Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hyvä juttu jos tähän tredin alkuun joku mode osais laittaa ihan "Poll": in , niin varmasti tulis enemmän vastauksia, uskaltais vastata myös ne jotka ei uskalla tähän sitä myöntää:D

Jahans! eli "muista pyhittää lepopäiväsi" tarkoittaa, että muista hyväksyä lepopäiväsi. Mutta nyt voin vastata kysymykseesi:

Kuka tahansa muu olisi ymmärtänyt konnotaation tässä tapauksessa. Tosin sun tarkoitushakuisuutes huomioiden en ihmettele ollenkaan, että et edes yritä ymmärtää.

Sä et edelleenkään muista, että kaikki se mitä profeetta Muhammed teki pidetään oikeana islamissa, koska hän oli näin suomalaisittain sanottuna miesten mies, eikä tehnyt väärin.

Mikkisen kanssa samaa mieltä Sturmmann trolli voisi painua takaisin luolaansa, talvikin on tulossa.

Sä et edelleenkään muista, että kaikki se mitä profeetta Muhammed teki pidetään oikeana islamissa, koska hän oli näin suomalaisittain sanottuna miesten mies, eikä tehnyt väärin.

Juu. Ja osa muslimeista tosiaan pitää noita Muslimin ja Bukharin Haditheja arvossaan.

Mikkisen kanssa samaa mieltä Sturmmann trolli voisi painua takaisin luolaansa, talvikin on tulossa.

Juu. Kyllä se sopii. Joku muu taisikin mainita, että täällä ei oikein voi olla eri mieltä asioista... :)

Mutta minulle riittääkin oikeastaan, että sain tännekin tuotua esille tuon Jussi-pojan deduktiivisen päättelyn virheellisyyden ja bonuksena äimistellä sitä, että "uutiset" pedofiilihäistä tuntuivat menevän aika kivasti monella läpi täällä. ;)

Kuka tahansa muu olisi ymmärtänyt konnotaation tässä tapauksessa. Tosin sun tarkoitushakuisuutes huomioiden en ihmettele ollenkaan, että et edes yritä ymmärtää.

Pointti oli siinä, että miksi kirjoittaa mahtipontisesti pyhittämisestä, jos oikeasti tarkoittaakin ihan vain hyväksymistä. Kuulostiko se jotenkin komiammalta. Ai niin. Jussi-poika käytti termiä pyhittää, joten ei kun apinoimaan, vaikka ei ihan tietäisikään mistä on kyse. ;)

Sinähän väyrystelet kuin idolisi konsanaan. Tässä kirjoitukseni:
Ja tässä:

Originally posted by Sturmmann
Kamoon! Ei tuosta ole kyse. Kävipä vain ilmi, että paskaa kirjoittaa tuokin. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

No eipä niitä tarvitse pyöritellä. Herra kirjoittaa paskaa ja varmaan jatkaakin vielä paskan kirjoittamista..

Monet kuvittelevat, että kyseessä on älykkö, jonka ajatukset ovat aina tooooosi hyvin perusteltuja. Sitten niistä paljastuukin virheitä

Jussi-poikahan on itsekin myöntänyt kirjoittaneensa paskaa. Etsivä löytää..

Tiedätkö, että on typerää ruveta jälkeenpäin kieltämään kirjoittaneensa jotakin foorumille, josta kaikki on löydettävissä. Vastaa siis puheistasi ja postaa perusteluineen kaikki se paska, mitä tämä herra kirjoittaa.

Tiedätkö, että on typerää ruveta jälkeenpäin kieltämään kirjoittaneensa jotakin foorumille, josta kaikki on löydettävissä. Vastaa siis puheistasi ja postaa perusteluineen kaikki se paska, mitä tämä herra kirjoittaa.

Miksi ihmeessä postaisin enemmän kuin kaksi virhettä? Olen kertonut hänen kirjoituksestaan paljastuneen virheitä. Kaksi virhettäkin on jo "virheitä". :)

edit. Uusimpaan hengentuotteeseensa hän on jonkun virheensä näköjään korjannutkin...

