Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En mene vannomaan, mutta esim. sanaa suspension kai käytetään monesti iskareiden ja jousien kombosta, vaikka käsittääkseni kääntyy tarkemmin sanaan pyöräntuenta.

suspension kyllä tarkoittaa jousitusta näin yleensä... pyöräntuennalla ei ole mitään tekemistä tuon sanan kanssa...

Osaisko joku muuten kertoo mikä mun kännykässä on, kun kattoo puhelimen muistia niin 41 mt käytetty, (vajaa 1mt jäljellä) mut sitä ei oo missään käytössä. ei viesteissä, kuvissa, musassa jne. mihin helvettiin voi kulua 98% puhelimen muistista ?

nokian n73 me kyseessä

Olen tilaamassa netistä toorisia piilolinssejä, ja törmäsin erääseen seikkaan joka kaipaa vähän selvitystä. Eli voisiko joku sen verran neuvoa, että jos mulla on optikon kortissa vasemman silmän akseli 160 ja oikean 50, ja verkkokauppojen valikoista löytyy vain 90 ja 180, niin valitsenko vasemmalle silmälle tuon 180 ja oikealle 90 vai tulenko noilla yleensä näkemään jos ero on noin suuri (20 ja 40)?

Pesin suihkun ja saunan kaakelilattiat. Saumoihin jäi vähän tummaa möhnää 3 pesukerrankin jälkeen.

Mikä on se legendaarinen aine joka repii pas.. pois raoistaan! Mieluiten semmosta myrkkyä joka ei tapa käsittelijäänsäkin, toimivia kokemuksia?

Pesin suihkun ja saunan kaakelilattiat. Saumoihin jäi vähän tummaa möhnää 3 pesukerrankin jälkeen.

Mikä on se legendaarinen aine joka repii pas.. pois raoistaan! Mieluiten semmosta myrkkyä joka ei tapa käsittelijäänsäkin, toimivia kokemuksia?

Mulla on sellainen käsitys että sellaiset höyrylaitteet irroittaa saumoista tehokkaasti kaikenlaisen lian. Eli sellainen joka puskee kuumaa vesihöyryä kovalla paineella. Vannomaan en mene ja omakohtaisia kokemuksiahan ei ole... :)

Konetiskiaine. Perhetuttumme pesi sillä kerran vessan kaakelit, ja oli niin jytyä kamaa ettei ole sen koommin uskaltanut putsata sillä astioita.:D

Mulla on sellainen käsitys että sellaiset höyrylaitteet irroittaa saumoista tehokkaasti kaikenlaisen lian. Eli sellainen joka puskee kuumaa vesihöyryä kovalla paineella. Vannomaan en mene ja omakohtaisia kokemuksiahan ei ole... :)

lidlissä on nyt semmonen höyrypuhdistin jotai 23e. paine tuskin kovin kova on, mutta luulis lian irtoavan kuitenkin.

Kiitoksia. Kokeilen konetiskiainetta tai luulis että pyykinpesujauhe ajaa liki saman asian. Raemaisuus on varmasti vaan etu tossa.

Höyrypuhdistimia voi vissii vuokratakin. 23e ei ole paha, pistetään muistutus tussilla kaakeliin. ;)

cif_power_cream_sprey.jpg
+
114592.jpg

Tuommonen yhdistelmä on ainakin itsellä toiminut.

Minkä takia iltalehti tekee usein hirveän haloon kun jossain naantalissa menehtyy 5 nuorta ja samalla joka puolella Suomea menehtyy jonkun omainen ties mistä syystä, eivätkä he saa Haloselta kuiteskaan surunvalitteluja saati paljonkaan palstatilaa lehdistä jos ollenkaan?

Voiko Nordean maksuautomaatilla maksaa laskuja Osuuspankin electronilla? Eli mulla on tili tuolla OP:ssa, eikä lähimaastosta löydy kuin tuo Nordean maksuautomaatti jota voisin ruveta käyttämään. Maksaako tuo toisen pankin maksuautomaatin käyttäminen jotain?
Ei ole vielä tullut nettitunnuksia hankittua, mutta eiköhän nekin voisi joskus hommata.

Voiko Nordean maksuautomaatilla maksaa laskuja Osuuspankin electronilla? Eli mulla on tili tuolla OP:ssa, eikä lähimaastosta löydy kuin tuo Nordean maksuautomaatti jota voisin ruveta käyttämään. Maksaako tuo toisen pankin maksuautomaatin käyttäminen jotain?
Ei ole vielä tullut nettitunnuksia hankittua, mutta eiköhän nekin voisi joskus hommata.

Et voi. Maksuautomaatit ovat muutenkin katoavat laji joten siirry edes 90-luvulle ja hommaa verkkopankkitunnukset.

Back
Ylös Bottom