Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

- Olen tehnyt viiden tai kuuden toiston sarjoja 80 tai 85 kilolla, Nousiainen paljasti.
Nää iltalehden lihaskimput on kyllä toinen toistaan hurjempia.:rock:

E: niin siis penkkipunnerrus oli tuossa lainatussa kohdassa kyseessä, kuinkas muutenkaan.

Mulla tökkäs silmään tarina, kuinka joku oli ajautunu myymään persettään työpaikan konkurssin myötä. Eipä sitten tullu mieleen hakee rahojaan palkkaturvasta, vaan toi oli ratkasu tilanteeseen. Ja miks se ei hakenu uutta työpaikkaa? Voi elämänkevät. Mä taidan olla vanhanaikainen.

Niin ja mitä helvettiä siitä koko aika valitetaan. Kesällä kun käy duunissa n.3kk niin pitäisi jäädä säästöön n.tonni per kuukaus. Ja talvella saa kuitenkin sitä opintotukea joka on vuokrasta riippuen kuitenkin se parisen sataa enempi kun vuokra, jolloin tekee ehkä satasen tai pari tappiota ja voi syödä muutakin kun tonnikalaa. Eli safkaan ja muuhun jäisi jopa 400 kuussa. Jos ei ole hc-potari, selviää kyllä 200 eurolla ruoista, jolloin se tappio-osuus on vapaa-ajan kulut, jotka on ihan itestä kiinni kuinka tuhlaavainen on. Ite oon tehnyt voittoa koko opiskeluajan(vain n.3kk kesäduunit ei muuta), eikä oo tarvinnu panna mirrejä rahaa vastaan:david:

Tietty jos ei duunia löydy niin on kyllä ikävää, mutta kyllä pitää säästää pahan päivän varalle. En ole kuullut kenestäkään, joka on duunia yrittänyt saada muttei ole moneen vuoteen saanut. Niistä toki kuulee koko ajan jotka shoppaavat guessin laukkuja ja känniääliöivät onnelassa, ja valittavat kaikesta muun muassa siitä kun opiskelijoille ei anneta tarpeeksi rahaa.

Tietty jos ei duunia löydy niin on kyllä ikävää, mutta kyllä pitää säästää pahan päivän varalle. En ole kuullut kenestäkään, joka on duunia yrittänyt saada muttei ole moneen vuoteen saanut. Niistä toki kuulee koko ajan jotka shoppaavat guessin laukkuja ja känniääliöivät onnelassa, ja valittavat kaikesta muun muassa siitä kun opiskelijoille ei anneta tarpeeksi rahaa.

Mä olen ainakin aina onnistunut saamaan töitä tarvitessani. Helppoa se ei oo aina ollut löytää, ja joistakin työtehtävistä on ollu glamour kaukana (mm. vartijan hommat ei ihan ollu mua varten), mut olen tehny niitä hommia, mitä on työkkärin sivuilla tarjolla kulloinkin ollu. Ja aina on ollu jotain. Nyt on vissiin vaan kyse siitä, että ei oo tarpeeks fiinejä töitä tarjolla....:curs:

Jos ei halua tinkiä elintasostaan, pitää tehdä töitä koko ajan opintojen ohella. Mut se nyt on mun mielestä ihan ok. Tuohon noi työtehtävät vaihtelua paahtamisen keskelle.

Tuon huoraamisen houkutushan nimenomaan on siinä, että siinä saa parilla panolla saman summan rahaa, minkä eteen pitäis normaalisti kökkiä kuukaus jossain kassalla. Aika helppoa rahaa.

Tuon huoraamisen houkutushan nimenomaan on siinä, että siinä saa parilla panolla saman summan rahaa, minkä eteen pitäis normaalisti kökkiä kuukaus jossain kassalla. Aika helppoa rahaa.

