Hyvä juttu jos tähän tredin alkuun joku mode osais laittaa ihan "Poll": in , niin varmasti tulis enemmän vastauksia, uskaltais vastata myös ne jotka ei uskalla tähän sitä myöntää:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahans! eli "muista pyhittää lepopäiväsi" tarkoittaa, että muista hyväksyä lepopäiväsi. Mutta nyt voin vastata kysymykseesi:
Sä et edelleenkään muista, että kaikki se mitä profeetta Muhammed teki pidetään oikeana islamissa, koska hän oli näin suomalaisittain sanottuna miesten mies, eikä tehnyt väärin.
Mikkisen kanssa samaa mieltä Sturmmann trolli voisi painua takaisin luolaansa, talvikin on tulossa.

Kuka tahansa muu olisi ymmärtänyt konnotaation tässä tapauksessa. Tosin sun tarkoitushakuisuutes huomioiden en ihmettele ollenkaan, että et edes yritä ymmärtää.
Ja tässä:Sinähän väyrystelet kuin idolisi konsanaan. Tässä kirjoitukseni:
Originally posted by Sturmmann
Kamoon! Ei tuosta ole kyse. Kävipä vain ilmi, että paskaa kirjoittaa tuokin. Eikä ollut ensimmäinen kerta.
No eipä niitä tarvitse pyöritellä. Herra kirjoittaa paskaa ja varmaan jatkaakin vielä paskan kirjoittamista..
Monet kuvittelevat, että kyseessä on älykkö, jonka ajatukset ovat aina tooooosi hyvin perusteltuja. Sitten niistä paljastuukin virheitä
Jussi-poikahan on itsekin myöntänyt kirjoittaneensa paskaa. Etsivä löytää..
Tiedätkö, että on typerää ruveta jälkeenpäin kieltämään kirjoittaneensa jotakin foorumille, josta kaikki on löydettävissä. Vastaa siis puheistasi ja postaa perusteluineen kaikki se paska, mitä tämä herra kirjoittaa.

Ja minä olen sanonut näin aikaisemmin ketjussa:Miksi ihmeessä postaisin enemmän kuin kaksi virhettä? Olen kertonut hänen kirjoituksestaan paljastuneen virheitä. Kaksi virhettäkin on jo "virheitä".
edit. Uusimpaan hengentuotteeseensa hän on jonkun virheensä näköjään korjannutkin...
Ihan jotta se korpeais sua ja kaikki muutkin näkis täällä, mihin sun argumentaatios perustuu. Saivarteluun ja semantiikkaan.
Vähintään kolmannes työikäisistä mustista miehistä on vankilassa tai ehdonalaisessa.
Kyllä mäkin osaan postata lauseita. Väitteiden perusteleminen antais vähän uskottavuutta.Tuolla äskeisessä viestissäni osoitin kolmannen ja pistetään vielä neljäs, koska se on aika hilpeä:
Tuo Bukharin Hadith kun tuntuu olevan korkeassa arvossa Islamissa, kun wikipediassakin kerrotaan:Juu. Ja osa muslimeista tosiaan pitää noita Muslimin ja Bukharin Haditheja arvossaan.
Ole rauhassa eri mieltä asioista mutta jos tahdot jonkun suhtautuvan suhun vakavasti niin jätä pois selkeät tahalliset väärinymmärykset, joista jokainen näkee läpi ja annas vähän lisää perusteita noilla väitteillesi ja puolustusargumenteillesi. Semanttinen ja retorinen kikkailu ei kestä loputtomiin.Juu. Kyllä se sopii. Joku muu taisikin mainita, että täällä ei oikein voi olla eri mieltä asioista...![]()
Oi, että kun on kiva tivata ihmisiltä "pyhitys" sanan etymologiaa. :hyvä:Pointti oli siinä, että miksi kirjoittaa mahtipontisesti pyhittämisestä, jos oikeasti tarkoittaakin ihan vain hyväksymistä. Kuulostiko se jotenkin komiammalta. Ai niin. Jussi-poika käytti termiä pyhittää, joten ei kun apinoimaan, vaikka ei ihan tietäisikään mistä on kyse. ;)
Aletaanko seuraavaksi kinastella miksi osterin nimi on osteri - Taotao:ta lainatakseni. Sen hetkisen virheellisen deduktiivisen päättelyn. Jussihan korjasi sen vai onko siinä edelleen mielestäsi raskaita virheitä.Mutta minulle riittääkin oikeastaan, että sain tännekin tuotua esille tuon Jussi-pojan deduktiivisen päättelyn virheellisyyden - -
Mä olen saanut koko sanasta Islamofobia jo ihottuman ja koko termi on tehty korvaamaan sana rasisti, jonka käyttö uskontokritiikissä ei ole ollut perusteltua. Nyt on helppoa leimata ihminen islamofoobikoksi(Matskun lista), jos jostain syystä kritisoi tiettyjä elementtejä ko. uskonnossa.- - islamfobia - -
Islamophobia Watch was initiated in January 2005 as a non-profitmaking project to document material in the public domain which advocates a fear and hatred of the Muslim peoples of the world and Islam as a religion.
