Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, tuo rikostutkinta yleensäkin on kyllä sellaista demokratian halveksimista, että en pahempaa tiedä.Suomessa ei ole ollut ennnen mielenosoituksia? Demokratia anyone?
Nää iltalehden lihaskimput on kyllä toinen toistaan hurjempia.- Olen tehnyt viiden tai kuuden toiston sarjoja 80 tai 85 kilolla, Nousiainen paljasti.

Lainaus jutusta:Opiskelijat myyvät seksiä rahapulassa
Mites työttömät, haluuko kukaan peffaa?

Tietty jos ei duunia löydy niin on kyllä ikävää, mutta kyllä pitää säästää pahan päivän varalle. En ole kuullut kenestäkään, joka on duunia yrittänyt saada muttei ole moneen vuoteen saanut. Niistä toki kuulee koko ajan jotka shoppaavat guessin laukkuja ja känniääliöivät onnelassa, ja valittavat kaikesta muun muassa siitä kun opiskelijoille ei anneta tarpeeksi rahaa.
Tuon huoraamisen houkutushan nimenomaan on siinä, että siinä saa parilla panolla saman summan rahaa, minkä eteen pitäis normaalisti kökkiä kuukaus jossain kassalla. Aika helppoa rahaa.
Ööö, ei ole. Ei ole useimmissa tapauksissa edes yhdessä asumistuen kanssa. Nopeasti laskettuna opintotuki + asumistuki voi maksimissaan olla karvan verran alle 500 €. Ja sitten kun katselee vaikkapa stadin vuokratasoa niin saa olla aika velho, että vuokran jälkeen jää käteen 400 €.Niin ja mitä helvettiä siitä koko aika valitetaan. Kesällä kun käy duunissa n.3kk niin pitäisi jäädä säästöön n.tonni per kuukaus. Ja talvella saa kuitenkin sitä opintotukea joka on vuokrasta riippuen kuitenkin se parisen sataa enempi kun vuokra, jolloin tekee ehkä satasen tai pari tappiota ja voi syödä muutakin kun tonnikalaa. Eli safkaan ja muuhun jäisi jopa 400 kuussa. Jos ei ole hc-potari, selviää kyllä 200 eurolla ruoista, jolloin se tappio-osuus on vapaa-ajan kulut, jotka on ihan itestä kiinni kuinka tuhlaavainen on. Ite oon tehnyt voittoa koko opiskeluajan(vain n.3kk kesäduunit ei muuta), eikä oo tarvinnu panna mirrejä rahaa vastaan
Tietty jos ei duunia löydy niin on kyllä ikävää, mutta kyllä pitää säästää pahan päivän varalle. En ole kuullut kenestäkään, joka on duunia yrittänyt saada muttei ole moneen vuoteen saanut. Niistä toki kuulee koko ajan jotka shoppaavat guessin laukkuja ja känniääliöivät onnelassa, ja valittavat kaikesta muun muassa siitä kun opiskelijoille ei anneta tarpeeksi rahaa.
Tuossa artikkelissa sanottiin, että erityisesti ulkomaalaiset opiskelijat ovat vaarassa joutua tälle alalle, kun ulkomaalaisen on hankala löytää töitä Suomesta.Mä olen ainakin aina onnistunut saamaan töitä tarvitessani. Helppoa se ei oo aina ollut löytää, ja joistakin työtehtävistä on ollu glamour kaukana (mm. vartijan hommat ei ihan ollu mua varten), mut olen tehny niitä hommia, mitä on työkkärin sivuilla tarjolla kulloinkin ollu. Ja aina on ollu jotain. Nyt on vissiin vaan kyse siitä, että ei oo tarpeeks fiinejä töitä tarjolla....:curs:
Jos ei halua tinkiä elintasostaan, pitää tehdä töitä koko ajan opintojen ohella. Mut se nyt on mun mielestä ihan ok. Tuohon noi työtehtävät vaihtelua paahtamisen keskelle.