Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nikkeliaspiriini?Kapitalismi voitti sosialismin. Islam taitaa voittaa kapitalismin. Mikä voittaa islamin?
"Mitä useampi sen tekisi, sitä turvallisemmaksi puisto muuttuisi", Koskela sanoo

Eiku hei ymmärretään, ymmärretään ja ymmärretään. Sillä saadaan reppanat sopeutumaan. Tästä on erinomaisia esimerkkejä ympäri...ööö...oota...eiku...tota...Mutta eihän niille saa olla vihasia![]()
Mä laitan pottiin sen mun vakion eli 3+lisä :DJos voitan joskus lotossa 10 miljoonaa niin käytän koko summan viimeistä euroa myöten mamujen veivaamiseen ulos suomesta. Mustassa säkissä tai kanootilla, ihan sama , kunhan vaan lähtevät helvettiin täältä.
Kerro toki oma näkemyksesi naisten autoilukiellon syistä. Vaikkakaan tämä autoilukielto ei varmaakaan ole se asia, jonka takia muslimeja ja heidän tapojaan katsellaan vähän kummeksuen.No onko tämä naisten autoilukielto jotenkin yleinen islamilaisessa maailmassa?
Kerro toki oma näkemyksesi naisten autoilukiellon syistä.
En tiedä syytä, mutta jotenkin aika vaikea nähdä miten se liittyisi islamiin. Näetkö sinä syitä mitkä saisivat sen liittymään islamiin?
Mä en näe yhtään syytä, miksi se ei liittyisi islamiin.En tiedä syytä, mutta jotenkin aika vaikea nähdä miten se liittyisi islamiin. Näetkö sinä syitä mitkä saisivat sen liittymään islamiin?
Oh, snap. Sturmmann! Mites suu nyt pannaan? Yllä oleva ei vissiin ole sitä "oikeaa islamia" vai mitä :lol2:"Islamic scholars in the Kingdom had already issued fatwas (religious edicts) saying that women driving cars was sinful and not permissible in Islam."
http://www.jihadwatch.org/2004/01/islamic-scholar-women-driving-cars-is-a-sinful-thing.html
Ei näyttäisi olevan erityisen laajalle levinnyt islamilainen käsitys...Oh, snap. Sturmmann! Mites suu nyt pannaan? Yllä oleva ei vissiin ole sitä "oikeaa islamia" vai mitä :lol2:
Ja sä voit homoilla taas sen 15 sivua siitä, että lukeeko koraanissa suoraan niin vai ei tai sanoa 100 kertaa,
Kertoisitko Sturmmann taustoistasi.
:lol2: Mutta onko sillä tekemistä islamin kanssa?Ei näyttäisi olevan erityisen laajalle levinnyt islamilainen käsitys...
Naisten ajamisesta on annettu fatwa 45880. http://www.islam-qa.com/en/ref/45880/women driveEn tiedä syytä, mutta jotenkin aika vaikea nähdä miten se liittyisi islamiin. Näetkö sinä syitä mitkä saisivat sen liittymään islamiin?
Mutta onko sillä tekemistä islamin kanssa?
Lue yltä! :lol2:Sheikki Ayed Al-Qarnin mielestä näköjään on, mutta mystisesti käsitys ei ole levinnyt vaikkapa naapurimaa Bahrainiin...
Nöyryytystä ja kyykytystä..kuinka kauan sä haluat jatkaa tätä?

Kertoisitko Sturmmann taustoistasi.
Mä voin paljastaa, kun herra itse ei suvainnut:
Sturmmannilaisista puhumattakaanKuinka kauan sinä haluat jatkaa toisten laittamien linkkien liittämistä omiin viesteihisi?
;)
Niinkauan ku sulta sattuu "unohtumaan" vastata näihin. Ja käsittääkseni linkeillä ei ole sen kummemmin omistajuutta? ;)
Mutta nyt kävi selväksi tosiaan, että Saudi-Arabiassa perustellaan naisten autoilukieltoa islamiin liittyväksi, vaikka tapa ei ole sen laajemmin islamilaisiin maihin levinnyt. Asia selvä!
Hienoa, että tähän ei mennyt kuin pari sivua ennenkuin tajusti asian. Lievää edistymistä on havaittavissa.
Eli herra Hankamäki käytti esimerkkeinä islamiin liittyvistä käytännön ongelmista lähinnä Saudi-Arabian tilannetta, mikä tilanne ei tuntuisi vastaavan monen muun islamilaisen maan tilannetta. Sellaisia ne hankamäkeläiset taitavat vähän olla...
![]()