Tuntuu olevan. Viimeinen päivitys mulla on 13.10.onko taas antivirilla jotain problemaa päivitysten kanssa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu olevan. Viimeinen päivitys mulla on 13.10.onko taas antivirilla jotain problemaa päivitysten kanssa?
Finnairin info: KäsimatkatavaratLennän huomenna lappiin ja aloin miettimään että saako käsimatkatavaroissa olla esim. hiusgeeliä, hammastahnaa, deodorant stickiä?
Tämä sen takia kun en ole kun muutaman päivän ja otan vain pienen laukun koneeseen sisään.
Tai vaikkapa broilerikiusausta tehtäessä broilerisuikaleet pitää kypsentää ensin ennen uuniin laittoa?
Mietin tossa että saako kännit jos juo 4 pulloo suuvettä:D
Tuntuu olevan. Viimeinen päivitys mulla on 13.10.
Ilmainensanakirja.fi antaa curd tai quarkMikä on maitorahka englanniksi? Sanakirja antaa curd mutta kuulostaa oudolta ...
My computerin ylle hiiri, hiirellä right click -> properties ja siinä se sit näkyykin, ainakin win7:ssa, vistassa ehkä parin mutkan kautta, mutta siellä se kyllä on.mistäs saan selville onko mun vista 32 -vai 64 bittinen?
Pistetään johonkin lukulaitteeseen vai?Käykös matkahuollolle koulun kirjoittama opiskelutodistus että saa sen opiskelija-alennuksen? Joskus kuulin ettei ainakaan VR:lle käy, mutta miten matkahuolto? Tampereella asun ja kortti pitäisi hommata (varmaan sen jolla voi kuukauden ajan mennä busseilla niin monet kerrat kun lystää).
Ja koska en ole noilla busseilla ennen mennyt, niin miten sitä korttia käytetään?Pistetään johonkin lukulaitteeseen vai?
Minne Helsingissä voi viedä vanhat vaattet? UFFin lisäksi. Pelastusarmeija? Joku joka hakisi himasta ehkä.