Miksi ihmeessä postaisin enemmän kuin kaksi virhettä? Olen kertonut hänen kirjoituksestaan paljastuneen virheitä. Kaksi virhettäkin on jo "virheitä". :)

edit. Uusimpaan hengentuotteeseensa hän on jonkun virheensä näköjään korjannutkin...
Ja minä olen sanonut näin aikaisemmin ketjussa:

Ihan jotta se korpeais sua ja kaikki muutkin näkis täällä, mihin sun argumentaatios perustuu. Saivarteluun ja semantiikkaan.

Ja tämä tuli jälleen todistettua.

Hyvä, että sentään sen myönnät, ettet pysty kahta virhettä enempää löytämään yli 250:sta kirjoituksesta. Tässä valossa voidaan aika perustellusti sanoa, että se joka puhuu paskaa olet sinä.

Tuolla äskeisessä viestissäni osoitin kolmannen ja pistetään vielä neljäs, koska se on aika hilpeä:

Vähintään kolmannes työikäisistä mustista miehistä on vankilassa tai ehdonalaisessa.

Tuolla äskeisessä viestissäni osoitin kolmannen ja pistetään vielä neljäs, koska se on aika hilpeä:
Kyllä mäkin osaan postata lauseita. Väitteiden perusteleminen antais vähän uskottavuutta.

Sun ilmiselvä tarkoitukses oli saada Halla-aho näyttämään täysin epäpätevältä kaverilta, jonka tekstit kuhisee asiavirheitä. Ei tainnu ihan onnistua. Tosin sä saatat edelleen luulla todistanees sen aukottomasti..

Juu. Ja osa muslimeista tosiaan pitää noita Muslimin ja Bukharin Haditheja arvossaan.
Tuo Bukharin Hadith kun tuntuu olevan korkeassa arvossa Islamissa, kun wikipediassakin kerrotaan:
Muhammad ibn Ismail al-Bukhari, popularly known as Al-Bukhari (Arabic: البخاري‎) or Imam Bukhari (194/810-256/870), was a famous Sunni Islamic scholar of Bukharian/Persian (Tajik) ancestry, best known for authoring the hadith collection named Sahih Bukhari, a collection which Sunni Muslims regard as the most authentic (Arabic: Sahih) of all hadith compilations and the most authoritative book after the Qur'an.

Kerros nyt kuinka suuri osa muslimeista pitää tuota Hadithia valheena, epäluotettavana jne. jne. Mun maallikkoarvioni on, että aika pieni osa.

Juu. Kyllä se sopii. Joku muu taisikin mainita, että täällä ei oikein voi olla eri mieltä asioista... :)
Ole rauhassa eri mieltä asioista mutta jos tahdot jonkun suhtautuvan suhun vakavasti niin jätä pois selkeät tahalliset väärinymmärykset, joista jokainen näkee läpi ja annas vähän lisää perusteita noilla väitteillesi ja puolustusargumenteillesi. Semanttinen ja retorinen kikkailu ei kestä loputtomiin.

Kuten tässäkin:
Pointti oli siinä, että miksi kirjoittaa mahtipontisesti pyhittämisestä, jos oikeasti tarkoittaakin ihan vain hyväksymistä. Kuulostiko se jotenkin komiammalta. Ai niin. Jussi-poika käytti termiä pyhittää, joten ei kun apinoimaan, vaikka ei ihan tietäisikään mistä on kyse. ;)
Oi, että kun on kiva tivata ihmisiltä "pyhitys" sanan etymologiaa. :hyvä: :hyper: Aletaanko seuraavaksi kinastella miksi osterin nimi on osteri - Taotao:ta lainatakseni.

Jos sä et ymmärrä pyhitys -termin käyttöä tässä yhteydessä niin käy ihan vapaasti kusemassa muuntajaan.