Juu sen mäkin tajuan, mut eihän kukaan itseään kunnioittava ihminen tee niin. Monet muutkin asiat on välillä houkuttavia, mut koska mua ohjaa sisäinen moraali, jätän tekemättä. En lunttaa tentissä, enkä varasta kaupasta, tai petä puolisoani, vaikka ne ois helppoja ratkaisuja, koska mun omatunto sanoo, et ne on väärin. Haluan oppia asiat itseäni varten, enkä numeroita varten, ja haluan maksaa tavarat töissä tienaamallani rahalla, enkä varastetulla rahalla tai häväistyllä minäkuvalla. Ja vaikka kukaan muu ei tietäis, että oisin luntannu, varastanu, huorannu tai pettäny, niin itse en tollaisten tekemisten jälkeen itseni kanssa kykenisi elämään.

Kyllä mä voisin jollekkin vanhemmalle rouvalle antaa vähän patukkaa jos siitä saisi sen 500e.
Itse olen opiskelija ja tiukkaa on, mutta esim juominen ja ulkona syöminen on sellaisia, jotka vie rahaa ja paljon. Käyn töissä silloin tällöin ja palkka on enemmän kuin siedettävä vaikka duuni on hyvinkin paskaa, mutta kyllä sitä söisi vaikka ydinjätettä jos siitä saisi paljon rahaa.

Ei varmaan ole vaikeaa saada nuoren nätin naisen myydä itseään joko netin välityksellä tai sillä perinteisellä tavalla. Nyt kun olen Bangkokissa, täällä samaisessa paikassa asuu yksi nuori nätihkö hyväkroppainen venakko joka netin välityksellä tekee ks. hommaa. Tehnyt jo ainakin vuoden täällä ja mikäs siinä kun homma toimii. Helppoa rahaa, kuten nimim. ladybird sanoikin.

Niin ja mitä helvettiä siitä koko aika valitetaan. Kesällä kun käy duunissa n.3kk niin pitäisi jäädä säästöön n.tonni per kuukaus. Ja talvella saa kuitenkin sitä opintotukea joka on vuokrasta riippuen kuitenkin se parisen sataa enempi kun vuokra, jolloin tekee ehkä satasen tai pari tappiota ja voi syödä muutakin kun tonnikalaa. Eli safkaan ja muuhun jäisi jopa 400 kuussa. Jos ei ole hc-potari, selviää kyllä 200 eurolla ruoista, jolloin se tappio-osuus on vapaa-ajan kulut, jotka on ihan itestä kiinni kuinka tuhlaavainen on. Ite oon tehnyt voittoa koko opiskeluajan(vain n.3kk kesäduunit ei muuta), eikä oo tarvinnu panna mirrejä rahaa vastaan:david:

Ööö, ei ole. Ei ole useimmissa tapauksissa edes yhdessä asumistuen kanssa. Nopeasti laskettuna opintotuki + asumistuki voi maksimissaan olla karvan verran alle 500 €. Ja sitten kun katselee vaikkapa stadin vuokratasoa niin saa olla aika velho, että vuokran jälkeen jää käteen 400 €.

Mä olen ainakin aina onnistunut saamaan töitä tarvitessani. Helppoa se ei oo aina ollut löytää, ja joistakin työtehtävistä on ollu glamour kaukana (mm. vartijan hommat ei ihan ollu mua varten), mut olen tehny niitä hommia, mitä on työkkärin sivuilla tarjolla kulloinkin ollu. Ja aina on ollu jotain. Nyt on vissiin vaan kyse siitä, että ei oo tarpeeks fiinejä töitä tarjolla....:curs:

Jos ei halua tinkiä elintasostaan, pitää tehdä töitä koko ajan opintojen ohella. Mut se nyt on mun mielestä ihan ok. Tuohon noi työtehtävät vaihtelua paahtamisen keskelle.
Tuossa artikkelissa sanottiin, että erityisesti ulkomaalaiset opiskelijat ovat vaarassa joutua tälle alalle, kun ulkomaalaisen on hankala löytää töitä Suomesta.

Back
Ylös Bottom