Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

cif_power_cream_sprey.jpg
+
114592.jpg

Tuommonen yhdistelmä on ainakin itsellä toiminut.

Cif on surkeeta.. Jos lattiiaa sillä hinkkaa niin mulla ainaki jää "pölyiseksi" lattia, vaikka kuinka huuhtelisin. Tulee sellainen hieno hiekkaranta efekti kun menee seuraavan kerran suihkuun. Cillit bang.in olen todennut tähän mennessä parhaimmaksi, ei tarvi hinkata ku levittää sen ja minuutin päästä pyyhkäseen niin johan kiiltää kylppäri.
0223006_l.jpg

Tää on jo noloa, mutta kaikki tällä palstalla hokee sanaa "IMO", mitä se tarkoittaa?

ps. Ei saa nauraa mulle: D

IMO = In My Opinion = Mun mielestä

Okei, kiitti: D

Mistä mä löytäisin dj:n meidän pikkujouluhin ja mielellään edullisesti. Siis henkilön, joka osaa käyttää sellaista "dj-cd-soitinta" tai jolla on oma soitin? Mistä niitä kantsii lähteä kyselemään Helsingissä?

Miten saa vaihettua Wintoosa Live Messengerissä sähköpostin millä niinku muut hakee minuu kaveriksi? siis sen entisen tilalle uusi?

Mee msn live-sivulle netissä ja vaihda sitä kautta(saattaa sit kestää muutaman tunnin et alat näkyä kaikille kontakteille uudella osoitteella).

Ulkomailla oon ollut vähä aikaa, niin kertokaas miten Radio Rockin Heikilän maratoonissa loppujen lopuksi kävi?
toivottavasti delas.

Back
Ylös Bottom