Mutta minulle riittääkin oikeastaan, että sain tännekin tuotua esille tuon Jussi-pojan deduktiivisen päättelyn virheellisyyden - -
Sen hetkisen virheellisen deduktiivisen päättelyn. Jussihan korjasi sen vai onko siinä edelleen mielestäsi raskaita virheitä.

- - islamfobia - -
Mä olen saanut koko sanasta Islamofobia jo ihottuman ja koko termi on tehty korvaamaan sana rasisti, jonka käyttö uskontokritiikissä ei ole ollut perusteltua. Nyt on helppoa leimata ihminen islamofoobikoksi(Matskun lista), jos jostain syystä kritisoi tiettyjä elementtejä ko. uskonnossa.

Miten muslimit sitten taistelevat islamofobiaa vastaan? Perustamalla projektin, jonka webbisivuilla kerrotaan:
Islamophobia Watch was initiated in January 2005 as a non-profitmaking project to document material in the public domain which advocates a fear and hatred of the Muslim peoples of the world and Islam as a religion.

Islamophobia Watch has been founded with a determination not to allow the racist ideology of Western Imperialism to gain common currency in its demonisation of Islam.

Islamophobia, as a racist tool of Western Imperialism, is strongly advocated by the political right but has also found an echo in the left, particularly sections of the left in France and the countries that make up the United Kingdom.

Islamophobia Watch will regularly report opinion columns and news items which match the editorial brief of the website, both articles that we believe advocate Islamophobia and those writers and organisations taking a stand against Islamophobia.

We can be contacted at editorial@islamophobia-watch.com
http://www.islamophobia-watch.com/about-us/

Robert Spencer on tehnyt hyvän videon vastauksena tuohon sanaan
http://www.youtube.com/watch?v=OFuJz0hA5rc

Sen hetkisen virheellisen deduktiivisen päättelyn. Jussihan korjasi sen vai onko siinä edelleen mielestäsi raskaita virheitä.
'

Ahaa! Mihin muotoon se on korjattu?

Kerros nyt kuinka suuri osa muslimeista pitää tuota Hadithia valheena, epäluotettavana jne. jne. Mun maallikkoarvioni on, että aika pieni osa.

Sanotaanpa näin päin, että sunnit pitävät sitä arvossaan.

Oi, että kun on kiva tivata ihmisiltä "pyhitys" sanan etymologiaa.

Oli ihan hyvä kysyä, koska vaikuttaa, että homma ei olekaan ihan niin hanskassa termin käyttäjillä...

Jos sä et ymmärrä pyhitys -termin käyttöä tässä yhteydessä niin käy ihan vapaasti kusemassa muuntajaan.

Minulle kerrottiin täällä, että kyse on hyväksymisestä eli ehkäpä asiaa on ihan syytä pohdiskella. ;)

Kyllä mäkin osaan postata lauseita. Väitteiden perusteleminen antais vähän uskottavuutta.

Riittäisikö tuosta viimeisimmästä vaikka että se ei sitten pitänytkään paikkaansa.

Tosin sä saatat edelleen luulla todistanees sen aukottomasti..

Olen osoittanut, että hän on kirjoittanut paskaa. Minulle se riittää.

Riittäisikö tuosta viimeisimmästä vaikka että se ei sitten pitänytkään paikkaansa.

Vaikka sä niin sanot niin älä loukkaannu, etten pidä sitä vakuuttavana perusteluna.

Olen osoittanut, että hän on kirjoittanut paskaa. Minulle se riittää.
Islaminuskoisille totuus usein näyttäytyy hyvin erilaisena kuin meille muille ihmisille.

Vaikka sä niin sanot niin älä loukkaannu, etten pidä sitä vakuuttavana perusteluna.

