaan ei tuu sanomaan päin naamaa ja jos itse kuittaa takaisin niin siitähän ne vaan innostuu...

No siinähän innostuu niinkauan kuin pysyvät lain sisässä ja niinkauan kuin Suomi24 ja muut forumit linkittävät sisään tänne. Facebook on ykkönen sisääntulevissa jos Google skipataan, sitten tulee nää paskamestat. Joten mikäs siinä, mainosta noikin on. Mutta noiden övereiden soisi jäävän väliin. Ja täällä edelleen saa avautua ja haukkua kuvia, joten pikkuhiljaa edelleen viikottain nähty "sanoisin muuten, mutta tulee bannit" läppä vois loppua. Jengi oikeasti haluaa uskoa tommoiseen ja sitten negaa ihan kympillä. Täältä on bannattu ihan vitun vähän lössiä 8 vuoden aikana, 493 ja niistä suurin osa spammereitä tai roinankyselijöitä. Siitä vain laskemaan paljonko täältä oikeasti bannataan. Se on vähemmän mitä musta on ketjuja perustettu Suomi24:lle. Mutta tosiaankin, kun oikein kovasti johonkin uskoo, niin siitä tulee sitten totta itselle.

En ole ihan sellainen persoona, jolla kusi päähän nousisi, mutta toki jos oikein haluaa, että mulla olis kusi noussut päähän, niin saahan siitä totta itselleen. Näin on käynyt monissa jutuissa, kuten siinä, että mulla olis M3 bemari. Ei ole, eikä tule.

vittuako sillä olis väliä vaikka oliski m3 bemari.. perus suomalaisten kateutta, jos jollain on rahaa tai lihaksia tai mitään mistä muut voi olla kateellisia niin sitä ei saa näyttää :rolleyes:

Back
Ylös Bottom