Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin ottaakin ja toki voin lapsia kuvaa kun hinta saadaan sovittua.Oletko koskaan miettinyt, että ottaisit kuvia jostain raskaana olevasta punttimimmistä? Entä kuvaatko mun lapset muutaman vuoden päästä jos hinnasta sovitaan?
Ei todellakaan, never. En ole lapsi-ihmisiä.Eikö Mikelläki ois pikku hiljaa aika lapsille? :D
Huomaatteko miten Pakkiksella yksi heittää jotain negaa, niin kivenkoloista uskaltautuu 10 muuta vetämään samaa läppää. Samaan aikaan kuitenkin kirjoittavat muualla, ettei Pakkotoistolla saa kuin nuolla persettä, unohtaen, että juuri tekivät päinvastoin.
Kestää varmaan 5min kun joku itkee tästä Suomi24:llä.
Niin se tuppaa olemaan, vaikka täällä on aina saanut antaa palautetta. Esim on suorastaan huvittavaa, miten joka paikassa sanotaan, ettei kuviani saa haukkua. Täällä on joka ikisen kuvaketjun kohdalla dissausta eikä niitä koskaan poisteta. Mutta jengi ei vain yskinkertaisesti ymmärrä, että minä en ole mikään nöösi, joka kääntää toisen poskensa. En olisi koskaan päässyt tähän pisteeseen kuvaajana, jos olisin joku munaton paska, joka ei uskalla vetää tiukasti omaa linjaansa. Ja minähän en kumartele ketään kun kuvaan, jos tulee negatiivista palautetta, niin en tule muuttamaan tapaani kuvata, tosin otan aina huomioon kommentit omassa mielessäni ja pyrin sitä kautta sitten parantamaan kuviani.Eli siis tiukka moderointi johtaa siihen, että samat tänne kirjoittavat jullit antavat palautetta sitten suomi24 llä kun eivät täällä uskalla bannia peläten
Tätä en aina tajua.En ole ihan sellainen persoona, jolla kusi päähän nousisi, mutta toki jos oikein haluaa, että mulla olis kusi noussut päähän, niin saahan siitä totta itselleen. Näin on käynyt monissa jutuissa, kuten siinä, että mulla olis M3 bemari. Ei ole, eikä tule.
Tätä en aina tajua.
Vittuako se muille kuuluu, vaikka sulla, mulla tai naapurin vajaaälyisellä Villellä olisi oma helikopteri. Itsellä ei ole Bemaria, mutta iso ja turvallinen auto kuitenkin. Jos on rahaa ja haluaa sillä jotakin hommata, EI SE KUULU KELLEKKÄÄN MUULLE...Suomessa : " Kateus vie kalatkin vedestä ".
Näinpä...Silti : " Koirat haukkuu ja karavaani kulkee " .Täytyy ihmetellä millainen elämä pitää sellaisilla ihmisillä olla, jotka jossain suomi24 palstalla Miken edesottamuksia ruotivat...No Bemari nyt ei ole mikään ihmeen hyvä auto että sitä ei todellakaan kannata kenenkään kadehtia. Varsinkaan näitä teini M3:sia...

Näinpä...Silti : " Koirat haukkuu ja karavaani kulkee " .Täytyy ihmetellä millainen elämä pitää sellaisilla ihmisillä olla, jotka jossain suomi24 palstalla Miken edesottamuksia ruotivat...![]()
Tämä asia on minuakin kyllä ihmetyttäny.Enemmän mä ihmettelen että miten täysjärkiset ihmiset jaksaa lukea näiden vähäjärkisten kirjotuksia ;)
No kun ne pysyis muualla ne jutut ja edes jotenkin järkevinä. Viime kuussa laatua pojille ketjussa kirjoitti yksi nimimerkki näin.No ruoditaanhan siellä nyt jokaisen vähänkin julkisuudessa olevan elämää lähtien jostain vitun johanna tukiaisesta. Enemmän mä ihmettelen että miten täysjärkiset ihmiset jaksaa lukea näiden vähäjärkisten kirjotuksia ;)
Jihaa, Täällä BigMeis taas satuilemassa UncleSamin kanssa. Pistäkää kaikki mulkut piiloon sillä pakkiksen Mikestä on tullu suuri pedofiili: Nelosen kympi-uutisissa kerrottiin Miken nussineen 11-vuotiasta poikaa perseeseen, asiaan liittyi myös se, etää Mike oli syönyt pojan perseestä tulleita kihomatoja???? kuka helvetti tekee tällästä. Itse en ikinä pystyisi tuohon, siksi ylistän Mikee, mutten siltin niin paljon kuin omaa jumalaan " Peter Northia" pete on JUMALa, täynnä saksalaista potentiaalia, uskon että Mike on myös syönyt Peten perseestä matoja. Samaan aikaan kun Pete veistelee Miken peniksestä joulukuusen koristeita. Tässä tällä kertaa, toivotan kaikille upeita runkkaus hetkiä Peter Northin kanssa
Että kyllä te varmaan ymmärrätte, jos jossain vaiheessa alkaa vituttamaan tuo noiden suunsoitto.
En ole ihan sellainen persoona, jolla kusi päähän nousisi, mutta toki jos oikein haluaa, että mulla olis kusi noussut päähän, niin saahan siitä totta itselleen. Näin on käynyt monissa jutuissa, kuten siinä, että mulla olis M3 bemari. Ei ole, eikä tule.