Islamophobia Watch has been founded with a determination not to allow the racist ideology of Western Imperialism to gain common currency in its demonisation of Islam.
Islamophobia, as a racist tool of Western Imperialism, is strongly advocated by the political right but has also found an echo in the left, particularly sections of the left in France and the countries that make up the United Kingdom.
Islamophobia Watch will regularly report opinion columns and news items which match the editorial brief of the website, both articles that we believe advocate Islamophobia and those writers and organisations taking a stand against Islamophobia.
We can be contacted at editorial@islamophobia-watch.com
http://www.islamophobia-watch.com/about-us/
'Sen hetkisen virheellisen deduktiivisen päättelyn. Jussihan korjasi sen vai onko siinä edelleen mielestäsi raskaita virheitä.
Kerros nyt kuinka suuri osa muslimeista pitää tuota Hadithia valheena, epäluotettavana jne. jne. Mun maallikkoarvioni on, että aika pieni osa.
Oi, että kun on kiva tivata ihmisiltä "pyhitys" sanan etymologiaa.
Jos sä et ymmärrä pyhitys -termin käyttöä tässä yhteydessä niin käy ihan vapaasti kusemassa muuntajaan.
Kyllä mäkin osaan postata lauseita. Väitteiden perusteleminen antais vähän uskottavuutta.
Tosin sä saatat edelleen luulla todistanees sen aukottomasti..
Islaminuskoisille totuus usein näyttäytyy hyvin erilaisena kuin meille muille ihmisille.Riittäisikö tuosta viimeisimmästä vaikka että se ei sitten pitänytkään paikkaansa.
Vaikka sä niin sanot niin älä loukkaannu, etten pidä sitä vakuuttavana perusteluna.
Olen osoittanut, että hän on kirjoittanut paskaa. Minulle se riittää.
Vaikka sä niin sanot niin älä loukkaannu, etten pidä sitä vakuuttavana perusteluna.
In 2000, one out of three young Black men was either locked up, on probation, or on parole.
Islaminuskoisille totuus usein näyttäytyy hyvin erilaisena kuin meille muille ihmisille.
No nyt pitää tunnustaa, että sekoitin aikaisemmat quottaukset tässä ketjussa suoriin lainauksiin Halla-Ahon tekstistä. Eipäs näemmä ollutkaan scriptassa tehty mitään muutoksia mutta mun mielestä asia on silti yksi ja sama, kun jo totesit, että sunnit pitävät Bukharin hadithia arvossaan ja suurin osa(90%) muslimeista on sunnalaisia.Ahaa! Mihin muotoon se on korjattu?
No nyt pitää tunnustaa, että sekoitin aikaisemmat quottaukset tässä ketjussa suoriin lainauksiin Halla-Ahon tekstistä.
P.s. sun kirjoitustyyli, sanatarkka pilkunviilaus ja valikoivat vastaukset muiden teksteihin, joissa ohitat osan ja vastaat vaan osaan ovat yllättävän samankaltaisia Tahan kanssa.
Olit kyllä oikeassa, että Halla-Aho teki virheen väittäessään tekstin olevan koraanissa ja tämä pieni asiavirhe nyt onkin se sun ainoa aseesi tässä keskustelussa.
En tiedä heistä. Ateistille se näyttäytyy siten, että jos kerron jonkun kirjoittaneen paskaa ja annan neljä esimerkkiä tästä paskasta, niin olen mielestäni todistanut väitteeni.