Vittu, että jaksaa Turmanni vängätä.
Yritän vastata selkokielellä minulle esitettyihin kysymyksiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu, että jaksaa Turmanni vängätä.
No voihan työikäinen olla vaikka 18-65 vuotias ja nuori mies on ehkä 16-25 vuotias.
Miksi olisi pitänyt kertoa? Eihän se mitään olellista muutosta asiaan olisi tuonut.Hänen olisi pitänyt kertoa asia niin kuin se on. Eli että kyse on nuorista mustista miehistä, ei työikäisistä mustista miehistä.
Ei tuolla linkissa sanota, että Koraanissa ei mainita Muhammadin ja Aishan suhdetta.http://www.helmet.fi/search*fin/X?S...cope=9&m=&l=&b=&Da=&Db=&Submit.x=0&Submit.y=0
Tuolta löytyy ainakin! Tuo on Koraanin tulkintaa, koska oletan, ettet osaa arabiaa.
Miksi olisi pitänyt kertoa?
Eihän se mitään olellista muutosta asiaan olisi tuonut.
Ei tuolla linkissa sanota, että Koraanissa ei mainita Muhammadin ja Aishan suhdetta.
Eihän sillä ole mitään merkitystä, koska asia ei kiinnosta ketään muuta kuin sua.Silloin hän ei olisi juksannut.
Paitsi että liitti lusimisen, ehdonalaisen jne. suurempaan joukkoon mustia miehiä...
Eiku sä väitit, että siellä ei mainita niin todista sä väitteesLuet vain sen Koraanin, niin huomaat, että siellä ei asiasta mainita. Voiko parempaa lähdettä enää olla!? Ja toinen aika hyvä lähde on se, että kukaan ei ole tätä väitettä todistanut.
Samalla tavalla voit lukea Seitsemän veljestä ja huomata, että siellä ei mainita Rankkurin olevan vellihousu. Ei siihenkään löydy nettilinkkiä.
Mutta jos joku väittää, että Koraanissa mainitaan Aishan ja Muhammedin suhteesta, niin todistakoon väitteensä. Tiedä vaikka tälläkin palstalla olisi tällaista käsitystä esiintynyt. Ainakaan Halla-aho ei ole tätä todistanut. Yleensä jonkin asian esittäjän pitäisi todistaa väitteensä paikkansa pitävyys. Muuten ollaan hyvin äkkiä käänteisen todistustaakan pyörteissä ja se se vasta on kauhea paikka!
Ihan ku sä alkaisit hermostumaan pikkuhiljaa tähän sun omaan leikkiis.
Ai, ku tää on hauskaa.Eihän sillä ole mitään merkitystä, koska asia ei kiinnosta ketään muuta kuin sua.
Eiku sä väitit, että siellä ei mainita niin todista sä väittees
Eli Halla-aho veti oikeastaan kaikessa rasistisuudessaan "lievempään" suuntaan. Oletko nyt sitä mieltä, että Halla-ahon olisi pitänyt jyrkemmin antaa ruoskaa tässä asiassa? Se kyllä selittäisi natsi-Saksaan viittaavan nimimerkkisi.
joka ei sekään tee asiasta millään tavalla merkityksellistä.Minusta tuntuu, että tuolla edellisellä sivullakin on esimerkki siitä, että asia jossain määrin kiinnostaa ainakin yhtä toista kirjoittajaa.
Niinhän sä sanoit jo aikaisemminkin että saan jatkaa yksin, mutta et sittenkään malttanut olla palaamatta.Tämä todellakin on hauskaa. Mitä enemmän kirjoitat sitä hauskemmaksi tämä muuttuu.
Todisteena on se, että siellä ei lue asiasta. Lähteenä Koraani.
Tästä asiasta saat jatkossa jatkaa yksin. Jos Halla-aho tai joku muu perustelee väiteensä, jonka mukaan Koraanissa on mainintaa Aishan ja Muhammedin sukupuolisuhteen alkamisesta, niin palaan asiaan.
Todisteena on se, että siellä lukee asiasta. Lähteenä Koraani.
"Islamin pääsuuntauksista toisen, sunnalaisuuden, perimätiedosta kerätty kirja Sahih al-Bukhari on yksi tämän pääsuuntauksen kannattajien Koraanin jälkeen luotettavimpana pitämä uskonnollinen kirja. Ainakin Sahih al-Bukhari kertoo Muhammadin kihlautuneen Aišan kanssa tämän ollessa kuusivuotias."
↑ Center for Muslim-Jewish Engagements, University of Southern California
↑ Answerin Islam
↑ Watt, "Aisha", Encyclopedia of Islam Online
joka ei sekään tee asiasta millään tavalla merkityksellistä.
Mä en oo väittäny mitään, sä väitit, joten sun logiikalla todistustaakka on sulla. Mä sanoin, että voisin sanoa näin...siinä on ero!!No laitapa sieltä kyseinen kohta meille luettavaksi! ;)
Juuri näin!
Mitä sillä on väliä? Sun lähtökohtas oli, että noi merkityksettömät virheet teki koko Halla-ahon tuotannosta valheellista sontaa. Ei mun väitteiden todenmukaisuudella oo mitään merkitystä.Mutta todisti heti väitteesi siitä, että asia ei kiinnosta muita kuin minua, vääräksi.
Mä en oo väittäny mitään, sä väitit, joten sun logiikalla todistustaakka on sulla.
Tästä asiasta saat jatkossa jatkaa yksin. Jos Halla-aho tai joku muu perustelee väiteensä, jonka mukaan Koraanissa on mainintaa Aishan ja Muhammedin sukupuolisuhteen alkamisesta, niin palaan asiaan.
Mitä sillä on väliä?