Riittäisikö se, että Jussi-poika kirjoitti noin, mutta alkuperäislähde kirjoitti näin:

In 2000, one out of three young Black men was either locked up, on probation, or on parole.

http://www.thirdworldtraveler.com/Prison_System/Prison_System.html

Islaminuskoisille totuus usein näyttäytyy hyvin erilaisena kuin meille muille ihmisille.

En tiedä heistä. Ateistille se näyttäytyy siten, että jos kerron jonkun kirjoittaneen paskaa ja annan neljä esimerkkiä tästä paskasta, niin olen mielestäni todistanut väitteeni.

Minä mikään rasisti ole, vaan suoraan syyllinen orjakauppaan. Meidän mailta nimittäin löytyy vanha tervahaudan paikka.

Tässä syyllisyyden ikeessä velkaa maksaen menee vielä jokunen sukupolvi... :(

Ahaa! Mihin muotoon se on korjattu?
No nyt pitää tunnustaa, että sekoitin aikaisemmat quottaukset tässä ketjussa suoriin lainauksiin Halla-Ahon tekstistä. Eipäs näemmä ollutkaan scriptassa tehty mitään muutoksia mutta mun mielestä asia on silti yksi ja sama, kun jo totesit, että sunnit pitävät Bukharin hadithia arvossaan ja suurin osa(90%) muslimeista on sunnalaisia.

Mun mielestä saivartelu missä kirjassa profeetta pani 9-vuotiasta tyttöä on turhaa jos molemmat kirjat hyvin tärkeinä ja oleellisesti kuuluvat islamilaiseen teologiaan. Olit kyllä oikeassa, että Halla-Aho teki virheen väittäessään tekstin olevan koraanissa ja tämä pieni asiavirhe nyt onkin se sun ainoa aseesi tässä keskustelussa.

P.s. sun kirjoitustyyli, sanatarkka pilkunviilaus ja valikoivat vastaukset muiden teksteihin, joissa ohitat osan ja vastaat vaan osaan ovat yllättävän samankaltaisia Tahan kanssa.

No nyt pitää tunnustaa, että sekoitin aikaisemmat quottaukset tässä ketjussa suoriin lainauksiin Halla-Ahon tekstistä.

Saanko kysyä, että ajattelitko niiden minun vitsillä rustaamieni tekstien olevan Jussi-pojan korjattuja versioita?

P.s. sun kirjoitustyyli, sanatarkka pilkunviilaus ja valikoivat vastaukset muiden teksteihin, joissa ohitat osan ja vastaat vaan osaan ovat yllättävän samankaltaisia Tahan kanssa.

Myös Rankkuri kiinnitti tähän huomiota. Hänelle korjasin, että olen kirjoitellut vain nimimerkillä Allahin ruoska.

Olit kyllä oikeassa, että Halla-Aho teki virheen väittäessään tekstin olevan koraanissa ja tämä pieni asiavirhe nyt onkin se sun ainoa aseesi tässä keskustelussa.

Niin olin. Ehkä Jussi-poika oli hupsu, eikä tiennyt asian oikeaa laitaa tai sitten hän jostain muusta syystä halusi kirjoittaa nimenomaan Koraanista tässä yhteydessä. Ehkä jostain samantyypppisestä syystä kuin käytti sanaa "pyhittäminen".

Kuinkahan paljon niitä pedofiiliavioliittoja on vaikkapa Turkissa? Varmaan aika paljon, jos kyse kuitenkin on pedofiiliuskonnosta, joka pyhittää pedofilian. ;)

En tiedä heistä. Ateistille se näyttäytyy siten, että jos kerron jonkun kirjoittaneen paskaa ja annan neljä esimerkkiä tästä paskasta, niin olen mielestäni todistanut väitteeni.

Mikäs se väite nyt olikaan? Jussin lähdevirhe, eikös?

Pahoittelen, etten jaksa lukea kaikkia postauksiasi tähän threadiin. Niiden pääasiallisena sisältönä oleva saivartelu kun aiheuttaa luettuna pääkipua ja peräaukon kutinaa.

Back
Ylös Bottom