Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siksi, koska Sturmmann on trolli, joka erektion saadakseen jauhaa paskaa täällä ja jättää tarkoituksella vastaamatta juuri yllä mainitun tyyppisiin kysymyksiin, koska tietää, ettei pysty niihin vastaamaan syyttämättä islamia.Mitä varten arvon Sturmmann ei voi vastata mun toiseen kysymykseen? Onko liian paha? Kerrataan: Nimeä yksikin islamilainen valtio, jossa ei ilmene toistuvia räikeitä ihmisoikeisrikkomuksia. :Trivial_pursuit:
Niinkauan ku sulta sattuu "unohtumaan" vastata näihin.
Hienoa, että tähän ei mennyt kuin pari sivua ennenkuin tajusti asian.
Sturmmannilaisista puhumattakaan
Saudi-Arabia, joka on yksi edistyneimmistä muslimivaltioista. Vai olisiko Hankamäen ehkä kirjoittaa sellainen 200 sivuinen blogikirjoitus ihan vaan sua varten, että olis voinut käydä kaikki mahdolliset muslimivaltiot läpi :lol2:Vastausaikaa kaksi minuuttia...
Ei ollut ihan ensimmäinen kerta...
Kyllähän tuon huomasi, että Saudi-Arabiassa naisten autoilukieltoa perustellaan islamilla, koska asiaan liittyen toimitettiin hyviä linkkejä.
Ilman linkkejä sun järjen juoksus ei riittäny käsittämään asiaa :lol2:
Ihan viihdyttävä tuo herra Hankamäen kirjoitus kyllä oli. "Mikä islamissa mättää?" "
Selvyyden vuoksi olen koonnut seuraavaan muutamia islamiin liittyviä käytännön ongelmia, joiden toivon valottavan, mikä islamin arkipäivässä on vikana." Ja esimerkit lähinnä saudi-Arabiasta... ;)

mutta summasummarum: sä olit taas väärässä ja hyvä niin![]()
Saudi-Arabia, joka on yksi edistyneimmistä muslimivaltioista.
Ja monessa muussa ;)Vähän niin kuin Hamasin järjestämien pedofiilihäidenkin suhteen... ;)
Ja monessa muussa ;)
Ja sinä kannatat lapsiavioliittoja! Ja olet väärässä tässä asiassa ;)Ai niin mutta sehän olitkin sinä, joka uskoit Hamasin järjestäneen pedofiilihäät!
Sturmmann kato kuvittelee ärsyttävänsä noilla hymiöillä allekirjoittanutta niin siksi se niitä viljelee. Mä vaan oon kohtelias ja vastaan niihin :lol2:Voi elämä, lopettakaa nyt toi silmäniskujuttu jo. E: Tai hankkikaa huone.
Kerro nyt sitten mikä islamilainen valtio olisi ollut parempi esimerkki?
No mikset tee sitä, kun kerran muiden esityksissä tuntuu olevan sun mielestä kovasti vikaa? Mä jään odottelemaan selontekoa...Jos tarkoitukseni olisi ollut koota muutamia islamiin liittyviä käytännön ongelmia, joiden olisin toivonut valottavan, mikä islamin arkipäivässä on vikana, olisin varmaan koonnut sellaisia esimerkkejä, jotka tuntuisivat olevan yleisiä useimmissa islamilaisissa maissa ja jotka siten kuvaisivat sitä mikä islamin arkipäivässä on vikana.
Ja olet väärässä tässä asiassa
No mikset tee sitä, kun kerran muiden esityksissä tuntuu olevan sun mielestä kovasti vikaa?
Originally Posted by Rankkuri
Ja olet väärässä tässä asiassa
Kyllä.

No, sä voisit tehdä hienon koosteen siitä, mikä islamin arkipäivässa on hienoa. Jään odottelemaan selontekoa...Koska en ole väittänyt islamin arkipäivässä olevan vikaa.
Sulta taas ei onnistunu oman asias puolustaminen vieläkäänJää rauhassa.
Toki jään. Sä kun oot täällä todistelemassa jotain niin, mikset kyhää säkenöivää kirjoitusta, joka laittaa veitsenterävillä faktoilla, lainauksilla ja tilastoilla kaikki halla-aholaiset ja hankamäkiläiset kerralla suohon?
Jumankauta. Siltä onnistui lainausten teko!