Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Riittäisikö se, että Jussi-poika kirjoitti noin, mutta alkuperäislähde kirjoitti näin:

http://www.thirdworldtraveler.com/Prison_System/Prison_System.html

Eihän tuossa mitään asiavirhettä ole.

En tiedä heistä. Ateistille se näyttäytyy siten, että jos kerron jonkun kirjoittaneen paskaa ja annan neljä esimerkkiä tästä paskasta, niin olen mielestäni todistanut väitteeni.
Et sä ole antanu ku yhden heikosti perustellun esimerkin. Näin ollen et ole todistanut Halla-ahon uskottavuudesta tai yleisestä virheellisyydestä yhtään mitään. Kaveri kirjoittaa painavaa asiaa. Se, ettei se sinua miellytä, ei tee siitä paskaa. Olen pahoillani, mutta näin se nyt vain on. Tällä semanttisella jankkauksella et tee muutakuin itsestäsi naurettavan.

Sturmmann sanoi:
Kuinkahan paljon niitä pedofiiliavioliittoja on vaikkapa Turkissa? Varmaan aika paljon, jos kyse kuitenkin on pedofiiliuskonnosta, joka pyhittää pedofilian. ;)
Sama teologinen teos siellä on käytössä. Ilmeisesti turkkilaiset ovat sen verran fiksuja, etteivät enää pidä paimentolaiskansan taikauskoista satua 100% hyvänä ja oikeana opuksena ja osaavat jättää barbaarisia käytäntöjä historiaan.

Kuparikatto sanoi:
Pahoittelen, etten jaksa lukea kaikkia postauksiasi tähän threadiin. Niiden pääasiallisena sisältönä oleva saivartelu kun aiheuttaa luettuna pääkipua ja peräaukon kutinaa.
Ollaan positiivisia, tämähän on näiden Tahojen ja Allahin ruoskien ja muiden mullahien ainoa ase kritiikkiä vastaan.

Ymmärrätkö englantia? Onko työikäinen musta mies sama asia kuin nuori musta mies?
Eli perustat väitteesi jälleen semantiikkaan :) Tätä mä tässä hainkin takaa. Kiitos että todistit jälleen, mihin "musertava" todistelusi perustuu.

Ja osa sitten pyhittää pedofiliaa ja osa ei. Hyvä sentään!
Tässä jälleen hyväksyt suoraan pedofilian pyhittämisen. Siinä sulle erittäin hyvä perustelu mun väitteelle, kun sitä aikaisemmin vaadit.

Itse asiassa ihan siihen, että nuori musta mies ja työikäinen mies ovat eri asiat. Jussi-pojan mielestä varmaan kuulosti paremmalta kirjoittaa työikäinen musta mies. :)
Semantiikkaa semantiikkaa, löytyyks sulta muuta?

Tässä jälleen hyväksyt suoraan pedofilian pyhittämisen. Siinä sulle erittäin hyvä perustelu mun väitteelle, kun sitä aikaisemmin vaadit.

Olin siis iloinen, että kaikki sentään eivät pyhitä pedofiliaa... Mutta sinulle meni tosiaan läpi Hamasin pedofiilihätkin eli väärinymmärrykset eivät varmaan jää vielä tähänkään...

Olin siis iloinen, että kaikki sentään eivät pyhitä pedofiliaa... Mutta sinulle meni tosiaan läpi Hamasin pedofiilihätkin eli väärinymmärrykset eivät varmaan jää vielä tähänkään...
Ei vaan sä olit iloinen siitä, että osa pyhittää pedofilian. Tuossa se lukee ihan suoraan. Mulle se riittää perusteluksi.

Eiks oo kivaa ku irrotetaan osia lauseista, ymmärretään tahallaan väärin etc. :) Sä sanoit olevas iloinen siitä, että osa pyhittää pedofilian piste, se riittää mulle ja kertoo susta kaiken oleellisen.

Semantiikkaa semantiikkaa, löytyyks sulta muuta?

Semantiikka eli merkitysoppi tutkii esimerkiksi sanojen ja ajatusten merkitystä.

Juu. Tosiaan. Kyllä nuorella miehellä ja työikäisellä miehellä on ihan eri merkitys, ja siksi, jos kyse on nuoresta miehestä, olisi hyvä käyttää juuri tätä termiä, eikä esimerkiksi työikäistä miestä. Ei minulta oikeastaan löydy tähän muuta kuin, että paskaahan Jussi-poika kirjoitti tässä, kun käytti jostain syystä väärää sanaa.

Kiva sulle! ;)
Eikö olekin :) Ollaan siis samaa mieltä, että sun mielestä pedofilian pyhittäminen on ok! Hieno mies olet.

Emme ole.
Tässähän juuri sanot niin:

Originally posted by Sturmmann
Ja osa sitten pyhittää pedofiliaa ja osa ei. Hyvä sentään!

Pidät pedofilian pyhittämistä hyvänä. Omin sanoin vielä sen kerrot.

Eli sovelletaan vaan sunkin kirjoituksiin samaa logiikkaa kuin sä sovellat Halla-ahon kirjoituksiin. Sovitaan sit niin, et Halla-aho kirjottaa paskaa ja sä hyväksyt pedofilian pyhittämisen. Kai tää sopii sulle, kun tätä logiikkaa olet lähtenyt ajamaan?

Back
Ylös Bottom