Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mulla on illalla paremmin aikaa vääntää sulle rautalangasta, mutta mm. Hamas on kieltänyt naisten autoilun islamin perinteiden palauttamiseksi v. 2007. Pointti ei ole kuitenkaan tässä, vaan siinä, että missä islamin kirjoituksia(Koraani ensisijaisena, Hadith Sunnan lähteenä toissijaisena) on tulkittu, siellä nainen sukupuolielimiensä perusteella on toisen luokan kansalaisen asemassa. Koska itse olet kykenemätön perustelemaan omia väitteitäsi, katson velvollisuudekseni selvittää miesten ja naisten tasa-arvoon liittyvän lainsäädännön lähi-idässä, aasiassa indonesiaan saakka, myös pohjois-afrikan sekulaarimpia valtioita mm. marokkoa myöden.

Mitä varten arvon Sturmmann ei voi vastata mun toiseen kysymykseen? Onko liian paha? Kerrataan: Nimeä yksikin islamilainen valtio, jossa ei ilmene toistuvia räikeitä ihmisoikeisrikkomuksia. :Trivial_pursuit:

Mitä varten arvon Sturmmann ei voi vastata mun toiseen kysymykseen? Onko liian paha? Kerrataan: Nimeä yksikin islamilainen valtio, jossa ei ilmene toistuvia räikeitä ihmisoikeisrikkomuksia. :Trivial_pursuit:
Siksi, koska Sturmmann on trolli, joka erektion saadakseen jauhaa paskaa täällä ja jättää tarkoituksella vastaamatta juuri yllä mainitun tyyppisiin kysymyksiin, koska tietää, ettei pysty niihin vastaamaan syyttämättä islamia.

Niinkauan ku sulta sattuu "unohtumaan" vastata näihin.

Vastausaikaa kaksi minuuttia...

Hienoa, että tähän ei mennyt kuin pari sivua ennenkuin tajusti asian.

Kyllähän tuon huomasi, että Saudi-Arabiassa naisten autoilukieltoa perustellaan islamilla, koska asiaan liittyen toimitettiin hyviä linkkejä.

Sturmmannilaisista puhumattakaan

Ihan viihdyttävä tuo herra Hankamäen kirjoitus kyllä oli. "Mikä islamissa mättää?" "
Selvyyden vuoksi olen koonnut seuraavaan muutamia islamiin liittyviä käytännön ongelmia, joiden toivon valottavan, mikä islamin arkipäivässä on vikana." Ja esimerkit lähinnä Saudi-Arabiasta... ;)

Vastausaikaa kaksi minuuttia...

Ei ollut ihan ensimmäinen kerta...

Kyllähän tuon huomasi, että Saudi-Arabiassa naisten autoilukieltoa perustellaan islamilla, koska asiaan liittyen toimitettiin hyviä linkkejä.

Ilman linkkejä sun järjen juoksus ei riittäny käsittämään asiaa :lol2:

Ihan viihdyttävä tuo herra Hankamäen kirjoitus kyllä oli. "Mikä islamissa mättää?" "
Selvyyden vuoksi olen koonnut seuraavaan muutamia islamiin liittyviä käytännön ongelmia, joiden toivon valottavan, mikä islamin arkipäivässä on vikana." Ja esimerkit lähinnä saudi-Arabiasta... ;)
Saudi-Arabia, joka on yksi edistyneimmistä muslimivaltioista. Vai olisiko Hankamäen ehkä kirjoittaa sellainen 200 sivuinen blogikirjoitus ihan vaan sua varten, että olis voinut käydä kaikki mahdolliset muslimivaltiot läpi :lol2:

mutta summasummarum: sä olit taas väärässä ja hyvä niin :)
sä oot oiva esimerkki siitä, kuinka vajaita muslimit voi olla :)

Ai niin mutta sehän olitkin sinä, joka uskoit Hamasin järjestäneen pedofiilihäät!
Ja sinä kannatat lapsiavioliittoja! Ja olet väärässä tässä asiassa ;)

Voi elämä, lopettakaa nyt toi silmäniskujuttu jo. E: Tai hankkikaa huone.
Sturmmann kato kuvittelee ärsyttävänsä noilla hymiöillä allekirjoittanutta niin siksi se niitä viljelee. Mä vaan oon kohtelias ja vastaan niihin :lol2:

Kerro nyt sitten mikä islamilainen valtio olisi ollut parempi esimerkki?

Jos tarkoitukseni olisi ollut koota muutamia islamiin liittyviä käytännön ongelmia, joiden olisin toivonut valottavan, mikä islamin arkipäivässä on vikana, olisin varmaan koonnut sellaisia esimerkkejä, jotka tuntuisivat olevan yleisiä useimmissa islamilaisissa maissa ja jotka siten kuvaisivat sitä mikä islamin arkipäivässä on vikana.

Jos tarkoitukseni olisi ollut koota muutamia islamiin liittyviä käytännön ongelmia, joiden olisin toivonut valottavan, mikä islamin arkipäivässä on vikana, olisin varmaan koonnut sellaisia esimerkkejä, jotka tuntuisivat olevan yleisiä useimmissa islamilaisissa maissa ja jotka siten kuvaisivat sitä mikä islamin arkipäivässä on vikana.
No mikset tee sitä, kun kerran muiden esityksissä tuntuu olevan sun mielestä kovasti vikaa? Mä jään odottelemaan selontekoa...

Jää rauhassa.

Toki jään. Sä kun oot täällä todistelemassa jotain niin, mikset kyhää säkenöivää kirjoitusta, joka laittaa veitsenterävillä faktoilla, lainauksilla ja tilastoilla kaikki halla-aholaiset ja hankamäkiläiset kerralla suohon?

Jumankauta. Siltä onnistui lainausten teko!
Sulta taas ei onnistunu oman asias puolustaminen vieläkään :)

Back
Ylös Bottom